"No?" Sieppeli kysyi kärsimättömänä tunnin jälkeen.
Zenzibar huokaisi. "Tuota, no ei oikeastaan mitään. Ei mitään tärkeää. Minun pitää mennä... läksyt tekemättä..."
Sieppeli kurtisti kulmiaan Zenzibarin pyyhältäessä pois. Mistä lähin tämä oli mukamas läksyistä välittänyt? Tyttö oli viisas kuin Voldemort ikään, eikö hän ikinä vaivautunut tekemään läksyjä...
Sieppeli pudisti päätään ja lähti hitaasti kohti loitsujen luokkaa.
Omppuli pudisteli päätään. Nyt oli tiistai, ja heillä oli vain loppuviikko aikaa saada kolme luihuista vuorelle, pelastaakseen itsensä. Ei siitä tulisi mitään, parempi vain tyytyä kohtaloonsa.
OMppuli vilkaisi kalenteriaan ja huomasi, että heillä on ennustusta. OMppuli inhosi ainetta ja sen opettajaa, mutta kait se täytyi mennä...
Ennustustunnilla oli painostavaa, ja herra Stig (olikos se joku semmone?) jäyti eteenpäin samaa vanhaa kaavaa teenlehdistä ja pata kunigattarista.
Yhtäkkiä Stig kääntyi kohti Omppulia ja hihkaisi.
"Se onnistuu! Se mitä ikinä aiot, onnistuu!"
Omppuli katsoi silmät pyöreinä opettajaansa, joka näytti itskein hämmästyvän.
Omppuli mumisi jotain päänsärystä, ja lähti tunnilta.
Zenzibar lintsasi loitsutunnin ja pysyi makuusalissaan. Hänellä oli ollut kamala olo koko päivän, eikä hän tiennyt mistä se johtui. Tyttöä pyörrytti, eikä hän onnistunut kunnolla susimuodonmuutoksessaan.
Kyllä tämä tästä, Zenzibar sanoi itselleen ja pudisteli päätään. Hänellä olisi rankka ilta edessä...
"Nat! Minun pitää kertoa sinulle jotain!" Omppuli huudahti nähdessään korpinkynnen.
Nat kuuntelin tarkkaavaisesti, miten Omppuli kertoi ennustustunnista. Sitten tyttö hihkaisi.
"Minä tiesin sen! Me onnistumme Omppuli. Olen siitä varma!"
Omppuli hymyili. Niin hänkin luuli.
Pieni sudenpentu seurasi kolmea poikaa, jotka hiipivät varjoissa kohti tällipajua. Lyhyin poika katosi yhtäkkiä ja hänen tilallaan oli rotta, joka juoksi jähmettämään ison puun.
Toisetkin pojat vaihtoivat muotoaan, ja pian kummallinen eläin kolmikko matkasi kohti Rääkyvää Röttelöä.
Zenzibar lähti susihahmossaan seuraamaan heitä.
Käytävä oli aika pitkä, mutta jo kauas kuului tukainen ulvonta, ja selkäpiitä raastava huuto.
Pieni susi hiipi varjoissa kohti röttelöä, eikä kukaan huomannut häntä.
Ihmissusi muuttui silmissä, kun hirvi, rotta ja koira tulivat näköpiiriin. Eläimet temmelsivät hetken keskenään ja siten koira vinkkasi heitä ulos. Pieni susi piiloutui ja katseli kuinka eläimet juoksivat ulos.
Sudenpentu seurasi heitä kauempaa, jokainen jäsen jännittyneenä.
Zenzibar ei ollut koskaan ennen nähnyt ihmissutta ja näky salpasi melkein hänen henkensä. Eläin oli omalla tavallaan todella kaunis, hieman karumpi versio oikeasta sudesta.
Kielletyssä metsässä Zenzibarille tuli taas paha olo. Hän yritti pitää ajatuksensa animaagihahmossaan, mutta huonoin tuloksin.
Zenzibar muuntautui omaksi itsekseen ja yritti pitää ajatuksensa kasassa.
Metsästä kuului ulvontaa. Ihmissusi oli haistanut Zenzibarin.
Musta koira, oli ensimmäinen paikalla ja koiran silmistä paistoi järkytys, kun hän näki tytön.
Koira yritti saada tytön pois suden ulottuvilta, mutta mitän ei ollut tehtävissä.
Ihmissusi oli nopeasti paikalla, eikä koirakaan voinut mitään villintyneelle ihmissudelle. Zenzibar tunsi suden hajun ja sitten terävät hampaat...
[Haa! Olen aina halunnut olla ihmissusi XD Hehee.. draamaa draamaa.. tuli taas vähä pitkä jatko, mutta mitäs pienistä, kun pienetkään ei meistä

]