Chat vol. 6

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Helmi 13, 2008 3:44

Oonko mä ainoa jolla tarvis on aika outo?

Mä ostin maanantaina housut, ne on mustat, mutta ei pillit ja se on ihanaa : ) Ne makso vaan 20 , mutta niissä on yks huono puoli, ne on perseestä ihan löysät, pitäs kaventaa mutta emmä uskalla. Mä oon kyllä käyttäny niitä jo kahtena päivänä koulussa... Ihanat ne on..

Ja taas oli niin järkevä viesti..
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Helmi 13, 2008 3:48

Saatana. Kolmatta päivää poissa koulusta kuumeen takia ja tiedän kuinka ihanan nopeaa siellä mennään uusiin aiheisiin.

Ja noina kolmena päivänä katsoin jokaisena yhden elokuvan, Perikadon, Tuntemattoman Sotilaan ja Etulinjan edessä. :?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Helmi 14, 2008 1:41

En tajunnut vielä ollenkaan odottaa viimeistä Potteria, mutta nyt taas odotus syttyi. Odotan innolla että pääsen lukemaan sen suomeksi. Nyt luen muumikirjaa, mutta tylsistyn kuoliaaksi. Ihaniahan ne on, mutta pidän enemmän jännityksestä. Maaliskuussa kaksi ihanaa asiaa. Potterin ilmestyminen tietysti ja sitten yhden toisen kirjan. Mutta ajankuluksi voisin lukea uusikuun kun sen nyt ostin, mutta siskoni ei tahdo luopua siitä, vaikka kirja on minun, okei se kai unohti tuoda sen. Ja taas oli pakko tulla löpisemään tänne. :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kailey » To Helmi 14, 2008 1:57

Haa, tänään oli koulussa halipäivä, ekaa kertaa itsekin osallistuin :D HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Helmi 14, 2008 2:01

Juuh, TETin toiseksi viimein päivä meni siinä... tämä viikko on mennyt kyllä tosi nopeasti! :D

Sain paljon ystäävnpäiväkortteja niilä pikkusilta sielä koulussa <3

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE! <3

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » To Helmi 14, 2008 2:05

Minut unohettiin TAAS : ( Minulle ei jaettu parinetsintä numeroo. No mä kävin pyytämässä sen sitte, mutta ei löytyny paria...

Enkä mä halannu kettään, ois meilläki ollu halikortit niinku ala-asteelaisilla...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Helmi 14, 2008 4:22

Meikäläiselläkin oli niitä "halikortteja." Keräsin siihen vain porukan nimiä. Suospurgulta tuli kolme. Esim. Veikko Nieminen ja härän jönssi. Oli ihan hassunhauska ystävänpäivä. Vielä semmonen sokeri kuorutus kakun päälle tänä iltana. Meen katsomaan HIFK vs Ässät ottelua! Keräsin siihen "halikorttiin" myös omia lempinimiäni... Meidän koulun ohi hurautti amislaisia täynnä oleva kuorma-autojono. Ne visko meille pikkusille "mäysää".
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Helmi 15, 2008 1:06

Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Helmi 15, 2008 1:26

Hui kamala :o Onneks en asu vantaalla.. Siis oliko se tein luokkalaine?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Helmi 15, 2008 1:53

Jep. Oikeasti meiän ope on kiva tyyppi. Tuol sivul ei tainnu olla sen haastattelua ja mielipidettä. Vai oliko? Kun luin ton jutun jo lehestä niin en jaksanu lukee sitä enää netistä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Kailey » Pe Helmi 15, 2008 2:21

Ei jestas, teiän luokkalainen? : o Ja ei siellä ollu. Tietysti ne vetää siitä jonkun hirveän jutun, että saavat kunnon lööpit. On se media sitten ihana asia.
Yksi hullu kysyy enemmän kuin 10 viisasta ehtii vastata.
Kailey
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Helmi 15, 2008 4:34

Media nostaa kyllä aina vaan negatiiviset uutiset esiin, eikä niitä positiivisia ja iloisia. :3 Tietenkin kaikilla tollasilla traagisilla jutuilla on enemmän painoarvoa, mutta siltih...

Hah, meidänkin koulussa oli "halipassit", joihin kerättiin nimiä aina kun halattiin. Kirjoitin mielenosoituksellisesti keskelle korttia "I have no friends :<" enkä suostunut kirjoittamaan kenenkään korttiin. :--D
Ystävänpäivä on tekopyhää kulutusjuhlaa.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Helmi 15, 2008 6:15

Kamalaa! Siis ihan törkeää! : O Mun ala-asteella, silloin kun olin kutosella, tapahtui samantapnen juttu. Tai no, silloin yks mun luokkalainen poika väitti, että meidän opettaja -nainen- oli yrittäny kuristaa sen. Jtn tommosta se oli, ja sitte jotain pahoinpitelystä. Juttu ei, ONNEKSI, vuotanut lehtiin. eille tuli kuitnekin kauheat kuulustelut siitä ja kaikki oppilaat juttelivat psykiatreille, että tuliko meille siitä traumoja ja tollee...
Se poika on yhä samanlainen ja se on aivan HIRVEÄ! Se ja se meisän ope oli aina riidoissa ja suurinpiirtein tappeli koko ajan ja hyvä etteivät tappaneet toisiaan!
Ääliömäistä.

/TÄYSIN SAMAA MIELTÄ KIRPUN KANSSA!/

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Helmi 15, 2008 6:40

Meilläpä on muuten kaksi uutta käyttäjää, ootteko huomannu?
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Helmi 15, 2008 7:07

Voin heittää tästä jotain kommenttia: MEIDÄN OPETTAJA ON KOVA JÄTKÄ, EI MIKÄÄN PAHOINPITELIJÄ; SAATANA! Noi kaks pellee jotka on kuulemma saanut pahan mielen niin on ite hemmetinmoisia idiootteja ja jos niiden historioita alettaisiin tutkimaan niin voitais katsoa kummat pitäis erottaa, ne vai opettaja.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Helmi 16, 2008 11:17

Suospurgu kirjoitti:Voin heittää tästä jotain kommenttia: MEIDÄN OPETTAJA ON KOVA JÄTKÄ, EI MIKÄÄN PAHOINPITELIJÄ; SAATANA! Noi kaks pellee jotka on kuulemma saanut pahan mielen niin on ite hemmetinmoisia idiootteja ja jos niiden historioita alettaisiin tutkimaan niin voitais katsoa kummat pitäis erottaa, ne vai opettaja.

Asiaa.
Meillä on ollut jo kauan ne uudet käyttäjät. Liitty n. viikko site.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Helmi 16, 2008 8:34

Ratkaiskaas tää;

Aamulla ei näy, illalla mahdotonta, yöllä ei voi tehdä ja päivällä ei käy.

Mä en kyllä niiku ikinä ois keksiny (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 16, 2008 10:20

Pahan pistit! Aijai...

Hmm.. mulle tuli mieleen tämmönen, tosi kauan aikaa sitten veli tais kertoo tän mulle:

Mies asui kerrostalossa, ylimmässä kerroksessa, ja aina lähtiessään töihin, hän meni hissillä alas.
Kun taas töistä tullessaan hän jäi pois kuudennessa kerroksessa ja käveli lopun matkaa rappusia.
Eräänä sateisena päivänä mies kuitenkin töistä tullessaan meni ylimpään kerrokseen asti...
Miksi näin...?

:P
Ja sit vielä tämä:

Kuvittele että olet tulossa kaupasta kotiin, ja kävelet sillalla. Ollessasi sillalla sen kumpaankin päähän ilmestyy viekas nälkäinen leijona, sen päällä lentelee vaarallisia lintuja, ja vesi on täynnä krokotiilejä. Et keksi mitään järkevää pakoreittiä, ja sinulla on kauhea kiire kotiin. Miten pääset pois sillalta hengissä?

Paljon helpompia kuin tuo Sipin arvoitus x)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Helmi 17, 2008 9:05

Vihii, mä tiiän noi kummatkii <3 Kuitenkin, kakkoseen vastaushan on, että lopettelet kuvittelemisen (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Helmi 17, 2008 5:32

dääm! xP Niinhän se on x)

Olen miettinyt pääni puhki tuota sinun arvoitustasi, mutta en vain keksi! Kerro jo mikä se on, niin pääsen tästä piinasta! :P

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto