Keskustelua jatkotarinoista

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Tammi 15, 2008 6:21

gertsi kirjoitti:Mua saa parittaa. =) Koitin viime jatkossani lisätä yhden pojan mukaan, mutta kukaan ei sitä huomionut. No jaa voihan sen vieläkin ottaa mukaan.

Kyllä mää huomioin, mutta en ole kirrjoittanut, kun ei löydy inspistä. Myönnän, että se poika kuitenkin unohtui juu.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Tammi 18, 2008 6:36

Nyt pitäs nostaa meijät Korpinkunte taas maan pinnalle, helpostippas me sinne vajotaan. Kun vain jaksaisi kirjoittaa, mutta ei nyt kyllä keksi mitään hyvää jatkoa...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Tammi 19, 2008 9:32

oikeesti kirjottakaa jatkisee!! Tuun hulluks jos kukaa ei kirjota ja en voi ite kirjottaa( suurin osa tietää sopimuskesta...)
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Tammi 21, 2008 7:53

Tarkottaako toi alaraja kolmasluokkalaisilla että kolmasluokkalaiset eivät voi osallistua vai että kolmasluokkalaiset ja sitä ylemmät? Joo olen tyhmä, mutta minkäs sille mahtaa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 21, 2008 10:26

Omppuli kirjoitti:Tarkottaako toi alaraja kolmasluokkalaisilla että kolmasluokkalaiset eivät voi osallistua vai että kolmasluokkalaiset ja sitä ylemmät? Joo olen tyhmä, mutta minkäs sille mahtaa.

Kolmasluokkalaiset ja ylemmät. Ilmeisesti.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Tammi 22, 2008 4:23

Näi minä sen ajattelin, koska en muistanut oliko meitä vain neljännestä ylöspäin vai nuorempiaki.. :P

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Tammi 27, 2008 8:43

Minkä ihmeen takia minusta tehdään joku pakkomielteinen kaveri? Ensin annan Gustaffssonin vakoilemisen olla ja, sitten yhtäkkiä vakoilen tyyppiä taas. Mikä mättää???
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Tammi 28, 2008 6:55

Ei kai se nyt niin kamala asia ole. Onhan minullakin ollut se heinähattu (minä vihaan sitä) ja sitten kun se katosi niin minulle taiottiin samantien uusi jostain ihmeestä ja sinäkin kirjoitat minut koko ajan sellaisena että masennun jokaisesta pikku asiasta ja aion itsemurhaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Tammi 28, 2008 8:42

No minkä ihmeen takia sinä itse olet kirjoittanut lähes jokaiseen viestiin kuinka olet niin kovia kokenut ja masentunut jätkä. Minulle riittää, että pidätte minua jo muutenkin tyhmänä. Älkää tuoko sitä jatkikseen. Kiitos.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Tammi 28, 2008 4:23

No ainakaan sinua ei pidetä enää juoppona. Muistakaa että vanha jatkis vaikuttaa hahmoihimme todella paljon. Vaikka miten yrittäisitte ette saa hävitettyä täysin vanhaa hahmoanne pois.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Tammi 28, 2008 5:03

aijaa? xP No, minua ei ainakaan haittaa tippaakaan :)) ja muutes, muistuttaisin vielä, että minua saa parittaa, mikäli tulee tylsää, vaikka jalkalampulle (tuskin kuitenkaan, koska en tunne sellaista laitetta, enhän ole jästi, eikä tylypahkassa varmaan sellaista löydy) ja muutenkin minut saa laittaa sekoilemaan, kunhan mie en vain kuole, tai joudu vankilaan tai jtn, haluan pysyä tylypahkassa :))

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Helmi 01, 2008 7:01

Mitä vattua? Mäkin olen hirviö, no sehän passaa, vaikka omat ajatukset oli kyllä suunnattu ihan uusille vesille. Nojoo, meinasin tässä väittää että mä olin luonut ihan uuden hahmon mut löyty siinä ainakin yks samankaltaisuus: D
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Helmi 15, 2008 6:06

Ompule tiedoksi, että minä sanoin edellisessä viestissäni, että on TIISTAI ja jossain viestissä (taisi olla pari minua ennen) sanottin, että Ompulla ja Natilla on vain se viikko aikaa päästä sinne tulivuorelle purkamaan se kirous. Yritetään nyt pitää tämä homma kasassa, eikä hirveästi poiketa muiden viesteistä. Muuten tästä tulee liian sekavaa.

Kannatan kuitenkin Omppulin ehdotusta kalenterista. Mikäs kuu nyt on? lokakuu, eikös vain? Ainakin jotain sinnepäin. Itse ehdottaisin, että nyt voisi olla Lokakuun 5 päivä vaikkapas, ja siis tiistai.

Jos teemme tämän kalenterin, sitä voisi vaikkapa muoksia niin, että se joka kirjottaa jatkikseen muokkaa kalenteriin aina sen päivän, mihin on omassa viestissään päässyt (esimerkiksi, jos viestissä vaihtuu päivä, niin se muoksii kalenteriin tai jtn...)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Helmi 15, 2008 8:51

En ikinä muista jos jatkiksen viestissä on joku viikonpäivä. Täytyy kai muokata sitä viestiäni.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Helmi 22, 2008 8:56

Nonii, nyt on zenzi hoiettu pois alta ja kohta nähtävästi mennää vuarele. Kivat... Didii
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 23, 2008 3:41

Tuo oli jo kieroa Nat :D Etkai sinä tosissasi halua viettää loppua jatkis-elämääsi voldun hirviönä? xD Muutes, jos joku ystävällinen sielu viitsisi, niin haluaisin teitää miten Rem reagoi siihen, etää sattui puraisemaan minua ja tekeen musta ihmissuden? Kirjoittaisin itse, mutta minä olen yksinkertaisesti liian laiska....

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Nat » La Helmi 23, 2008 7:25

No jos ollaan ihan tarkkoja niin en. Kyllä noi muut viel mut pelastaa:D(unelmoin vaan) No ei vaa, mietin tota monta päivää että miten hemmetissä me päästään sinne vuorelle: D Olen genius!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Helmi 28, 2008 6:17

Kiltit, kirjottakaa jatkikSIIN.. Nää on ollu liian kauan hiljasina *anova katse*
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Helmi 29, 2008 1:23

Olen AIVAN TOTAALISEN pihalla tuosta HP-jatkiksesta... ei kukaan viitsisi hiukan selventää että mitä kaikkea tässä nyt onkaan tapahtunut?
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Helmi 29, 2008 1:27

Öm... eli tuota Nat ja Omppuli on nyt lähössä tulivuorelle (keksikää miten) mukanaan Zenzibar ja tainutettu Sieppeli, Nat on lupautunut uhrautumaan hirviölle jotta muistaakseni Zenzibar lähtisi mukaan ja ainakin Henry (ompun pikkuveli) pelastuisi, Korpinkynsistä en tiedä.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarinat