Angst

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Helmi 05, 2008 3:08

Ei se ei todellakaan ole ponttini. Itse asiassa minusta Sepe ei vaikuta yhtään kaupunkilaiselta, vaikka kaikki muut niin ajatteleeki. Itseasiassa, minulla on sinusta, Suospurgu, ja Sepestä aika lailla samat ajatukset...

Masentaa kun olen edellee kipeä ja meidän ensi jakso tulee olemaan hirveää kidutusta!!

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Helmi 08, 2008 1:23

Koko viikko on ollut aivan syvältä. Suospurgu ja toinen kaverini eivät ole olleet koulussa koska ovat olleet kipeitä ja olen itse saanut kestää Santalaa, joka leijuu tietäväisyydellään (ei se mitään tiedä!) ja näyttää ärsyttävältä, kävelee ärsyttävästi, "nauraa" (ei sitä voi nauruksi kutsua) ärsyttävästi ja puhuu ärsyttävästi. Tyyppi on roikkunut koko viikon meikäläisen mukana sepittämässä jotain olematonta skeidaa. On ollut muutama ilon pilkahdus viikossa, mutta siinä se ilo, sitten onkin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Helmi 09, 2008 9:02

Meikäläisen pikkusisko on uskomaton ääliö joka ärsyttää koko ajan. Sillä on joku ongelma!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Helmi 13, 2008 4:02

Mun puhelin hajosi. Se putos lumihankeen ja ku sen akku on vähän huonosti nii sinne akun alle meni lunta. Mulla oli kiire linkkuun niin tunkasin sen sitte vaan taskuun. Ja sitte ku kattoin sitä myöhemmin nii se oli sammunu nii mä ajattelin että siitä on akku loppu, ku se oli aamulla lopussa. Ku tulin kottiin laitoin sen lattautummaan, näyttö pimmeenä... Ihana 3310 minulla nyt käytössä : ) Ja mikä ihaninta, minä en saa uutta..

Vittu.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Helmi 13, 2008 5:51

Mikäs kolmekolmekympissä muka on vikana :shock:

Saatana kun en saa läksyjä selville.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Helmi 14, 2008 8:48

Ystävänpäivän kunniaksi, Ässät ottivat turpiinsa HIFK:lta. Edes Jesse Joensuu fanin kannustus ei riittänyt. Aina, kun mies oli kentällä katsomosta kuului: "HYVÄ JESSE!!!" HIFK-fanit olivat vetäneet itsensä känniin jo ennen, kuin peli oli alkanut. Tämmöstä vaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Helmi 22, 2008 6:06

Angst, superangst, mega-angst. Mulla on kunnon Angst-kausi. Ja on ollu kaiken lisäsks aivan hirvittävä viikko.
Viimeksi muokannut Omppuli päivämäärä Su Helmi 24, 2008 10:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Helmi 22, 2008 6:19

Älä mutta sano omppu! Mulla on ollu mitä hirvein viikko, oikeesti! Ties koska viimeksi olen ollu näin masentunut... :(
Tällä mennään...

//uppista... siis omppu eikä sipi
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä La Helmi 23, 2008 2:48, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Helmi 22, 2008 6:28

Sipi mitätäh?
Serkut tulee huomenna ja kiduttaa mut kuoliaaks..
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Helmi 23, 2008 12:24

Se koulu sattuu alkamaan.... MIKSI??? Oishan se sinne meneminen ihan ok, jos ei olis mitään osaamaton sijainen meidän luokkaa "opettamassa".
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Helmi 23, 2008 6:31

ou jeah, koulussa käynti on makeaa. Tosin eikös kansansanonta sano että ei makeaa mahan täydeltä. Saatanan Sirpa.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Helmi 26, 2008 5:56

Tuo yks vitun mummo tuolla valittaa joka vitun minuutti, tuo toinen vitun valittaja just tuli kottiin. Pää kippee mä oon vissiin tulossa sairaaksi ja ens viikolla hiihtoloma ja ihana olla lomalla sairas.

Ja vitut minä mittään kirosanoja tästä sensuroin!

Ja saatana hiirestä loppu akku eikä nuo vitun idiootit oo tajunnu ladata niitä edellisiä..

//Ja vittu, mese ei toimi!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Helmi 27, 2008 9:10

Mulla on meneillään synkkä angstii...
Kyllä sen elämän pitäs mennä ihan hyvi mut mä vaan ajattleeln täällä kaikkee synkkää eli voin syyttä vaan itteeni jne... Vihaan
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Helmi 28, 2008 4:45

V*ttu!
Että mulla ottaa päähän! Odotin huomista päivää jo elokuusta lähtien, sillä minulle todella rakaan kummitädin ja kummitytön piti tulla meille silloin. Vasta tänään kävi ilmi, etteivät he tulekaan! :'( Voi s******* s****na!
Muutenki menee taas niin hienosti että........................

// Juu tiedän, että meni tuo kiroileminen vähän yli... anteeksi siitä. Oli aika huono päivä.... Ei tuu toistuun...
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Su Maalis 02, 2008 9:42, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » La Maalis 01, 2008 7:25

HIRZOWIZ PRKL!!!
Enkä yhtään välitä miten sen p*skiaisen nimi kirjoitetaan. Vähän kunniotusta edes! Oskar Osala melkein läpi ajosaa ja edessä tyhjä maali. Sitten tulee eräs ääliö Jokeri pelaaja jolla ei ole elämää ja pamauttaa mailalla käsille. Siinä saattoi mennä nuoren Osalan ranne ja silloin jää Osalalta pudotuspelit väliin. Blues pelasi rehdisti ja nuorella joukkueella. Noin yli kymmenen pelaajaa oli alle 25-vuotiaita kyseisessä pelissä. Jokerit kun ei anna edes nuorille tilaa vaan Hirzon tapaisille raukoille. Hirzolle elinikäinen pelikielto sm-liigasta! Se on mitä vaadin! Sen verran surkeaa toimintaa, kun ei itse osata pelata!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Maalis 02, 2008 6:30

Hillitkää hiukan kieltänne. Vaikka "vittu" ilmaiseekin niin mainiosti omaa ärsyyntymistään niin kirosanat eivät ole niitä kauniimpia sanoja. Yksi sana ei haittaa, jos se nyt on ihan pakosti sanottava, mutta tuo Pörrin ja Zenzin homma menee liian pitkälle.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Maalis 03, 2008 9:12

Osalalta sormet poikki jeejee. Play-offsit saattaa jäädä väliin. N. 2 viikon päästä kentällä, kipsissä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Maalis 06, 2008 8:30

En päässyt yöjonotukseen :'( Viimeinen Potteri, enkä pääse mukaan iloitsemaan siitä.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Maalis 07, 2008 8:46

Sama täällä enkä ole vieläkään saanut Potteria:( Voi surku...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Kira » Su Maalis 09, 2008 9:06

Prrrrkele, samaa voivottelen kuin muutkin. Potter puuttuu. Pelottaa aloittaa viimeinen kirja. :3
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto