Chat vol. 6

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Huhti 02, 2008 1:59

Jees.. ei sitä kyllä oikein uskonut. Ja jos ois ollu totta, niin olisin kyllä sitte jättäny vuotiksen... tai siis, 5 tai 15 euroa! Hulluja....

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Huhti 02, 2008 8:18

Onpas tarvehuone nykyään tylsä paikka. *haukottelee ja venyttelee*
Voi taitaa käydä samalla tavalla kuin kuhnukerholle. :( Noh, minun kiinnostukseni menee hyvää vauhtia sinne rotkoon, mistä joskus puhun. Hyvää Huhtikuuta kaikille!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » To Huhti 03, 2008 2:43

Blah, voisikohan tätä paikkaa koittaa herätellä...

ps. Kesä tulee pianpianpianpian!
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Huhti 03, 2008 2:50

Minulla on yksi oma projekti, joka vie aikaani. Alle 10 viestiä/d on liian vähän.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Huhti 04, 2008 2:01

Hei mä en oo käyny Tarviksessa melkeen kolmeen viikkoon ja mitä minä näenkään? Kuollut, kuollut, kuollut. Huoh.

Jalka kipsis.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Huhti 04, 2008 3:31

sooda kirjoitti:Hei mä en oo käyny Tarviksessa melkeen kolmeen viikkoon ja mitä minä näenkään? Kuollut, kuollut, kuollut. Huoh.

Johtuisikohan myös siitä että jotkut valittajat eivät itse käy täällä ollenkaan "en käyny vuoteen ja huomasin ettei kukaan muukaan käy voi voi" jos sitä aktiivisuutta halutaan parantaa niin annetaan myös itse hyvää esimerkkiä..
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Huhti 04, 2008 3:38

Jes... tää paikka on kyllä niin kuollu ja kuopattu, harmi, ei oo tullu vieklä edes vuotta täyteen.. :( alussa kun oli niin hauskaa :) Kaikki hauskuus kai loppuu aikanaan.. :/

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Huhti 04, 2008 4:10

btw, tässä on hyvä:
http://www.wlp.fi/free_time/korttitemppu.htm
Älkää huudelko vastausta kaikille, vaan annetaan kaikkien ihmetellä. :D
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Huhti 04, 2008 4:34

aika mahtava purgu! sai siinä vähän aikaa ihmetellä :D
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Huhti 05, 2008 4:09

Aktiivisuudesta valittavat: oiskohan osasyynä se että täältä on ollu poissa kaksi viikkoa Janne Kataja jr, foorumin aktiivisin (247 WC ou jeah), 2,7 viestii per päivä yht. 604. Edellä on vain muutama nimeltämainitsematon tyyppi joilla on ollut tylsää. Huomenna tämä herra ja hauskuuttaja on taas täällä ja tuo eloa tähän surkeaan jamaan. Juhlat alkakoon, sepe is back!

Täyttäkääs tämä galluppi:

Miltä tuntui olla ilman sepeä pari viikkoa?
- Hirveältä, kauheita tunnontuskia, en pysty elämään ilman sepen loistavia juttuja. Tai sitten pystyn.
Miksi juuri sepe?
Se käy usein matkoilla.
Miksi?
Rahaa.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Huhti 05, 2008 4:55

Miltä tuntui olla ilman sepeä pari viikkoa?
- En edes muistanut sen häipyneen :I
Miksi juuri sepe?
Kai sitä ulkomailla saa käydä!?
Miksi?
Niih, rahaa
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Huhti 05, 2008 5:03

Ei pahalla Purgu, mutta minä taidan yhä olla tässä foorumissa aktiivisin käyttäjä (luulisin niin, en jaksa katsoa tilastoja)... ja noihin kysymyksiin:

1. En muistanut hänen edes olleen poissa.
2. Öö.. mitä väliä?
3. Siksi.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Huhti 05, 2008 6:02

Itseasiassa, Sepe ei ole aktiivisin. Ottaen huomioon toptenit sun muut, Kirja on täällä kokoajan *melkein aina kun minä täällä käyn*, Zenzibarilla on eniten viestejä, ja minäkin hengailen täällä enemmän kuin Sepe :D Viesteissä Sepetin on vasta neljäs, kirja kolmas, minä toinen, ja niinkuin jo mainittu, Zenzukka ekana. Eli siis, Sepe ei valitettavasti ole aktiivisin käyttäjä ;D *Tietääkseni*
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Huhti 05, 2008 6:36

Mistäs tiiät että en ole aktiiivisin!!!??? Joka päivä vain olen täällä, mutta en postaile muuta kuin silloin jos joku muu sattuu.

Ja btw olen tullut harmiksenne takaisin tänne riehumaan ja rauhaa rikkomaan. Tai jotain.

//Ei tämä paikka ole vielä kuollut ja kuopattu. Tyypit vain uskottelee niin. Outoa, että lähes jokainen foorumi hajoaa meikäläisen lomaillessa. Ensin grafiikka foorumi (loisto paikka, mutta se..... katosi) ja nyt lähes tämä. Kyllä tää tästä hoitunee. Ja yhdyn suospurguun siinä, että turha valittaa olleensa poissa ja kas kummaa muutkaan ei ole käyneet. Eli omatoimista aktiivisuutta peliin.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Huhti 05, 2008 7:06

Arvatkaa olenko minä on-nel-li-nen? Olen, olen! Päätin tännekin tulla käymään, koska eihän tarvehuone ole mitään ilman minua. :wink: Joopa, joo. Mutta oikeasti. Kyllä minäkin tämän unohdin, mutta mitäpä siitä vaikka unohdinkin. Voisin minä tehdä niinkin, että kävisin joka päivä ja kirjoittaisin viisi viestiä per päivä. Mutta minua harmittaa erityisesti, että muut jatkotarinat-osastolla jatkotarinat lukkoutuvat yksi toisensa jälkeen. Kaikki häviää. Mutta enpä asiaa hirveästi auta, kun en sinne kirjoittele.
Voi kyllä olikin ikävä sinua Sepe. Ihmettelinkin missä oikein olet.

Nyt minulla on taivaallinen olo. Kuuntelen hyvää musiikkia ja minulla on uusia vaatteita, jotka kävin ostamassa tänään. Elämä ei olekaan niin epäreilu, kuin luulin. :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » La Huhti 05, 2008 9:03

Suospurgu kirjoitti:
sooda kirjoitti:Hei mä en oo käyny Tarviksessa melkeen kolmeen viikkoon ja mitä minä näenkään? Kuollut, kuollut, kuollut. Huoh.

Johtuisikohan myös siitä että jotkut valittajat eivät itse käy täällä ollenkaan "en käyny vuoteen ja huomasin ettei kukaan muukaan käy voi voi" jos sitä aktiivisuutta halutaan parantaa niin annetaan myös itse hyvää esimerkkiä..

niinno, olin eka kaks viikkoo espanjassa ja sit mul murtu jalka ja en päässy koneelle viikkoon. ja oommä ny täällä kuukauteen käyny, kolme viikkoo olis lähempänä totuutta. (niinku eilistä ennen)
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Huhti 06, 2008 8:29

Aktiivisuuteen: Tarvehuone Awardseissa Vuoden aktiivisin-palkinnon sai Zenzibar.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Huhti 06, 2008 8:59

kirja kirjoitti:Aktiivisuuteen: Tarvehuone Awardseissa Vuoden aktiivisin-palkinnon sai Zenzibar.
~kirja

Ja saa varmaan seuraavanakin vuonna.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Huhti 06, 2008 10:17

Siis kyllähän Zenzibar oli joskus aikoinaan aikojen alussa 20viestii/päivä tyypppi mutta kyllä tätä nykyä Janne käy enemmän. Ainakin se on aina online.

btw, oma kuva taas avataressa!

btw2, Awardseihin voisi tulla tänä vuonna jotain muutakin esim. paras avatar, paras signature jne.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Su Huhti 06, 2008 1:48

Minäkin tulin käymään! Mä en muista millon viimeksi kävin mutta on siitä varmaan jonkin aikaa... No ku en muistanu osotetta..
Pörri
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto