Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 09, 2007 8:43

En kyllä seuraa minkäänlaista urheilua. Tai ainakaan televisiosta. Livenä välillä käydään kattoo pesä-ysien pelejä ja talvella pallotyttönä NSTeen peleissä. Ainiin ja joskus käyn saipan peleissä heittämässä UK-kiekkokisassa (Eli siis heitetään 2 maksava kiekko tarpeeksi lähelle keskipistettä ja toivotaan ettei kukaan tönäise sitä pois ^^) Voitin viimevuonna tälläsessä kisassa saipa toppapuvun. Oli kyl mukavaa kattoo et kiekkos on jo valmiiks erittäin lähellä keskipistettä, sit joku viel tönäs sen 25 senttimetrin päähän. Ja kun tulokset vietiin kuuluttamoon, niin nähtiin että voittaja numero oli 60 (MUN NUMERO). Vähä ne pojat jotka oli siin miun vieressä (Entisestä koulusta tuttuja naamoja) oli kateellisia!

Eilen oli aika tylsää loppujen lopuksi. Ehdin jo suunnitella halloween pukuni ja halloweeniinhän on vielä kuukausi..? No siitä on tullut itselleni kuitenkin sellainen perinne, että kun ensimmäisen kerran syksyllä kuulee sanan "Halloween" niin on jo ihan fiiliksissä.

Tykkäättekö te muut halloweenista vai olenko minä ihan outo tyyppi ^^?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Su Syys 09, 2007 9:01

Olisihan sitä Halloweenia kiva viettää, mutta täällä päin se ei oikein ole tapana. Syntymäpäiväni ovat kuitenkin siinä Halloweenin lähellä ja yleensä pidän jonain läheisenä viikonloppuna yön yli kestävät kutsut, joille kutsun parhaat ystävät. Pari kertaa olen hieman Halloween tyylisesti niitä pitänyt, mutta en nyt enää taida jaksaa. Katsotaan joku elokuva tai kaksi, syödään kaikkeahyvää, valvotaan koko yö...
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja kirja » Su Syys 09, 2007 10:38

Joku kyseli jo harrastuksia. Suunnistus on yleinen sekä sitten netissä roikkuminen. Duunnistan siksi, että saa olla metsässä luonnon rauhassa. :wink:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Su Syys 09, 2007 10:41

Minäkin olen muuten harrastanut suunnistusta. Kaksi vuotta sitten järjestettiin kesäloman ajaksi suunnistuskerho ja minä kävin siellä.
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Syys 09, 2007 12:31

Hei mää oon harrastanut partiota joskus pari vuotta sitten, mutta lopetin sen koska se ei todellakaan sopinut mulle. :'> Ensinnäkin vihaan metsässä rämpimistä ja suunnistusta enkä jaksanut käydä niissä kokouksissa kun olisi paljon parempaakin tekemistä. Mutta pari kaveriani harrastaa sitä vieläkin, ja ihan mukavaa niillä tuntuu olevan. Partiossa kultaisia puolia on kaikki leirit, niiden takia lähinnä harrastin koko juttua...

Mutta min harrastan skeittausta ja kirjoittelemista lähinnä, ja sitten myös valokuvaan ja tietokoneilen tottakai 8) kuuntelen musiikkia 24/7 suunnilleen.

Halloween ois muuten tosi nasta juhla jos sitä kunnolla juhlistettais suomessakin. Olisin aivan fiiliksissä.
Daniel

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Syys 09, 2007 4:18

Minäkin olen harrastunut partiota, mutta lopetin sen. En pitänyt siitä yhtään. Minä en pidä suunnistuksesta, koska yleensä pitää suunnistaa metsässä. Kuvitelkaa: Pitää juosta märässä metsässä, jossa on paljon alamäkiä ja kiviä.
Sai tehdä kovasti työtä viime tiistaina ettei olisi liukastunut ja lentänyt rähmälleen.

Oho. Tosi pitkät bannit, Sepe. Taisivat oikeasti ottaa nokkiinsa.

Halloween... Rakastan sitä! Viime vuonna kaveri piti Halloween-juhlat. Ne oli kivat.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 09, 2007 4:58

Oih, Halloween on ihana! Suunnitlemana olisi järjestää jotkut pienet pyjampartyt :D

Partio ainakin täällä oli ihan jostain kaukaa, sillä se oli vähän.. epäammattimaista? Muuten harrastan pianon soittoa ^^
Nimue

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 09, 2007 6:08

Hei tyypit, sarjakuvan toinen sivu on ilmestynyt! Anteeksi viivästys.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 09, 2007 7:19

Huomasin, kiitti Gus! (saan kai sanoa sinua Gusiksi? :))
Ja anteeksi nyt vain mutta se oli kyllä sinulle ihan oikein Sepe! Tai siis aika törkeää mennä noin vain vit****maan auroreille, jotka yrittävät pitää niinkin hienon foorumin, kuin Vuotis kasassa. Kyllä niitä kirosanoja pääse itse kultakin aina välillä, mutta kuule ei kannata tollee hyökätä netissä kenenkään kimppuun.
Joo.. ja sitten niille joita kiinnostaa tiedoksi, että olen tänään istunut tunnin kirkossa ja kaksi tuntuia seurakuntatalolla, kun aloitan rippikouluni tänä vuonna! Nyt sitten vaan yhdeksän käyntiä kirkon tapahtumissa, ja leireillä niin minä olen riparin käynyt kiltti tyttö! (eli noin puolen vuoden kuluttua) :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 09, 2007 7:28

Kahden kuukauden bannit ovat epäoikeuden muakiset. Ihan oikeasti. Uskooko muuten kukaan, että pikkusiskoni näyttelee Sydänjää-sarjassa? Harmi, kun ei näe tuota sarakuvan uusinta sivua. Voisitko tehdä poikkeuksen ja pistää minulle vaikka yksärillä sen uusimman sivun, Gus?
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Su Syys 09, 2007 7:33

Minäki harrastin parivuotta sitten partiota. Kyllä minä niissä kokouksissa jaksoin käydä, mutta ne leirit oli tylsiä. Eikä partiossa edes ole järkeä käydä jos ei läy leireillä. No oli se muutenkin aika jeesustelua.

Kaikki muut mennee riparille ja saa rahaa. Minä en mene enkä saa rahaa :( En minä minnekkään kesätöihin mene vielä. Mutta saatan minä saada sitä rahaa sitten kun peruskoulu loppuu.

Minä tässä odottelen joulua!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 09, 2007 7:42

Sepe// Kyllä minullakin ottaisi päähän, mutta kannattaa ollaa kohteliaanpi ensi kerralla. Näytteleekö oikeasti pikkusiskosi siinä sarjassa? VAU! :)

Aah... HUomenna on koulukuvaus ja mie hermoilen niistä jo etukäteen... :/
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 09, 2007 8:19

On se. Ei missään juuri suuressa roolissa, mutta kuitenkin. Pitäisi vilahtaa tuossa toisessa jaksossa ja neljännessä. Muista en, sitten tiedäkkään. Tappelu,tappelu! Suomi Ruotsi otelussa kävikin aikas tasapeli. Suomen miehet voiotti ja Ruotsin naiset. Pöh en taaskaan nähnyt formuloita. Jee!!! Nelonen näyttää kerran kuussa yhden (jääkiekon) SM-liiga pelin suorana. Sitä ollaan heittäydytty anteliaaksi. Mtv 3 näytti kerran viikossa. Siihen on nelosella viellä pitkä matka. Eka peli näkyy jo 29.9 jippijaijai juppijuppijai!

//Muoks: Kuinkamoni täälläasuu Etelä-Suomessa? Tällähetkellä ainut paikka jossa voin miitata. Jos tehdään Etelä-Suomen miitti ja muut tekee Keski-suomen miitin ja puut vaikka Pohjois-Suomen miitin niin, sitten olisi kaikki reilassa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Su Syys 09, 2007 10:06

Ei lol, saletisti oon angstannut koko illan -___- eikä edes oo teini olo, mitähän mun pyskiatrikin sanois, ärh. Oikeasti ärsyän itseäni joskus o___O se johtuu varmasti tästä asuinalueesta, hiton ärsyttävä slummikummatti, kun asuu täällä 14 vuotta niin tulee samanlaiseksi kuin paikka itse -.-

Pörri, sinkin oottelet joulua? :DD mää kans, oon alottanut jo laskeen päiviä 8)
Daniel

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 10, 2007 5:12

Joulu on halloweenin jälkeen paras, kun sillo ei oo kouluu ja saa lahjoja ^^

Ja pitäs taas tehä ne matikan läksyt vaihteeksi. Huono tapa minulla, kaikki vaikeat läksyt jätän aamulle. Ja sitten en enää muistakkaan miten se lasketaan... Järkevää..
No tulee tänään oleman kyllä mukava päivä.. Pojat on Hollannissa. Miekin oisin tahtonu mennä mukaan, mut ei ne suostunu ottamaan :'(
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ma Syys 10, 2007 11:56

Mahtavaa Gust! Vihdoinkin, pitkän odotuksen jälkeen! Minua et vain vieläkään ole piirtänyt :(
Meenai
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 10, 2007 4:20

Hei, täällä on uusi käyttäjä! Tervetuloa Annuxa! :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ma Syys 10, 2007 5:09

Minäkin huomasin. Loistavaa ja jos Annuxa nyt huomma, niin toivotan hänet tervetulleeksi tälle foorumille :)
Meenai
Sieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ma Syys 10, 2007 6:13

Hömn, tervetuloa Annuxa *virn*

En tunne x3
Nimue

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 10, 2007 6:16

Kuulukohan nuo tervetulotoivotukset Chattiin? Jaa samapa tuo, paikan modetaattroi saa hoitaa asian jos ei kuulu, minä (laiska kun olen) en viitsi vaivautua. (Mistä vetoa, että minulle ilmoitetaan seuraavaksi että minä OLEN tämän paikan modetaattori... pitäisiköhän varmistaa asia??)
Kuitenkin, Tervetuloa! Annuxa! LIITTY IHMEESSÄ SITTEN JATKIKSEEN!
Yääh.. mulla oli tänään koulukuvat koulussa, ja ne meni niin penkin alle, että en taida ottaa niitä ollenkaan...

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto