Kirjoittaja Sieppeli » La Tammi 05, 2008 12:16
Kun Gustaffsson jutteli mukavia kenraali Jonesin kanssa, muut yrittivät löytää häntä. He sattuivat juuri paikalle kun Gustaffssonia osoitettiin pistoolilla.
"Hei, tiesitkö että on rumaa osoittaa toisia aseilla?" Kira huudahti ja ampui kenraalia. Luoti upposi suoraan kylkeen ja Jones kaatui maahan.
"Ovatko kaikki nyt tässä?" Sieppeli huusi. Kaikki olivat ja he lähtivät kiirellä pois palavasta leiristä.
Kymmenisen minuutin päästä he pysähtyivät keskellä metsää. Miinat he olivat ohittanees onnistuneesti, eikä yhtään ketään näkynyt missään. Sieppeliä alkoi naurattamaan.
"Mikäs sille tuli?" Nat kysyi.
"Sieppeli toimii niinkuin käärme. Vaaran uhatessa hänen persoonallisuutensa vaihtuu iloisesta vaaralliseksi, ja nyt vaaran mentyä hän on oma itsensä." Kira selitti.
"Ovatko kaikki kunnossa?" Gustaffsson kysyi. Kaikki olivat melkein, ellei laskettu kaikkia mitä heille edellisissä jatkoissa oli tehty.
"Hienoa, mutta emme voi jäädä tähän lepäämään. Zell varmasti etsii meitä jo nyt."
"Ellei räjähtänyt." Sieppeli virkkoi. Kaikki lähtivät kävelemään varovasti eteenpäin, pahasti vahingoittuneey kanneettin tietenkin.
Pitkän matkan päästä he joutuivat pysähtymään. Iltakin jo pimeni, eikä oikein kukaan jaksanut kulkea pitemmälle. Sitäpaitsi, vahingoittuneet piti saada kuntoon.
"Levätkää te, minä voin hoitaa vahtimisen." Gustaffsson sanoi.
"Sinä tässä lepoa tarvitset, minä voin vahtia." Sieppeli sanoi, ja Gustaffsson joutui hetken kiistelyn jälkeen luovuttamaan. Parin tunnin päästä monet olivat jo nukahtaneet, jotkut eivät oikein saaneet unta. Sieppeliä ei väsyttänyt laisinkaan. Gustaffssonkaan ei saanut unta.
"Minä taidan katsella vähän ympärilleni." Hän sanoi ja nousi ylös. Sieppeli - joka oli kiivennyt puuhun vahtiin - naurahti vähän.
"Syytän sitten sinua jos jäädään kiinni." Hän sanoi. Gustaffsson katsahti puuhun, josta kuului vähän naurua ja lähti sitten kävelemään.
Hän ei ehtinyt pitkälle kun näki taskulappujen valoa edessä. Hän kiiruhti äkkiä herättämään muut. He eivät ehtineet kunnolla valmistautua lähtöön kun taskulamppujen valot näkyivät heille saakka.
"Menkää edeltä, turvaan selustan." Gustaffsson sanoi ja otti pistoolin maasta. Sieppelillä kävi taas jokin persoonallisuuden muutos ja hän otti itsekkin aseen. Heti kun he näkivät vihollisen, he ampuivat. Pari miestä kaatui, mutta pari niistä ampui takaisin. Yksi luoti lensi Sieppelin kylkeen.
[Outo jatkis, jättäydyn tässä pois.. Anteeksi, tämä saattoi olla hieman outo jatko, minä en oikein pysy tämän jatkiksen perässä]
"Any happy little thought?"