Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 10, 2007 6:23

Ei tervetulo toivotukset taida kuulua tänne. Ensi kerralla odottakaa, että uusi Tarvehuonelainen laittaa Albuksen kaartiin viestiä olemassa olostaan.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 10, 2007 8:20

Kannattaa katsoa minun liigapörssi aihe, jos SM-liiga kiinostaa. (Saakos täällä mainostella omia aiheitaan?)Alkuun, jos aloittaa niin kannattaa tehdä maksuton ja neljänkierroksen ajan voimassa oleva peruspeli. Sen voi myöhemmin muuttaa superpeliksi.
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Ti Syys 11, 2007 6:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 11, 2007 5:31

Ja Etelä-Saimaassa luki taas Lehtimäestä.. Pieni kaupunki, silti nykyään erittäin tunnettu :D

Wuhuu, Oogie Boogie on hauska :D Kattelen tässä youtubessa sen kappaletta. Mutta, ei silti saa tappaa joulupukkia.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ti Syys 11, 2007 2:09

Me saimme tänään koulukuvat ja minun osaltani meni ihan penkin alle. Miten ihminen pystyykään näyttämään aina koulukuvauksissa niin epä-ihmiseltä?
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Syys 11, 2007 2:24

Noh, meille eivät nuo luokkakuvat oikein osaa tulla. Aika näyttää, millainen siitä sitten tuli. Luokkakuvia otettiin kaksi; toinen normaali ja toinen ns. "pelleilykuva". Jännää. :)
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 11, 2007 2:40

Meillä luokkakuvaus on siinä marraskuun paikkeilla. Meillä on vain niin perhanan ärsyttävä kuvaaja. Viimekin kerralla kun se otti kuvaa...
"Yksi... kaksi..." kuvaaja sanoo ja hymyilee typerästi ja heiluttaa kulmakarvojaan. Kaikkia alkaa naurattamaan ja minä tietenkin aloin nauramaan siinä. :roll:
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ti Syys 11, 2007 3:58

Minusta jotenkin tuntuu, että kaikki kuvaajat ovat "tyhmiä". He eivät halua totisia luokkakuvia vaan yrittävät saada oppilaat nauramaan. Välillä kyllä menee pahasti yli nämä nauratusyritykset...
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Syys 11, 2007 4:31

Sepe, minä olen Etelä-Suomesta. Ja tiedän kyllä, että nimimerkkisi on pienellä, mutta, kun lauseet alkavat aina suurella...

Meillä luokkakuvauksessa opettajani sanoi: Naurakaa sille pellelle, joka on kameran takana. Ja minä nauroin. Minkäköhanlainen kuva tuleekaan :lol:
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 11, 2007 4:47

No, kun koulu-kuvauksiin päästiin niin meikähän kertoilee teille tarinoita. Meillä oli tänään koulu-kuvaus ja minä älykkäänä ihmisenä olin pistänyt verkkarit jalkaan (vuhuu!). Ja äitikös siitä innostui. Hmm. Selitykseni oli se, että meillä oli samana päivänä liikkaa ja en jaksanut/halunnut ottaa mitään farkkuja mukaan. Jos sitä liikkaa ei olisi ollut niin olisin ne farkut laittanut jalkaan.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 11, 2007 4:55

Jaa koulukuvauksia... Tokalla kun jouduinkin yht'kki' taakse, ja edess'ni oli aika ison n'k;inen tyyppi, kurkotin niin ett' naamani ainakin n'kyisi. Arvatkaa n'yttik; se tyhm'lt' :) N'ytti se. Sitten kolmannella kun sain k'teeni sellasen kylttijutun, yritin n'yt'' silt' ett' nyt min' pid'n t't' ja olen ylpe' siit'. Apua, sekin oli kamala kuva!

(n'pp'imist; on menny sekaisin.)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 11, 2007 5:24

Meidän koulukuvat otetaan aina joskus lokakuussa. Jaa saadaan ne ehkä kuukauden päästä. Ja minun hiukset on aina huonosti niissä kuvissa :(
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 11, 2007 5:26

Samaa mieltä valokuvaaJISTA. NE ON TYHMIÄ! Tai eikai varsinaisesti voi sanoa tyhmiä, mutta semmosia, että ne keksii jotain ihan idiootteja juttuja, että ne saa oppilaat nauramaan. Tosin silloin, kun oppilaat nauraa, siitä kuvastaa tule vaan niin pöljän näkönen! Tänä vuonna meän kuvaaja oli semmonen "No niin hymyilkää nyt vähäsen.. " *idiootti virne* "NO niin ja nyt oikein kunnon hymy!"
Se oli ärsyttävää, mutta sai silti nauramaan. Hitto siitä minun kuvasta tuli varmaan aivan hiveä! No juu..

Ääh.. mie joun laulaan lkusian päivänä koulussa!! Meän musiikinope vain kysy että ketkä haluaa laulaa, ja mie en ees noastanu kättä kun se jo sano, että "Ja sinä ja sinä ja SINÄ" osoitti minua. "HIenoa!"
Murh. >:(

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 11, 2007 5:35

Jos mein musiikin ope kysyy tollasta, miul on käsi pystyssä ennenkuin se saa sanottua lauseen loppuun :D

Sama juttu oli kesällä, lasten kalenoissa, Unkarilaisessa työpajassa. Siis unkarilaisethan käyttää tansseissaan pulloja (pään päällä) ja sitten pojilla on välillä ruoskat. Olis just ajatellut et ehkä ne kohta antaa kokeilla ruoskia, sitten ku se ohjaaja rupes sanomaan (Englanniks) et kuka tahtoo.. Täs vaihees mul oli käsi ylhäällä.. kokeilla tätä. Ja sitten ekaks ruoskin sen tyypin joka neuvoi minua sen ruoskan kanssa, ruoskin itseni ja rikoin sen pojn ruoskan :D Ei ne sen jälkeen enää uskaltanu antaa meille kokeiltavaks pulloja ^^

Jes.. nyt näppäimet taas toimii kunnolla!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Ti Syys 11, 2007 7:58

Meillä oli jo koulukuvaus, joka tuntui ainakin menevän jokseenkin hyvin, tai paremmin kuin viime kerralla.. Pääni näytti hirveän pieneltä, ja muu vartalo suurelta >.< Kivaa. Mutta tällä kertaa setaisi onnistua :lol:

Mä meen kanssa yleensä laulamaan musiikin tunnilla, vaikken osaa laulaa ;) Kohottaa numeroa nääs ;)
Nimue

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Syys 13, 2007 3:03

Nimue// siitä syystä minäkin lähinnä sitten lopulta suostuin sihen lauluun, että sais vähä numeroa ylemmäs. Tännän osallistuin elämäni ensimmäisen kerran laulukouluun, (ja siihenkin vain siksi, että eiti välttämättä halusi minulle jonkun harrastuksen ja tykkään laulaa, niin mikäs siinä sitten) enkä todellakaan tiennyt, että laulaessa voi mennä niin moni asia pieleen!! :O
(lisäksi se bussikuski jonka kyydillä tulin takaisin [asun kaukana koulustani, minkä mussan luokassa tunti pidetään] meinasi tappaa koko bussi sakin, kun se kaahasi kaikki mutkatkin kuin mielipuoli!!) Semmosta tänään :)

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Syys 13, 2007 3:09

En kai minä ole ainoa, jolla tarvehuone ei ole toiminut kahteen päivään?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Syys 13, 2007 3:15

Ei, et ole. Kyseessä oli kuitenkin kaikkien phpBB-pohjaisten foorumeiden käyttökatko. Toivotaan ettei sellaisia tule enää.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Syys 13, 2007 3:16

Toivotaan. Harmillista ettei uusia viestejä ole tullut, eikä jatkoa mihinkään jatkikseen. Olisi ollut kivaa jos olisi jotain lukemista.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Syys 13, 2007 3:25

Voi ihanaa, nämä kaksi päivää ilman tarvehuonetta olivat pelkkää kidutusta. Ja siis monella tapaa. Eilen jouduttiin tekemään liikassa jotain AeroDanceä. Alaselkä on täysin kipeä, en pystyny harkoissa tänään tekemään vatsalihaksia enkä sen enenpää selkälihaksiakaan.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Syys 13, 2007 7:39

En itse ole edes melkein huomannut tätä kahden päivän katkoa, kun olen ollut niin liigapörssin huumoissa. Meidän luokalla kukaan tytöistä eioikeastaan laula. Ehkä hymisee. Pojat taas laulaa, ainakin minäja minun kaverini ja muutamat muut. Joskus, kun opettaja sanoo, että nyt tytöt laulaa ainoastaan ja pojat on hiljaa niin kuuluu pelkkää hyminää ja jotain muuta mistä ei saa Erkkikään selvää.
Raimo
Sepe
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto