leevi.talikka kirjoitti:Kotona taas. Olin mökillä viettämässä viikonloppua. NHL 09 näyttää loistavalta peliltä ja aika varma ostos se tulee olemaan.

Suospurgu kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Kotona taas. Olin mökillä viettämässä viikonloppua. NHL 09 näyttää loistavalta peliltä ja aika varma ostos se tulee olemaan.
Wtf? "Aika" varma?

Kuiskaus Nuorisoseura Rajan Nuoret Kina
Ohjaus: Sonja Airikka, Emmi Philjerta ja Suvi Puranen
KULTA

Kira kirjoitti:PurQ, oliks rankka päätös ? :o Ite oon nimittäin miettinyt tota punaisen lihan lopettamista jo jonkin aikaa.

Suospurgu kirjoitti:Huomasin muuten että olen erittäin epäsosiaalinen ihminen, tai sitten muut vain karttavat mua jostain muusta syystä. Mietiskelin ja kappasvain, mulla on kokonaiset kaksi [2] kaveria, joista voin vain toista sanoa ystäväksi (sepe). Eikä noista kahdesta kumpikaan ole tyttö.(paitsi ehkä sepe vähän.) Tätä lukiessa aika moni aika varmasti hymähtää mielessään "no ihmekös tuo" tms. En vaan ole ihminen josta automaattisesti pidetään, toisin kuin molemmat kaverini ja pikkuveljeni joka on kaikkien kaveri. Toisaalta ei kiinnostais olla semmonen ihmismagneetti mutta kuitenkin.

leevi.talikka kirjoitti:
Loukkasit minua syvästi... En ole tyttö.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa