leevi.talikka kirjoitti:Onneksi jäin paitsi...
Omppuli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Onneksi jäin paitsi...
Sinä se et tunnu käyvän enää lainkaan mesessä. Sääli. Jäätpä paljosta paitsi.
Minulla on tallessa keskustelu Natin kanssa, joka tapahtui sen jälkeen kun Sieppeli lähti. Teorioita...

leevi.talikka kirjoitti:Omppuli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Onneksi jäin paitsi...
Sinä se et tunnu käyvän enää lainkaan mesessä. Sääli. Jäätpä paljosta paitsi.
Minulla on tallessa keskustelu Natin kanssa, joka tapahtui sen jälkeen kun Sieppeli lähti. Teorioita...
Serkku on kylässä niin ei mihinkään meseen rupea hyppimään. En tahdo olla rude boy.
Omppuli kirjoitti:Niin mikä?

Suospurgu kirjoitti:Rude boy = hävytön/moukkamainen/huonotapainen/yms. poika TAI Fatpipen kauden 06/07 special edition maila, 100cm varsi taipuu 27mm, 85cm/90cm taipuu sen 30mm. Lapana soft orc rudegold ja grippinä hairystar jamaica. Mulla on ollut tuo maila mustalla stickyllä ja mustalla rawilla, ihan ok kamaa.
Nat kirjoitti:Onnee Sip! Mä tein eilen äo- testin ja päätin hihkuu mun tuloksella:D 125 on se mun tulos eli olen testimaan mukaan selvästi keskiarvoa korkeampi tai jtn sinne päin... (Huono asia on että oon vähän kipee) Tänään oli Kulissia ja meitin ohjaaja tuli esitykseen Ilkeeksi noidaksi ja se oli TOSI pelottava, oisittepa nähneet:O Toivottavasti ei tuu painajaisia

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa