Minkälainen vaikutus säällä on sinuun? Oletko iloinen aurinkoisella säällä ja apea sateisella? Minkälaisia kokemuksia tai muistoja sinulla on erilaisista säistä? Onko sinulla joku lempisää? Vihaatko jotain säätä? Kelpaavatko kaikki säät sinulle? Minkälainen sää siellä on tällä hetkellä? Mitä mieltä olet ilmastonmuutoksesta? Kuinka luulet sen vaikuttavan säätiloihimme?
Tällä hetkellä täällä Hyvinkäällä, Etelä-Suomessa, on aurinkoista. Ei pilviä.
Sään suhteen olen kaikkiruokainen. Kaikki kelpaa minulle ja kaikissa on puolensa. Muutenkin olen huono valitsemaan mitään, se saattaa olla kaikkiruokaisuuteni syy.
Ilmastonmuutosta vastaan olen ehdottomasti! Olen vanhanaikainen ja en halua minkään muuttuvan, sillä uusi on uutta. Kuitenkin ilmastonmuutosta on enää hankala pysäyttää, sillä se on edennyt jo niin pitkälle. Yksi pieni kirja ei voi siihen vaikuttaa - vaikka haluaisikin. Siihen tarvitaan koko ihmiskunnan muutos, sillä koko ihmiskunta on sen aiheuttanut.
Aurinkoinen keli on mukavaa, koska se tuntuu hyvältä, sillä ei ole kylmä (: Kesäisin on kuitenkin joka päivä aurinkoa, siksi siihen kyllästyy. Talvella taas on ihanan viileä, se on mukavaa, koska ei ole niin kuuma. Siihenkin kuitenkin kyllästyy, jos (ja kun) sitä on jokaisena päivänä.
Ukkonen on yksi sää, josta en pidä paljoa, sillä silloin täytyy sulkea tietokone. Sitäkin on kuitenkin hauska olla, vaikkapa mökillä, kun ei ole tietokonetta ja sitä ei siten tarvitse sulkea =)
Säistä kaikki kelpaa minulle. Jopa sade. (Sade kuulostaa ihanalta mökin kattoon ropisten...)
~kirja