"Noniin.." Zenzibar paransi asentoaan. Gustaffsson ja Sieppeli katselivat kumpikin omaan suuntaansa.
"Ja valitettava asiahan on että sinulla on ruma kaapu." Zenzibar sanoi. Gustaffsson katsoi Zenzibaria kuin hullua. Sieppeli kuitenkin keskeytti tuijotuksen; "Ei vaan.." Samassa Natin ääni kantautui heidän korviinsa kuin ilmasta; "Jompikumpi on pamauttanut itsensä paksuksi Gustaffssonin kanssa."
"ANTEEKSI MITÄ?" Sieppeli kiljahti. Zenzibar katsoi hämmentyneenä omaa vatsaansa ja Gustaffsson näytti hyvin hölmöltä.
"Niin se tapahtui." Natin ääni sanoi.
"ZENZU MITEN SAATOIT!" Se oli ensimmäinen mitä Sieppeli keksi sanoa. Gustaffsson katsoi Zenzibaria ja katosi pöydän alle piiloon. Pienen selityksen jälkeen Sieppeli tyyntyi, kun siis selvisi ettei kumpikaan tytöistä ollut raskaana.
"Niin siis.." Sieppeli aloitti.
"Sota on alkanut!" Natin ääni huusi.
"Minä näin Voldun haamun!" Zenzibar huudahti.
"Minun haamuni? Missä?" Voldemortin haamu huudahti pää lattian läpi.
"Voldun haamu!" Daniel kiljaisi (anteeksi) Ja sitten he rauhoittuivat.
"Joku tyyppi katsoo sinua murhanhimoisesti, Gusti." Zenzibar ilmoitti. Gustaffsson katseli ympärilleen ja totesi, ettei kukaan katsonut häntä.
"Gustaffsson.." Sieppeli sanoi
"Niin?"
"Olet tullut lihavaksi." Sieppeli, Zenzibar ja Natin ääni nauroivat.
"Ai kiitti.." Gustaffsson totesi.
"Gust, olen hyvin pahoillani, että joudun kertomaan tämän sinulle." Zenzibar sanoi.
"Mitä on tapahtunut?" Gustaffsson kysyi.
"Minä tapoin isäsi."
"Minun isäni kuoli viisi vuotta sitten."
"Niinpä." Sieppeli nyökytteli, "Sinun isäsi kuoli kun minä tähtäsin huonosti."
"Mitä hittoa?"
"Mansikanpoiminta on alkanut!" Natin ääni huudahti ja samalla alkoi sataa mansikoita.
"Meidät on etsintäkuulutettu."
"Murhaaja on päässyt vapaalle ja tahtoo tappaa sinut."
"Sinä olet päässyt vapaalle ja tahdot tappaa murhaajan."
"DaZe ei ole kuollut!" Sieppeli lopetti. Nyt kumpikin tytöistä tuijotti Gustaffssonia odottavasti, joka katsoi hölmistyneenä Omppulia ja Danielia.
"Tiedättekö te jotain tästä?" Kumpikin pudisti päätään. Samassa Natin ääni ei enää kestänyt vaan lähti pois.
"Minä lähden pois. Kirjoittakaa jatkis itseksenne."
"Ehkä se vielä palaa.." Sieppeli totesi.
[Zenzun, minun ja Natin kolautettua viisaat päät yhteen, emme keksineet mitä asiaa meillä olisi ollut Gustille. Joten jatkakaa siitä. Kaikki ideat ovat esillä

]
//Kun nyt olen tämän alueen mode, pakko käyttää valtaani väärin ja tunkeä tänne xD Ei juma Sip! Ei sinun niitä kaikkia ehdotuksia ois tarvinu tuohon tunkea xP Ei vitsi mie repesin! -ZMähän sanoin että laitan kaikki ehdotukset! Sip