gertsi kirjoitti:Kyllä Paarma, saksan kieli on mun mielestä maailman ihanin kieli. Suomi kuulostaa ihan sanonko miltä sen rinnalla, kuten kaikki muutkin kielet. Ja tämä on vain mun mielipiteeni. Kaikillahan saa olla omansa, muuten tässä maailmassa olis aika ykstoikkoista jos kaikki olis samaa mieltä..

Seppo Paarma kirjoitti:gertsi kirjoitti:Kyllä Paarma, saksan kieli on mun mielestä maailman ihanin kieli. Suomi kuulostaa ihan sanonko miltä sen rinnalla, kuten kaikki muutkin kielet. Ja tämä on vain mun mielipiteeni. Kaikillahan saa olla omansa, muuten tässä maailmassa olis aika ykstoikkoista jos kaikki olis samaa mieltä..
Jees, siinä täytyy olla samaa mieltä että suomen kieli ei ole sitä kauneinta laatua, itseasiassa käsittämättömän ruman kuuloista. Itse tykkään eniten jamaikan englannista.

leevi.talikka kirjoitti:
Soomi on paras kiäl, eikä siitä pääse mihkää!

leevi.talikka kirjoitti:
Meikäläisellä on huimat -35 thumbsia (peukaloa) Gametrailerssissa jos kaikki minulle annetut lasketaan yhteen. Ilmeisesti ihmiset eivät pidä minun mielipiteistäni koskien eräitä pelejä.

Gustaffsson kirjoitti:
Modiprojektini on saanut tulta siipien alle.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa