Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 15, 2007 11:37

Hmm.. Teetä.. Tossa ku yks kaveri mesessä sano et se juo teetä ni munki oli pakko käydä keittämässä vähän.. Harmi ettei mul ollu teeleipiä..
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Syys 15, 2007 11:45

Mullapa on Harrodsin teetä! :P Mun kaveri toi Lontoosta!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Meenai » La Syys 15, 2007 11:47

Itse en pidä kovinkaan paljoa teestä, mutta kun on kurkkukipeänä niin tulee sitä hieman juotua.
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Syys 15, 2007 12:04

Kyllähän tee ihan hyvää on. Oletteko koskaan kokeilleet ottaa kesällä koivunlehtiä, huuhdella ne kylmällä vedellä ja tehdä niistä teetä? Se on nannaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » La Syys 15, 2007 4:03

Voisihan sitä kokeilla.

Eilen oli bilsan koe, joka luultavasti meni päin mäntyä ja eilen tuli uudet huonekalut ja nyt on saatu sisustettua huone uudestaan. Niin ja eilen avattiin meidän kylille uusi ABC joten pitihän sitä paikallista nähtävyyttä käydä kurkkaamassa. Ei tässä sitten muuta.
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 15, 2007 4:24

Koko ajan sellainen olo, että voisin leipoa jotain xD

eilen yksi mun kaveri piti ne pyjamapartyt, ja oli hauskaa katsoa Scary movieta, ja olla riippuvainen sipulisipseistä (siis minä olin) Toivottavasti tuollaiset järjestetään pian uudestaan, oli niin kivaa, uskotteko? Haluisin vieläki olla siellä <3
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 15, 2007 4:28

Oon kerran ollu byjamadileissä. Arvatkaa oliko tylsää? Aivan oikein: oli! ne järjesti sellane tyyppi, joka ei oo oikein vieläkään aikuistunu. Se tahto olla kokoajan jotain vaarallisia leikkejä, ja puolivälissä olisi tehnyt mieli häipyä kotiin parin talon päähän. En kuitenkaan häipynyt.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 15, 2007 4:36

Jaa, minä en ole ikinä ollut byjamabileissä, muuten vain yökylässä, ellei lasketa ala-asteella olleita yökouluja, joista ei sitten enempää... *viheltelee*
Aah! Teetä! Mie juon joka aamu teetä aamupalalla ja joskus muutenkin.
Sain tänään uuden runkopatja sängyn ja uuden tuolin, sekä maton huoneeseeni (Edellinen sänky meni palasiksi kesän aikana... krhm), nyt on kiva, kun huone on taas siisti, eikä sänky ole pelkkä patja lattialla :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » La Syys 15, 2007 7:07

Kysymys: Miten pikkusiskosi pääsi siihen sarjaan?

Koekuvauksilla, koekuvauksilla. Mtv 3 klo. 20.00 maanantai, hän vilahtaa sarjassa. Näyttelee tyttöä nimeltä Sonja. Nimen taidatte löytää myös ohjelman nettisivuilta (samalla kaikki saa tietää minun sukunimeni, kääk (ja pikkusiskon nimen)). Liigapörssissä menee lujaa. Olen tällähetkellä oman kimpan 2 (huom. Tämänpäivän tuloksia ei ole viellä päivitetty).
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 15, 2007 7:10

Varmaan hienoa, että pikkusiskosi pääsee sarjaan.. olikos se sydänjää?
kuinka vanha siskosi on?
JOkos on muuten Bannit vuotiksessa loppuneet?

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Pörri » La Syys 15, 2007 7:31

Mulla oli eilen semmonen pieni matikan koe. Siinä ole neljä tehtävää. En osannu mittään! Sain yhteen tehtävään vastauksen ja sekin oli varmasti väärin!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Su Syys 16, 2007 8:33

Onnittelut Sepen siskolle! :)

Teetä...*nyrpistää nenäänsä* :D

Kokeet ovat varsin ikävystyttäviä.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 16, 2007 9:47

Kokeita! Apua! Varsinkin matikankokeet on pahoja. Matikassa lähtötasotesti oli kamala... En osannut mittään! Ja sitten vielä myöhästyin siltä tunnilta. Mikäs sen parempaa?

Wii, sainpas kirjoitettua jotakin jatkikseen. Mie oon vaan kokoajan oottanu et joku kirjottais, ja sitten kun ite voi kirjottaa ei tuu mitään mieleen.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Su Syys 16, 2007 9:51

Mä oon pudonnu HP-jatkotarinasta jo kymmenen kertaa kärryiltä, pitäisi kai jossain vaiheessa herättää kirjoitustaitoni henkiin. *virn*
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Syys 16, 2007 10:45

Pikkusiskoni on 9 vuotta vanha. Kivaa ja kivaa, en oikein tiedä miltä tuntuu. Pikksuisko on ihan hyvä näytteliä ja silleen ja melko ärsyttävä (ainahan ne on). Bannit ei ole viellä (tietääkseni) loppuneet. Pitää varmaan katsoa. Sen jälkeen, kun ne loppuu niin valitan niille ylläpitäjille (asiallisesti) ja hankin vähän lisää bannia, jee.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 16, 2007 6:02

Sullapa on hyvä tapa jatkaa elämää vuotiksessa Bannien jälkeen, Sepe. Ties vaikka saisit lopullisen Bannin... Että ei ehkä kannata.. ;D Onnittele pikkusysteriäsi puolestani. Näytteleekö se nyt maanantaina tulevassa toisessa osassa, vai oliko se jo ekassa? JOs oli niin mie kyllä missasin sen :/

-Zenzi
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 16, 2007 6:22

Minäkin suosittelen kyllä Sepelle suunnitelmienmuutosta ylläpidolle valittamisesta. :?

Mutta miksei kukaan kirjoita HP-jatkikseen?! :evil:
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 17, 2007 10:38

Hmm... Harkitsen päätöksen muuttamista. Pikkusiskoni pitäisi näkyä (tänään) maanantaina. Jos ei näy niin eiköhän se siinä kolmannessa näy. Hän vain vilahtaa tässä ekassa, mutta seuraavissa se jopa sanoo jotain. Mystistä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Syys 17, 2007 2:34

Kerrassaan loistava päivä. Mahdottomasti mukavia tapahtumia, kuten

1. Deodoranttipurkki hajosi ja kaatoi dödöä päälleni, paidalle, lattialle ja matolle. Arvatkaapa löyhkäsikö.
2. Satoi aivan pirusti kun odotin linja-autoa, joka oli myöhässä.
3. Reppu kastui ja niin myös sen sisällä ollut Deathly Hallows, onneksi ei mennyt pihalle.
4. Sain etsiä kännykkääni kolmannen välitunnin kunnes löysin sen äikänluokasta.
5. Kaikki kaverini (eli kaksi tyyppiä) yhtyivät minun haukkumiseeni. Olen jo vuosien varrella tottunut siihen, mutta tänään se tuntui pahemmalta kuin pitkään aikaan.
6. Ja kun pääsen vihdoin & viimein kotiin, Tarvehuone ei pentele toimi.
7. Aioin piirtää sarjakuvaa, mutta lyijy oli loppu.
8. Menin hetkeksi pelaamaan ja pärjäsin niin huonosti että vitutus vaan kasvoi.
9. Löin pikkuvarpaani ovenkulmaan.

Mukava päivä. Tosi mukava.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja gertsi » Ma Syys 17, 2007 2:55

Mullakin ollut todella ihana päivä. (Ei kyllä lyö vertoja Gustin päivälle, mutta kuitenkin..)

Aamulla heräsin klo.8.00 isän huutoon: "OOTKO HERÄNNYT? SULLA ON PIAN KIIRE! NOUSE JO!!" ja huomasin että pentele kello ei ole herättänyt. Puhelin nimittäin oli tehnyt temput taas kerran ja sammahtanut. (Pitäiskö ostaa uus? Mitä turhia.. :D) Siinä sitten manasin aikani ja muistin että koululla pitää olla viimestään 20 min. ennenkö koe alkaa. Siitä sitten äkkiä eväät kasaan ja kynien viime hetken teippaus (sitä niin ihanaa abi aikaa, kun kaikki kynien tekstit peitettävä sun muuta). Ehdin koululle just ja just kahtakytä vaille yheksän ja sitten iloisesti kertaamatta historian kirjotuksiin.

No onneksi osasin EHKÄ puolet tehtävistä elikkäs pääsen varmaan läpi. (Okei ne oli kaikki aika helppoja..=) ) Ellei sitten rakkaat sensorimme saa päähänsä hyllyttää mua jostain ihanasta syystä. Pitäähän kaikki nimittäin mahduttaa kausin käyrään (mitenköhän se ees kirjotetaan). Siinä sitte vierähti iloisesti viisi ja puoli tuntia kirjoitellessa Rooman tuhosta sun muista historiallisista tapahtumista. Sitten autolle ja siellä huomaan, että pirskatti missäs ne avaimet on. No takas sisälle ettiin avaimia ja lopulta ne löytyivät kansliasta. :D Saas nähä mitä vielä tänään tapahtuu muuta. Tai sitten ens viikon keskiviikkona kun olis pakollisen aineen kirjotukset. :S Sillon laitan kyllä kolme kelloa herättään.
gertsi
Sieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto