kirja kirjoitti:Miksi?
Väsynyt olen. :) Tuskin ihan kuuteen kuitenkaan, varmaan puolipäivään kun pitäis pitää hyvä unirytmi.
kirja kirjoitti:Jää keihäskisakin näkemättä sinulta...
Toivoisin etten joutuisi vastaamaan tähän. :/
kirja kirjoitti:Miksi?
kirja kirjoitti:Jää keihäskisakin näkemättä sinulta...

Seppo Paarma kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Eli kyllä, jalat on kipeet, kiitos valmentajan, kun venyteltiin huonosti.
Wtf, olen aina luullut että venyttely on pikemminkin henkilökohtainen treeni? Aina oppii uutta.
Omppuli kirjoitti:Mitä tekisin tänä viikonloppuna? Voiko joku suositella jotakin?
Sieppeli kirjoitti:TARVEHUONEEN SYNTTÄRIT TIISTAINA *repesi ja pahastipahasti* Sunnuntaina pööpö, sunnuntaina

Omppuli kirjoitti:Esitän aina vaikeita kysymyksiä ihmisille. Kumpi olisitte mielummin? Ihmissusi vai vampyyri? Haluan saada tietää tuon.
Sieppeli kirjoitti:Minullakin on teille kysymys: Kumpi tuli ensin muna vai kana? Oma mielipide: bakteeri ^^
Gustaffsson kirjoitti:Ihmissusi, ehdottomasti! Fenrir Harmaaselkä rulaa.
Omppuli kirjoitti:Yksi miitti epäonnitui kesällä. Sain traumoja.
Daniel kirjoitti:En oo muistaakseni tuollaista unta nähnyt, mutta näen monesti sellaista unta että kun tulen suihkusta ilman vaatteita niin en löydä mistään _mitään_ päälle pantavaa. Olen aina aivan shokissa ja yritän palata takas suihkuun, jota ei - yllätys yllätys - enää satukkaan olemaan. xD
Sellaiset unet on kans kauheita kun jää hissiin jumiin. Onnistuin kerran vääntämään supervahvoilla käsilläni hissin ovet väkisin auki, mutta yleensä vain olen jumissa siellä kunnes huomaan että hissistä lähtee liukuportaat ylöspäin, tai jotain muuta yhtä järjetöntä....
Omppuli kirjoitti:Tapoit jonkun unessasi? Outoa, minä en ole ikinä tappanut ketään. Tein veljeeni kyllä joitain outoja mustia reikiä...
Nimue kirjoitti:*pällistelee suu auki*
Kira kirjoitti:*sulkee Nimuen suun*
Omppuli kirjoitti:Tein oman ennätykseni äsken viinirypäleitten kanssa. Ensin onnistuin tunkemaan suuhuni 12 viinirypälettä (En tietenkään pystynyt syömään niitä yhtä aikaa) Ne syötyäni koitin uudelleen ja sain 14 viinirypälettä suuhuni! Piti taistella niiden kanssa etten tukehtuisi, mutta löinpähän Jamesin. (Yhdessä ficissä hänen piti tunkea, pullonpyörityksen yhteydessä, viinirypäleitä suuhunsa. Hän sai 12) Enkös olekin järkevä?
![]()
Pörri kirjoitti:Jäätelöauto tuli! Jee! Mutta en minä sinne kuitenkaan mene. Jos Rupert tulisi omalla jäätelöautollaan tänne myymään jäätelöä, niin kyllä minä silloin ostaisin!
Gustaffsson kirjoitti:Meillä luokkakuvaus on siinä marraskuun paikkeilla. Meillä on vain niin perhanan ärsyttävä kuvaaja. Viimekin kerralla kun se otti kuvaa...
"Yksi... kaksi..." kuvaaja sanoo ja hymyilee typerästi ja heiluttaa kulmakarvojaan. Kaikkia alkaa naurattamaan ja minä tietenkin aloin nauramaan siinä.![]()
Sieppeli kirjoitti:Jaa koulukuvauksia... Tokalla kun jouduinkin yht'kki' taakse, ja edess'ni oli aika ison n'k;inen tyyppi, kurkotin niin ett' naamani ainakin n'kyisi. Arvatkaa n'yttik; se tyhm'lt' Smile N'ytti se. Sitten kolmannella kun sain k'teeni sellasen kylttijutun, yritin n'yt'' silt' ett' nyt min' pid'n t't' ja olen ylpe' siit'. Apua, sekin oli kamala kuva!
(n'pp'imist; on menny sekaisin.)
Gustaffsson kirjoitti:Kerrassaan loistava päivä. Mahdottomasti mukavia tapahtumia, kuten
1. Deodoranttipurkki hajosi ja kaatoi dödöä päälleni, paidalle, lattialle ja matolle. Arvatkaapa löyhkäsikö.
2. Satoi aivan pirusti kun odotin linja-autoa, joka oli myöhässä.
3. Reppu kastui ja niin myös sen sisällä ollut Deathly Hallows, onneksi ei mennyt pihalle.
4. Sain etsiä kännykkääni kolmannen välitunnin kunnes löysin sen äikänluokasta.
5. Kaikki kaverini (eli kaksi tyyppiä) yhtyivät minun haukkumiseeni. Olen jo vuosien varrella tottunut siihen, mutta tänään se tuntui pahemmalta kuin pitkään aikaan.
6. Ja kun pääsen vihdoin & viimein kotiin, Tarvehuone ei pentele toimi.
7. Aioin piirtää sarjakuvaa, mutta lyijy oli loppu.
8. Menin hetkeksi pelaamaan ja pärjäsin niin huonosti että vitutus vaan kasvoi.
9. Löin pikkuvarpaani ovenkulmaan.
Mukava päivä. Tosi mukava.
Kira kirjoitti:Saimme tänään koulussa kaapit, johan tätä on odotettukin.
+poikien kaulahuivit tuoksuu hyvältä.
Sieppeli kirjoitti:Jos ope huomaa minun olevan netissä, olen mennyttä
Pörri kirjoitti:Minun oli pakko tulla hehkuttamaan kun sain tänään vastauksen Rowlingilta! Siinä oli ensin semmonen kirje, jossa Rowling pahoitteli sitä ettei kerkeä vastata kaikkiin kirjeisiin (ja se sano että joku päivä se lukee ne kaikki) ja sitten siinä oli toinen paperi missä oli usei kysyttyjä kysymyksiä.
leevi.talikka kirjoitti:Jos haluatte tietää kuinka edellinen Ässien peli päättyi niin katsokaa chatista. Sepe kertoo. Muhahahahahaaa!
Sieppeli kirjoitti:Ihanaa, isosiskoni, joka´oli puoli vuotta jossain päin maailmaa, tulee tänään kyläänJa toinen isosiskoni tulee kohta tuomaan pizzaa ^^
Nimue kirjoitti:Lähetättekö te yleensä kiertoviestejä eteenpäin?
Itse asiassa, minulla on pieni kokeilu päällä, sillä sain yhdeltä kaveriltani viestin, ja nyt mulla on testi päällä toimiiko se. Se oli sellainen, että kun lähetät tämän vietin 7lle, niin ihastuksesi pyytää sinua yhteen 3 viikon aikana. Tässä on veilä 10 päivää aikaa.. ^^
Kira kirjoitti:Huomasin edellispäivänä, että kännykkäni oli äänittänyt jotain. Kuuntelin sitten äänityksen, ja se oli pelkkää rähinää. Viimeiset sekunnit äänityksessä kuulostivat hieman kirkunalta, rätinä koveni ja lakkasi äkkiä. Nauhoitus oli otettu 04:49 eli aamuyöllä siis. Puhelimeni oli tuolloin omassa laukussani.
Sieppeli kirjoitti:Eli suomeksi räyhääjän saavat ne jotka uskaltavat laittaa minulle kiertoviestin
Zenzibar kirjoitti:Niin minustaki (minä muuten kirjotin siitä räjähtävästä lohiksesta), lohikäärmeet on ihaninmpia taruolentoja mitä tiedän!
Potterissa vaan nyt oli pakko saada jotain draamaa aikaiseksi....
Uaah.. nyt pitää mennä hieroon äitylin olkapäitä :S
Nimue kirjoitti:Ja kiitos, Pörri, olen sinulle ikuisesti kiitollinen ^^
Sieppeli kirjoitti:Huomaatteko mikä ryysis tänne tuli ku Voldu kuoli?
Zenzibar kirjoitti:Mie kuitenki vain eksyn sinne saakelin mettään ja mitäs sitte? Saavat ettii mua koko loppupäivän...
Daniel kirjoitti:Vitsi nyt on kyllä ärsyyntynyt olo, niskaa särkee, leukaa särkee, rannetta särkee ja täällä on niin vittidittidiin kylmä, että oon joutunut lappaamaan kolme hupparia päällekäin ja kahdet sukat, ja kaulahuivikin.
Pörri kirjoitti:Tiedättekö muuten te siellä etelässä, mitä pahki tarkoittaa?
Zenzibar kirjoitti: Ja minä olen pohjoisesta, mutta minäkään en tiedä mitä Pahkis tarkoittaa...?
Pörri kirjoitti:Pahki on.. öö.. en ossaa selittää..
Daniel kirjoitti:Oikeasti, joku lyökää multa taju kankaalle -.- en jaksa olla tajuissani, mutten ole tarpeeksi tyhmä jotta hakkaisin päätäni seinään tai jotain...
Sieppeli kirjoitti:Helmipöllöllä on muistaakseni niissä sulissa sellasia kuvioita mitkä näyttää helmiltä ainakin jotenkin.
Pörri kirjoitti:Ja viirupöllöllä sitte vissiin viiruja! Meillä ei mittään pöllöjä oo bilsassa. Jotain maaperän ominaisuuksia ja sieniä niinku korvakarvasieni ja herkkutatti.
Gustaffsson kirjoitti:Korvakarvasieni?![]()
Meiän biologiankokeessa oli kaikki mitä en ymmärtänyt. Mikä v*ttu on sekovarsi?
Zenzibar kirjoitti:Perseelleen se menee kuiteski (ja sitte mie saan kympin o_O)
Sieppeli kirjoitti:Kymppi? Onkos sellaisiakin lukuja olemassa?
leevi.talikka kirjoitti:Meidän luokassa onkin teenkeitin. Haahaa.
Gustaffsson kirjoitti:Meiän välituntiluokassa on KAHVINKEITIN!
Sieppeli kirjoitti:Meil on ne kummatkin KOTONA
Zenzibar kirjoitti:Muuten:Meidän koulun opettajan huoneesta, kansliasta, siivojien huoneesta, köksän luokista (joita on kaksi kappaletta) ja meiltä kotoa löytyy nuo molemmat keittimet
Sieppeli kirjoitti:meidän opena on saipan entinen pelaaja Mika Skyttä (tai ainakin se on sen lempinimi, jos se ei oo se)
Pörri kirjoitti:Meijän äikänluokassa on teen ja kahvin keitin! Ja siellä saa juoda tunnilla teetä tai kahvia!
Daniel kirjoitti:Hahaa, pojista puheen ollen, olin tänään sulaa yhden sellaisen hymyn voimasta. Anteeksi nyt, kun kuulostan tytöltä ja erittäin kliseiseltä, mutta leijuin varmasti puoli tuntia aavistuksen verran maan yläpuolella. Nyt olen taas maankamaralla ja saanut järkeni takaisin.
Zenzibar kirjoitti:Pörri, oletko sinäkin Depp fani?!!! Olen ollut sitä TODELLA KAUAN ja aion kattoa kaikkia Depp leffat mitä näin perjantaisin ykköseltä klo 21:30 alkaa tullaNauhoitan myöskin jok'ikisen leffan!
MInun muuten kuuluisi varmaan saada kunniamaininta siitä, että minut on meinattu niin monesti tappaa, ja on ollut hilkulla kuolenko minä vai enkö xD Taas kerran kirjoitin varsin hemaisevan jatkon
Seppo Paarma kirjoitti:Ärsyttää kun kaveri esineellistää tytöt, sille ne on vaan panovälineitä. Itse ajattelen vähän eritavalla ja eilen tulikin vähän kiistaa siitä. :d
Gustaffsson kirjoitti:Olettekos muuten huomanneet että meidän jatkotarinamme Vuotiksen osa on Vuotiksen kymmenennes suurin ketju?
sooda kirjoitti:Ooh, tänään alkaa Talent. Mikä ihme sekin on, en tajua mitä järkeä.
Kira kirjoitti:Oli kyllä hienoa nähdä suomalaisia kaksin kappalein palkintokorokkeella.
kirja kirjoitti:Urheilu on lähellä sydäntäni.
Sieppeli kirjoitti:Äää, miun kaveri hakkaa mun pistaasipähkinöitä >:(
Gustaffsson kirjoitti:Jee, koko yläkerta on minun.
Gustaffsson kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:Uskallan taas kysyä: Missä vaiheessa sarjakuva on menossa?
UUUAUAUSUAUAUYYYYYYAAAAAH!!!!
Daniel kirjoitti:mutta tän suomalaisen bb:n idea tuntuu olevan "juotetaan asukkaat känniin"
Pörri kirjoitti:Daniel kirjoitti:Olisi jännempää jos pistettäisiin 12 alkoholistia taloon eikä annettaisi niille alkoholia...
Tuota minäki voisin katsoa
Mulla oli tännään paturiOlipa jännä juttu..
Sieppeli kirjoitti:Jaajaa, tein taas marjakiisseliä (Sen pystyvät fiksuimmat arvaamaan jatkotarinastakin ^^) Ja onnistuin jälleen huonosti. Siitä tulikin mehua..
Pörri kirjoitti:Pitäisi mennä suihkuun, mutta minä en jaksa! Mä heräsin vähän yli tunti sitte!
//Nyt minä ehkä jaksankin mennä sinne suihkuun!
sooda kirjoitti:Kukaan ei saa varastaa minun kunniaani...
Gustaffson kirjoitti:Jes. Pelasin suunnileen koko illan Talvi- ja jatkosodasta kertovaa peliä. Isäinmaallisesti tietenkin Suomen puolella.Vedin puolitelavaunulla Neuvostoliittolaisten päältä, kunnes tuli raketinheittimen kanssa oleva tyyppi vastaan... ampui vaununi mutta se jatkoi runkona matkaa ja sinkomies kuoli jäädessään sen alle. Traagista.
Oikein hyvää yötä.
Sieppeli kirjoitti:Ja pitää pukeutua vanhaan kuluneeseen rättiin
Sieppeli kirjoitti:Vielä 45 minuuttia, ennenkuin joutuu menemään kouluun <3 Tätä hetkeä olen odottanut niin monta vuotta, sillä meidän lukkarissa oli yheksän päivä viimeks neljännellä.
Zenzibar kirjoitti:Meillä on jokapäivä yheksän aamut. Ala-asteella oli puol yheksän ja siinä se. Ei mitään muita kellonaikoja.
Zenzibar kirjoitti:Zazy?? o_O Kaikkia nimiä tuosta minun nickistä väännetäänkin...
Kira kirjoitti:Zenzibar~Zuzu, Zeri, Zazy, Thebba etc. Mikä on siis oikea nimesi? Täältä tulee kyllä joku loistava lempinimi siihenkin. *virn*
Bizille(Pörrille) onnea myöskin, ruotsi näyttää olevan hanskassa.
Sieppeli kirjoitti:No ei sitten minun nimestäni? (Kaikki varmaan tietää nimeni oli siis Sisko) Sikso, Soksi, Poksi, Puppeli (Mitä ihmettä), Oksis.
Sieppei kirjoitti:Ärsyttävin on kuitenkin Siskonmakkarakeitto.
Kira kirjoitti://Siskonmakkarakeitto! :'')
Sissi olisi mukavin lempinimi.
Zenzibar kirjoitti:-Zenzibar (tai Zenz tai Zenzi tai Zuu tai Zazy tai Zezi tai mikä nyt sattuu sinä päivänä kuulostamaan hyvältä)
Pörri kirjoitti:// Seiska on sitten silmä!!
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa