PotC Jatkotarina (jmsom)

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

Re: PotC Jatkotarina (jmsom)

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 31, 2008 8:44

[Hitto kun olisi pitänyt ottaa totuus... Ärin murrin.]

"Siistiä!" Omppuli huudahti ennen kuin vesi peittosi kaiken alleen. Hetken he lilluivat vedessä ja pian kaikki merirosvot, paitsi Lentävän hollantilaisen kapteeni, yskivät vettä sisältään.
"Mitä helvettiä!?" Zenzibar karjaisi. Sitten hän huomasi, että laiva oli Sieppelin.
"Nyt se hiton paskiainen saa maksaa, että jätti minut kuolemaan!" Omppuli huusi kuin raivotautinen ja otti köyden ja huusi hurjan sotahuudon, kun hyppäsi laivaan.
"Omppuli, aivokuolleen esikuva", Zenzibar ärisi ja meni perässä. Omppuli miekkailikin jo hurjasti Sieppelin kanssa. Zenzibar yhtyi taisteluun ja yhdessä kuin kaksoset he taistelivat kuolevaista miehistöä vastaan. Pian he olivat saaneet Sieppelin aseettomana nurkkaan.
"Yksikin askel tänne niin kapteeninne on mennyttä!" Omppuli huusi ja oli Zenzibarin kanssa selät vastakkain. Zenzibar osoitti miekallaan Sieppeliä.
"Kerran petturi, aina petturi", Zenzibar sanoi ja aikoi juuri tappaa tytön, kun Davy Jones tuli paikalle.
"Ei käy. Hänestä tulee oppipoikani Lentävälle hollantilaiselle", Davy Jones sanoi.
"Olen tyttö!" Sieppeli huusi.
"Mikälie. Kuitenkin. Et voi tappaa häntä. Hän on minulle velkaa ja muistaakseni mainitsit hänet sopimuksessamme", Davy Jones sanoi.
"Ai niin. Saat hänet", Zenzibar sanoi ja nauroi helpottuneesti. Sieppeli katsoi heitä järkyttyneenä.
"Taistelu vain lisää vuosia", Davy Jones sanoi tytölle, joka lähti alistuneena hänen mukaansa. Omppuli ja Zenzibar paiskasivat kättä.
"Me ollaan parhaita!" he huusivat ja nauroivat.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 01, 2008 2:40

[aika hyvä jatko ;))]

"Mutta muistakaa!" Uhosi Sieppeli vielä olkansa yli. "Minä kostan tämän teille vielä!"
Zenzibar nauroi. "Niin varmaan. Kiitos Davy, nyt me olemme sujut."
Davy Jones kumarsi ja virnisti. "Ensi kertaan Zenzibar, ensi kertaan..." Lentävä Hollantilainen katosi hiljaa vedenpinnanalle, jättäen pieniä kuplia jälkeensä.
Zenzibar huokaisi, ja lysähti laivansa kannelle. Se oli ohi. Hän kohotti katseensa. Miehistö tuijotti häntä ja Omppulia täysin tyypertyneenä, samoin Sieppelin laivan miehistö, joka oli nyt jäänyt ilman kapteenia.
"Hommiin siitä kapiset piskit! Siivotkaa tämä sotku!" Nainen karjaisi ja sai miehistöönsä vauhtia. Hän katsahti Omppulia, ja sitten Sieppelin laivaa.
"Haluaisiko Omppuli oman laivan, jossa tulee miehitökin kaupanpäällisiksi?"
Omppuli katsoi sanattomana Lohikäärmeen Silmää. "Oletko tosissasi?"
"Tietty. Minullahan on jo laiva, mitäs minä toisella?"
Omppuli virnisti ja hyppäsi Lohikäärmeen SIlmälle. "Tapaamisiin, Free Pirate!"
Zenzibar kumarsi. "Samoin." Sitten nainen vilkaisi miehistöään ja vinkkasi silmäänsä. "Eiköhän oteta kurssi kohti Port Roylia? Minulla olisi ehdotus kuvernöörille..."
Omppuli kuuli Zenzibarin sanat, ja tiesi, että vaikka nainen oli pelastanut hänet, sisimmässään tämä oli yhä raakalaismainen merirosvo, eikä tämän äänensävy tiennyt hyvää...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 01, 2008 5:54

[hei, mun laiva.. Kosto elää!]

Mutta kukaan ei tiennyt Lohikäärmeen silmän tarua loppuun.
"Hahahaa, olen ikuisesti kiinnitetty tähän laivaan!" Omppuli käännähti äkisti ja käsitti vihdoin laulunsa viimeisen säkeistön.
"Se missä jumalaa sotaa, sen jumalat kostaa." Omppuli mutisi. Hän katsoi Sieppeliä suoraan silmiin, joka oli ohjauskannella, ja ne silmät olivat liekeissä.
"Niin siinä käy kun kääntyy paholaisen luokse." Sieppeli hypähti alas ja lähti kävelemään Omppulin luokse, "Jumalien vihan takia me seilasimme ympyrää, emme sopimukseni paholaisen kanssa." Sieppeli vetäisi miekkansa [by the way; olin kirjoittamassa taikasauvansa ^^] esille ja asetti sen Omppulin kurkulle.
"Nyt.. Ala painua hittoon laivaltani tai passitan sinut takaisin Jonesin tykö samassa kunnossa kuin äsken."

Zenzibar oli katsellut tapahtumia laivaltaan. Toisaalta hän inhosi Omppulia jonkinverran, vaikka ei voinutkaan jättää häntä kuolemaan, mutta vielä enemmän hän inhosi tuota Sieppeliä joka oli jättänyt heidät kuolemaan. Mutta, eihän hänen tarvitsisi tätä enää silti pelastaa, vai? Nythän kaikki hänen suunnitelmat, sopimukset ja kaikki olivat mennyttä.

"Siis..?" Omppuli ei ollut vielä aivan hereillä asioista. Johtuikohan se siitä rommista..
"Jumalat ei tykänny kun myin sieluni ja passittivat matkustamaan ainiaan tätä kirottua reittiä! Ilman että siitä voisi mitenkään päästä eroon. Mitä et tajua?!" Sieppeli huusi, "Miehistö on kuolevaista sakkia ja olenkin luvannut jättää heidät pois kunhan on mahdollisuus ja minä olen sidoksissa tähän laivaan. Niin kauan kuin siitä on jäljellä pienikin puunpala, palanut verho tai jokin, me palaudumme takaisin! Eli ikuisesti!" Hänen takanaan miehistö nyökytteli innokkaasti.
"Joten jos neidille kävisi, minä jatkaisin matkaani!"
Omppuli totesi ettei hän saisikaan laivaa ja hyppäsi takaisin Free Piratelle.
"Ja Zenzibar!" Sieppeli huusi toiselle laivalle, "Kävisikö kokenut miehistönlisäys?" Zenzibar katsoi tyttöä kysyvästi.
"Minusta tuntuu että olen vähän velkaa siitä mitä tein teille siellä alhaalla. Voit ottaa miehistöni jos se riittää sinulle."
Zenzibar mietti hetken.
"Kokenut vai?"
"Tuhansia ryöstöretkiä." Eräs Sieppelin miehistöstä huudahti. Zenzibar katsoi Omppulia ja tämä nyökytti.
"Tulkoot vain." Samalla alkoi muutto kirotusta laivasta Free Pirateen.
"Pystytkö seilaamaan laivaasi muka yksin?" Zenzibar kysyi vielä Sieppeliltä.
"Tietenkin." Sieppeli väläytti. Kun viimeinen Lohikäärmeen silmän miehistöstä oli Free Piratella, Sieppelin laiva nosti itsekseen purjeet ylös ja lähti liikkeelle.
"Pitäkäähän hauskaa paholaisen kanssa!" Sieppeli huudahti vielä kauemmas ajelehtivalta Lohikäärmeeltä. Zenzibar ja Omppuli katsoivat toisiaan järkyttyneinä. Miten paholainen tähänkin liittyi?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 09, 2008 4:27

[Nyt on aika hiukan herätellä tätäkin]

Omppuli ja Zenzibar tajusivat Sieppelin sanoman yhtä aikaa. He katsoivat toisiaan.
"Sieppelin miehistö...
"...on kirottu ja me..."
"...ollaan tuhon omat, koska..."
"...he ovat meidän laivassamme!"
"Minun laivassani, Omppuli. Minun laivassani!" Zenzibar painotti ja Omppuli pyöräytti silmiään.
"No sinun sinun! Ja koska olet kapteeni sinä saat ratkaista mitä me teemme ennen kuin pahaloinen tulee tänne syömään meidät!" Omppuli panikoi.
"Syömään? Ei hän meitä syö. Hän varastaa sielumme. Hyvässä tapauksessa hänen kanssaan voinee tehdä sopimuksen", Zenzibar sanoi.
"Mutta sittenhän Freen Piraten sanoma ei olisi enää kirjaimellinen. Olisit paholaisen kätyri", Omppuli sanoi ja Zenzibar pohti hetken asiaa. Sitten hän kääntyi muka surullisen näköisenä miehistöön päin.
"OLette palvelleet minua uskollisesti. Tiedän sen enemmän kuin hyvin ja nyt saatte viimeisen kerran osoittaa uskollisuutenne", Zenzibar aloitti puhuen kuin pappi hautajaisissa.
"Nimittäin minä uhraan teidät paholaiselle. Kiitos teille ja voikaa hyvin tai sitten ei-niin-hyvin. Hyvästi!" Zenzibar sanoi ja otti hatun päästään ja kumarsi kohteliaasti miehistölle, joka seisoi paikallaan kuin kivettyneenä. Sitten heidän kasvonsa muuttuivat vihaisiksi ja he kalistelivat miekkojaan.
"Aika lähteä Omppuli!" Zenzibar sanoi ja meni kiireesti soutuveneen luo ja laski sitä veteen samalla kun miehistö karjuen yritti tulla pysäyttämään häntä. Samaan aikaan taivaalle kerääntyi mustia pilviä. Omppuli pidätteli miekallaan miehistöä.
"No niin Omena! Alahan tulla sieltä tai minä jätän sinut sinne!" Zenzibar sanoi ja oli jo melkein vedessä, kun Omppuli liukui köyttä pitkin alas ja katkaisi samalla köyden, joka sitoi soutuveneen laivaan, jota miehistö oli alkanut vetää ylöspäin. Zenzibar souti kiireesti hiukan kauemmas laivasta ja vedestä sinkoutui jokin, joka veti Freen Piraten veden alle.
"Sinne meni. Huippujuttu, että otit minut mukaan", Omppuli sanoi.
"Älä kuvittele mitään. Otin sinut mukaan soutomieheksi. Eihän kapteenin sovi soutaa, eihän? No niin tartuhan airoihin ja kurssi kohti... no souda jonnekin. Kai me jonnekin rantaan ennemin tai myöhemmin päädymme", Zenzibar sanoi ja Omppuli tarttui itsekseen nuristen airoihin ja alkoi soutaa. He eivät päässeet pitkällekään, kun jo Zenzibar hahmotti horisontissa jotain...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Edellinen

Paluu Jatkotarina-arkisto