Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 08, 2008 4:29

Hyvä, saadaan pippurisempaa ruokaa..

Ottaa päähän, särkee jalkaa, särkee päätä.. Angsti menossa kun harkatkin meni perseelleen polven takia :I
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 08, 2008 6:32

Hittolainen kun tuo hemmetin liigapörssi ei voi vieläkään aueta. Mikä mättää? Etusivulla lukee, että 8.9.2008 iltapäivällä ja nyt mennään jo illassa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Syys 09, 2008 6:10

Eilen minulla oli valmistautuminen 12 päivän kuluttua olevaan suunnistuksen ykkösryhmän SM-viestiin täällä Hyvikäällä. Noin 2000 juoksijaa odoteltiin, joten minun pitäisi leimata kaikilta viivakoodi paidasta, tarkistaa, että se on oikein, leimata heidän EMIT-korttinsa, tarkistaa, että se on oikein ja kun he tulevat radalta pois, tarkistaa, ovatko he menneet radan oikein (leimaamalla kortin) ja mahdollisesti hylätä heidät.

Hauskaa. (:

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Syys 09, 2008 1:56

Joo. Hauskempaa ei olekkaan kuin leimailla ja naureskella kun muut on moanneet...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Syys 10, 2008 3:25

Ei minulla ole aikaa naureskella. Siinä menee koko päivä. :D

Muuten, eräs opettajani myöhästyi tunnilta (ma) 18 minuuttia. Onko se ennätys? (:
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 10, 2008 4:20

En usko. Meidän luokan yksi opettaja ei tullu tunnille ollenkaan, ja se huomattiin n. 5 min ennen tunnin LOPPUA ja yksi apuopettaja päästi meidät luokkaan. Me istuttiin vaan käytävällä ja värkättiin xD Se oli aikas jännä päivä... Opettaja oli vaan unohtanut meidät sinne xD

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Syys 10, 2008 4:27

Laitetaanpas tänne nyt yksi arvoitus ratkaistavaksi. ^^

Kuningas järjestää kilpailun. Kaksi miestä ratsastaa aavikon poikki. Se, kumman kameli olisi viimeisenä maalissa, voittaisi valtakunnan.

Miehet lähtevät ratsastamaan. Keitaalla he tapaavat vanhan miehen. Hetken kuluttua miehet lähtevät ratsastamaan täyttä vauhtia.
Kysymys: Mitä mies neuvoi?

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Syys 10, 2008 4:46

Mies neuvoi heitä vaihtamaan kamelia. Se jonka KAMELI olisi ensin maalissa häviäisi, joten he saivat mennä täysillä toisen kamelilla ;)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Syys 10, 2008 5:01

Oikein...

Nainen meni baariin ja pyysi lasin vettä. Tarjoilija tuli pian ja osoitti aseella naista sanoen:
"Kädet ylös!"
Nainen kiitti ja lähti pois.

Miksi?

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Syys 10, 2008 6:16

Naisella oli hikka ja hän ajatteli huuhtoa sen vedellä pois, mutta kun hän näki tarjoilijan aseen hän pelästyi niin, että hikka lähti. Sen takia hän kiitti ja lähti.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Syys 11, 2008 1:36

Ah, olipas eilen ihania kakaroita.. Eli siis aloitin todellakin eilen liikkakerhon pitämisen 1-3 luokkalaisille, niin sinne tuli sellaisia tyttöjä jotka manku "roikutaan noissa naruissa!" "Tehää temppurata" Sitteku niille sano että ottakaa ens kerraks sisäpelikengät, sählymaila ja juomapullo ni ne huutaa yhteen ääneen "Mie inhoon sählyy, mie en ota mailaa!" Sit jotkut keksi, että niillä ei oo sisäpelikenkiä eikä ne tahtonu sanoa vanhemmilleen et hankkis, mut sit ku niille vielä siitä juomapullosta muistuttettiin ni sit ne ei tahtonu ottaa sitäkään. Leikittiin jotain tositosi turhaa :D Ja mun kaveri luovutti ja anto niitten roikkua naruissa, mie en ois antanu ^^
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » To Syys 11, 2008 2:26

Sieppeli, :D

Olette liian hyviä. Tässä uusi:

Sinulla on yksi viiden litran ämpäri ja yksi kolmen litran ämpäri. Tehtävänäsi on mitata neljä litraa vettä. Kuinka onnistut siinä?

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Syys 11, 2008 2:54

täyttää ensin ton viiden litran ämpärin ja kaataa siitä kolmen litran ämpärin täyteen. Silloi on siis 2 ja 3 litraa. Ne kolme litraa kaadetaan pois ja ne kaksi litraa siitä viiden litran ämpäristä kaadetaan kolmen litran ämpäriin. Sitten täytetään taas viiden litran ämpäri ja kaadetaan siitä kolmen litran ämpäri täyteen. Koska kolmen litran ämpärissä on jo 2 litraa, sinne menee vain yksi litraa enää. Näin viiden litran ämpäriin jää 4 litraa vettä ;D

-Z

//sip, tuttua puuhaa, se on hirveää, kun ne penikat ei kuuntele! Olen itsekin pitänyt liikuntatunteja lähinnä, en kerhoa ihan, tuon ikäisille ja sekopäiseksihän siinä tulee! o_O
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja kirja » To Syys 11, 2008 3:01

Plääh...

Minä itse tein tuon näin:
Kaada viiden litran ämpäri tyhjäksi. Kaada sinne kaikki vedet kolmen litran ämpäristä. Täytä 3l:n ämpäri. Sitten kaada viiden litran ämpäri täyteen. 3l:n ämpäriin jää 1l vettä, Tyhjennä 5l ämpäri. Kaada 3l:n ämpäristä 1l (eli kaikki) 5l:n ämpäriin. Täytä 3l:n ämpäri ja kaada kaikki 5l:n ämpäriin. Sinulla on 4 litraa vettä. :D

Haluat lähettää ystävällesi laatikon, jossa on jokin teidän välinen salaisuutenne (kiinteässä muodossa, esim. tupakka-aski, salainen pöytäkirja, viinapullo tms. josta ette halua muiden tietävän.) Sinulla on monia erilaisia lukkoja, ja kaikkiin sopiva avain, ja laatikossa on iso lukkorinki (johon saa munalukon kiinni). Sinun on lähetettävä se postissa, mutta oltava varma siitä, ettei kukaan avaa sitä. Lukitset rasian, mutta et voi lähettää avainta. Miten saat rasian perille ilman, että kenelläkään olisi mahdollisuutta avata sitä ilman väkivaltaa, paitsi sinulla ja ystävälläsi? Et voi lähettää avainta erikseen, olettaen että kaikki avaimet varastetaan. Ystävälläsi ei ole lukkoon sopivaa avainta.

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Syys 11, 2008 3:12

Höö.. nyt meni pahaksi.. mistä hiton arvuutus kirjasta sie kirja näitä revit? o_O Se sinun Vuotiksessa oleva arvoituksesi on kyllä täysin outo.. xD Tuohon en kyllä osaa vastata.. Itse laittaisin varmaan ne kaikki avaimet mukaan ja lukitsisin sen kaikilla lukoilla ja olettaisin, ettei varas jaksaisi kokeilla kaikkia aivaimia xD Jooh, tuskinpa oli oikea vastaus, mutten jaksa nyt ajatella.

Joo ja tuon ämpärijutun voi tosiaankin ratkaista monella tapaa ja tuosta voi muokata vaikka mitä. Meillä oli kerran kemian tunnilla joku semmonen, missä oli 7 litran, 5 litran ja 4 litran ämpärit ja niillä piti jtn kehittää.. xD

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sepe » To Syys 11, 2008 5:27

Meikäläinen meni heti koulun jälkeen tiksiin ostamaan NHL 09:n ja tuli kotiin pelamaan Be a prota!!! Jess. Onsehyvä!

Meikäläinen teki ensimmäiset pisteet neljännessä ottelussa. Heti siihen tykitin semmoset 2 maalia ja sen jälkeen onkin kahdessa viimeisessä tullut yksi maali ja kaksi syöttöä. Pelaan pakkia.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Syys 12, 2008 2:23

Zenzibar, osan olen keksinyt itse, osa minulle on kerrottu. :)

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Syys 12, 2008 8:15

Keksinyt itse? o_O Olen nimittäin kuullut nuo kaikki ennenkin, en vain muista miten tuo viimenen menee.. hmm oO

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja kirja » La Syys 13, 2008 5:32

Mikään noista ei kylläkään ole minun. :D

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 15, 2008 6:33

Io sono una renna. Olenko jo kertonut että italialaiset on hulluja? Yks tuli viikonloppuna kysymään jotain, ja vaikka meitä oli kolme sitä suomentamassa, ei kukaan meistä tajunnut :D
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto