Keskustelua jatkotarinasta

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Syys 05, 2007 12:46

Siilinpiikki, skanneri saadaan tänään huollosta joten uskaltaisin sanoa että saan toisen sivun Vuotikseen ennen viikonloppua.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Syys 05, 2007 2:39

Hyvä. Ja minun bannini tuskín ehtii loppua edes viikonlopun jälkeen. Ärsyttää. Olen aika varma, että en ehdi näkemään seuraavaa sivua. Joten en pysty kommaamaan. Yääh!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Syys 05, 2007 2:50

Sepe: Vuotiksessa, sun profiilissa, lukee että sä oot ollu viimeksi paikalla tänään klo 9.02.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ke Syys 05, 2007 2:54

Juu kävin sillon katsomassa oliko minulla vielä bannit päällä ja yllätys, yllätys oli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 07, 2007 8:49

Älkää tehkö niistä italialaisista kuolonsyöjiä. Ei kaikki voi olla kuolonsyöjiä.

Italialainen nimi: Roberto
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 08, 2007 7:36

Älkää tehkö niistä italialaisista kuolonsyöjiä. Ei kaikki voi olla kuolonsyöjiä.

Niin justiinsa! Ja muuten, voiko niitö henkilöitä, jotka ei ole rekisteröitynyt tänne, käyttää tuossa jatkotarinassa?
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 08, 2007 7:40

No oonhan minäkin käyttänyt välillä Littlerattiä, eikä hän ole täällä. Mutta, se on kyllä sillä tavalla että jos ei kirjoita, hänet unohdetaan tarinasta helposti.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 10, 2007 6:49

Hei hei hei?? Entäs minä? Minä virun kuolonsyöjien luona vankilassa, eikä kukaan ole puhua puokahtanut minusta mitään pitkään aikaan! Kaikki on vain menossa lomalle! :/ itselläni ei ole aikaa, ja inspiraation puute iski, niin en nyt voi kirjoittaa. sry

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja gertsi » Ti Syys 11, 2007 6:21

Heippa kaikille!! Olenhan vielä mukana jatkiksessa..? Mulla ei oo nyt just aikaa lueskella ja kirjotella sinne mitään, kun kirjotukset painaa päälle kovalla vauhdilla. Ehkä sitten parin viikon päästä jo alkais aikaakin löytyä muuhunkin kuin historiaan ja maantietoon.

-gertsi
gertsi
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 11, 2007 7:36

Kyllä sinä Gertsi olet :) Onnea kirjoituksiin!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja gertsi » To Syys 13, 2007 5:11

No hyvä. =) Ja kiitos Pörri, sitä tarvitaan..
gertsi
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 16, 2007 10:47

Hah, Harry kuoli. Oon varmaan vähän outo, mut myö ollaan tehty siitä vähän outo tyyppi, niin se vain oli hauska lukea ^^ Mutta, silti minusta tuntuu, ettei siinä ollut oikeasti Harry vaan joku muu. Muutenhan koko tarinasta tulee ihan outo, jos niiku niinsanottu päähenkilö kuolee (Tarvehuonelaiset päähenkilöitä)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 16, 2007 3:36

Minulle Harryn kuolema oli vähän niin kuin ihan sama, koska tähänhän saa kirjoittaa mitä haluaa :lol: ja voihan harryn herättää henkiin, vaikka aaveena :lol:
Nimue

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 16, 2007 6:44

Okei, kuka haluaa olla seuraava poika/tyttö joka elää? Ei nyt kuitenkaan tehdä Nevillestä Harryn seuraajaa, sehän olisi liian tylsää. Vai annammeko Voldun olla maailman mahtavin velho, joka hallitsee kohta koko maailmaa ja sitten on yksi pieni ryhmä joka jaksaa vastustaa sitä? (En sano etteikö olisi kivaa olla "valittu" ^^)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Syys 16, 2007 7:04

Se, jolla on voimaa kukistaa pimeyden lordi, lähestyy... syntyy niille, jotka ovat uhmanneet häntä kolmasti... ja pimeyden lordi merkitsee hänet vertaisekseen, mutta hänellä on voimia, jota pimeyden lordi ei tunne.. ja jommankumman on kuoltava toisen kädestä, sillä kumpikaan ei voi elää, jos toinen on hengissä... se, jolla on voima kukistaa pimeyden lordi, syntyy kun seitsemäs kuukausi kuolee...

Miten olisi Omppuli valituksi? Vaikkei hän olekaan syntynyt heinäkuun lopussa, silti. Tai siis, se sopisi. Hänellä on voimia, jota pimeyden lordi ei tunne... Tällä voitaisiin verrata sauvatta taikomiseen, tosin Voldemort sai sen tietää. Pimeyden lordi merkitsee hänet vertaisekseen... Tällä voitaisiin taas viitata siihen että hän otti Omppulista verta.

No, kunahn pölisin. Tälläistä tällä kertaa. :roll:
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 16, 2007 7:10

Toisaalta Omppulin vanhemmat tuskin ovat uhmanneet Voldue kertaakaan. Toisaalta Punurmio on saattanu erehtyä. Tai Dumblen muisti reistailee. Ja taas toisaalta minun on parempi pitää turpani kiinni.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Syys 16, 2007 7:10

Vai että minusta valittu? Käy minulle, mutta en tahdo kuolla niin kuin Harry tai muutenkaan kuolla.
Tällä voitaisiin verrata sauvatta taikomiseen, tosin Voldemort sai sen tietää.

Niin sai, mutta kai se voi olla jokin muukin voima, mutta parempi ettei minusta tehdä mitään supernaista, se olisi tylsää. Valitkaa ihan rauhassa uusi valittu. Minä olen vain yksi ehdokas.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 17, 2007 10:14

Minulle kävisi se, että Voldemort hallitsee mailmaa ja yksi pieni ryhmä yrittää epätoivoisesti vastustaa häntä. Olisi kiva lukea kaikkea tyhmää mitä Voldu keksii mailma "parantamiseksi".
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Syys 17, 2007 2:31

sepe kirjoitti:Minulle kävisi se, että Voldemort hallitsee mailmaa ja yksi pieni ryhmä yrittää epätoivoisesti vastustaa häntä.

Ei. Uusi pahis olisi parempi, ei Voldemortia aina. Nytkin Voldemortista on tullut aika lepsu. Hän käyttää jästien aseita, juo teetä, rakastaa Naginia ja Bellatrixia yhtä aikaa, luulee olevansa ah niin viisas jne.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 17, 2007 2:44

Omppuli// no eikös se Voldu aina luule olevansa nii viisas? Olet kyllä oikeassa siinä, että meidän muokkaamamme Voldu, on aikas omituinen valeanpunaisine aamutossuineen, kamomilla teineen ja pullonpyöritys vimmoineen, mutta tuplasti hauskempi se on kuin Rown Voldu! :D

Hmm.. uusi valittu? Miksikäs ei, toisaalta ihan hyvä idea, mutta kävisi minulle pelkkä meidän sakkikin spistämässä voldulle kapuloita rattaisiin.. ;9 Mitä sjos Punurmio ennustaisi uusiksi, Voldu heittäisi veivinsä (nyyh, mutta pakko kai se on) ja jostain tulisi sen äpärä poika ja- (mana itsekseen, TURPA KII ZENZIBAR!)
Sori, innostuin.. :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto