Pesäpallo

Keskustele kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja mikä ei sovi muihin alueisiin.

Pesäpallo

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 20, 2008 4:52

Pesäpallossa kaksi joukkuetta kilpailevat vastakkain päätarkoituksena tehdä juoksuja ja voittaa ottelu.

Mitä mieltä olet pesäpallosta? Hauskaa vai tylsää? Seuraatko lajia? Entäs Itä - Länsi - ottelu? Tarpeellinen vai tarpeeton? Kannustatko jotain joukkuetta?

Minä pidän pesäpallosta. Siksihän tämän topicinkin tein :) Pesäpallo on mielestäni todella hauskaa, sillä sitä on helppo seurata, ottelut eivät ole nopeasti ohi ja pesäpallo on monipuolista: juostaan, lyödään ja otetaan koppeja. Itä - Länsi - ottelu on mielestäni hauska ja tarpeellinen, koska voi kilpailemisen yhteydessä pitää hauskaakin. Kannustan miehissä Hyvinkään Tahkoa, sillä se on asuinpaikkaani lähimpänä ja he menestyvät aina paremmin, kuin odotetaan.

Tahkon pelinjohtaja Miika Rantatorikka on hyvä ystäväni. ^^

Olkaa hyvät, areena on teidän :D

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Re: Pesäpallo

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 23, 2008 6:31

Tykkäsin joskus aivan sairaasti pesäpallosta, harrastin sitä pesiskoulussa ja sieltä eräänä kesänä siirryin pesäysien junnuihin, mutta olin itse ihan tyhmä ja joukkue ei oikein ottanut minua vastaan sinne niin lopetin koko touhun.
Toinen syy miksen enää siitäkään pidä on se että Jonna Mäkelä siirtyi pois. Siinä vaiheessa kun aloitin salibändyn Jonna oli iso idolini ja kun hän siirtyi pois suutuin niin pesäyseille että PSSälle, en tietenkään NSTeelle, olihan meillä vielä yksi hyvä maalivahti - joka siirtyi pois ja tilalle tuli uusia joiden en ole nähnyt pelaavan.
Niin, siis "pelasin" minä jotain viisi vuotta, ei minusta ikinä mitään hyvää tullut, mutta hauskaa se oli, varsinkin kutosen keväällä kun oli melkein koko luokka mukana, ja mentiin aina sen jälkeen uimaan :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Paluu Yleinen pulina