Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Marras 14, 2008 10:01

No on niitä yhtä turhiakin päiviä, minkä takia liputetaan. Minusta HP-fanit saavat pitää yhden hauskan päivän vuodessa, jolloin saa pukeutua hauskasti ja ei tarvitse selittää huumorintajuttomille turhia.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Marras 17, 2008 7:22

Heei taas! En ole kirjoittanut tarvikseen yli kahteen viikkoon, mutta ei nähtävästi kukaan muukaan, (paitsi Sepe ja Sieppeli tietenkin) joten en kai saa mitään moitteita. :D Olen kuitenkin joka päivä tarkastunut onko uusia viestejä. On tainnut Kirja väsähtää tämän foorumin aktivoinnissa kuten kaikki muutkin. (Etenkin minä) Nyt en edes yritä herättää jatkiksia. Hyväksyin, että ne ovat jo menneisyyttä, mutta kirjoittamista en ole hylännyt. (Jotenkin kehkeytynyt siitä jonkinlainen pakkomielle ja uusia ideoita virtaa koko ajan päässä :D) Nyt menossa uusin juttu. Väliaikaisena nimenä: Kidnappausta ja Kiristystä.
Tulin nyt lisäilemään muutaman tarinan tänne, ehkä joskus saan palautetta. Hei tietääkö joku miten saisin tehtyä ilmaisen kotisivun? Se olisi nimittäin tosi hyödyllinen. Eilen tuli käveltyä 9km. Hyvä minä! :P
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Marras 17, 2008 8:04

Nyt kirjoittelen joka toisen viestin, mutta sen siitä saa kun käy kokoajan katsomassa onko tänne kirjoitettu ^^ Ja sitten venttailen että vielä yksi kirjoittaisi uusimpaan jatkikseen niin voisin itse jatkaa, eli en petä vieläkään tarvehuonetta.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Marras 18, 2008 6:44

Omppuli kirjoitti:Hei tietääkö joku miten saisin tehtyä ilmaisen kotisivun?

Vaihtoehtoja on paljon. Tässä suosituimpia:
Freewebs
Webbisivu.com
Suntuubi

Vain ylin tukee HTML-koodia.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Marras 18, 2008 6:47

Täytyy vain olla tyhmä jos pitää jostain Dobby päivästä, ei siinä tarvita huumorintajua.

Freewebs on ainakin ihan turha ja ei saa muitakuin kämysiä sivuja aikaan, mutta pah. Omapahan on loukkusi.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Marras 18, 2008 7:21

Tyhmä jonkun mielestä, huumorintajuinen toisen, minusta Dobby-päivä oli oikeasti piristys, varsinkin kun juuri silloin kun se oli, olin erittäin masentunut. Oli nimittäin ihan eriparipäivä ja räkätettiin koko porukka sille. Ei ois tullu mieleenkään vaihtaa hanskoja jos ois ollu normipäivä.

// Terkkuja taas kemiantunnilta, on se tylsää kun ei saa mennä Youtubeen..
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Marras 23, 2008 9:30

Taisin tossa eilen hankkia ittelleni lievän aivotärähdyksen tai jotain. Ihmeellistä, että salibandyssä maalivahdille voi käydä kaikkea mukavaa. Vastustajan joukkue pelasi koko pelin ajan sikaa, meikäläisen yli juostiin ja siinä se pää kolahti aika pahasti. Siinä viellä joku kehtaa huutaa katsomosta: "Käsille osu", onhan se hienoa jos kaveri juoksee käsille ja maski lentääpäästä. Hävittiin ottelu ja vastustaja huutaa: "Niks, naks, nakertaaks?" JOtain käytöstapoja, kiitos.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Marras 23, 2008 9:47

leevi.talikka kirjoitti:Taisin tossa eilen hankkia ittelleni lievän aivotärähdyksen tai jotain. Ihmeellistä, että salibandyssä maalivahdille voi käydä kaikkea mukavaa. Vastustajan joukkue pelasi koko pelin ajan sikaa, meikäläisen yli juostiin ja siinä se pää kolahti aika pahasti. Siinä viellä joku kehtaa huutaa katsomosta: "Käsille osu", onhan se hienoa jos kaveri juoksee käsille ja maski lentääpäästä. Hävittiin ottelu ja vastustaja huutaa: "Niks, naks, nakertaaks?" JOtain käytöstapoja, kiitos.

Kauheeta O_O Onneks miun yli ei sentään oo juostu.. Meniks se vielä maalivahin alueelle?
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Marras 23, 2008 7:38

Sieppeli kirjoitti:
leevi.talikka kirjoitti:Taisin tossa eilen hankkia ittelleni lievän aivotärähdyksen tai jotain. Ihmeellistä, että salibandyssä maalivahdille voi käydä kaikkea mukavaa. Vastustajan joukkue pelasi koko pelin ajan sikaa, meikäläisen yli juostiin ja siinä se pää kolahti aika pahasti. Siinä viellä joku kehtaa huutaa katsomosta: "Käsille osu", onhan se hienoa jos kaveri juoksee käsille ja maski lentääpäästä. Hävittiin ottelu ja vastustaja huutaa: "Niks, naks, nakertaaks?" JOtain käytöstapoja, kiitos.

Kauheeta O_O Onneks miun yli ei sentään oo juostu.. Meniks se vielä maalivahin alueelle?

Ei, mut makasin siin maassa ku dyykkasin melkee maalin takaa pallon, (olin sallitulla alueella) ehin pitää siit hetkewn ja oiln kai just lähtemäs nousee ku sit jysähti.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Joulu 03, 2008 7:59

Mites porukalla on joulukuu lähteny käyntiin? Ite olin tossa maanantai-tiistai kipeä, oli ihan kivaa :D Joulukalentereita on mulla kaks, Dumble.. Erm, Dumle- ja veikkauksen arpakalenteri. Netistä seuraan The joulukalenteria ja tietysti HP-fanien kalenteria :D Silti tuntuu niitä olevan liian vähän. Eilen avasin vahingossa Dumlesta luukun kaksitoista, siirsin sitten tänään kolmosen sinne kahteentoista..
Ja voisin kehitellä tohon uusimpaan jatkikseen vähän jatkoa kun ei teistä ole siihen kirjottajia >.<
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Joulu 23, 2008 8:05

Huomenna on jouluaatto! Mutta minusta ei tunnu lainkaan siltä. Tuntuu, että ostin aivan liian vähän lahjoja, enkä saa itse ainuttakaan. En ole lainkaan joulumielellä. Tänäänkin kaikki tuntui kulkevan kuin sumussa ja olin väsynyt kun minut herätettiin niin aikaisin. Jopa perunoiden keittäminen oli vaikeaa ja aikuiset saarnasivat siitä, että kyllä nyt tuollainen pikku asia täytyisi osata. Silloin kun istuin siinä tuolilla ajattelin vihaisena: "Minä vihaan joulua." Eikä nytkään ole mikään erityisen iloinen olo. Jokin on kurjaa, mutten tiedä mikä. Olen ollut tänään vihainen ja äksy, enkä tiedä miksi. Ei se voi kokonaan johtua unettomuudesta. Tätä on jatkunut jo viikon. Äksyilen pikkusiskolleni ja äidille asioista, jotka eivät olisi edes sen arvoisia.

En ole joulumielellä lainkaan ja se harmittaa minua enemmän kuin mikään muu. :x
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Joulu 23, 2008 8:34

Jos sä vihaat joulua nii sitte mä olen Joulupukki pyhä!
Mulla oli sillee kiva päivä^^ Heräsin kohtuu aikasin(8.40) ja lähin äitin kaa kauppaa ostaa huomikseks ruokaa, namii. Sitte mentiin mun kummin luo hakemaan MINUN lahjojani(itsekästä) ja sain olla ihanien koirien kanssa. Loppu päivän olin Tikkakosken Tikkarissa jakamassa pummeille karkkia ja paketoimassa kukkapuskia(tuli kyllä aika mahtavia mötiköitä). Mut siellä oli tosi kivaa, ku olin siel kavereiden kanssa ja ihmiset oli muutenki vaa mukavia. Sai kyllä toivottaa monet joulut^^ siellä oli yks tosi söpö tyttö, joka leikki mun kaa vähän. Ihanaa, Joulu, joulu(pakkomielle)!! Toivotan kaikille oikein hauskaa joulua nyt ja omppu koettaa vaan pärjätä:D

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 23, 2008 8:41

Voi raukkaa ;(

Mie oon datannu koko päivän, mitään jouluunliittyvää oo tehny.. Mut angstaan sitä että puolentoista viikon päästä alkaa taas koulu O.o Olen hämärä...
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Joulu 24, 2008 3:48

Hyvää joulua kaikille! (:

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Joulu 24, 2008 4:10

Hyvää joulua kaikille! :D Toivottavasti ootte olleet kilttejä, koska itse en ole oikein ollut... :roll: xD
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Joulu 24, 2008 6:14

No, isosiskon mielestä ainakin, sain siltä Wiin, kattokaan, niillä ei oo telkkaria ni ei ne sillä mitään tee :D Tossa kolmetuntia tuli sitä pelattua, käsi kipee, khiih :D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Joulu 24, 2008 9:37

Hyvää joulua vaan. Olin pukkina naapurissa ja sainpa kunnian jakaa lahjat kotonakin. Pari hyvää kirjaa tuli saatua (Kollaa kestää, Artemis Fowl Aikaparadoksi, Ihmeellisiä tarinoita historian hämäristä), pari elokuvaa (Stargate, Kummeli Alivuokralainen), Studio Julmahuvia dvd:n verran ja pitipä saada myös SG-1:n neljäs tuotantokausi mutta tilaus tuli liian myöhässä, erä oli mennyt joten saan sen vasta 16.1. Mutta nou hätä! Kinkkua, karkkia, pipareita ja muita herkkuja on jäljellä niin helkkaristi että enköhän minä pärjää.

Hyvää yötä.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 26, 2008 11:02

EI ****** Mulla oli niin hyvä jatko uuteen jatkikseen ja sitten kun painoin vahingossa yhdestä tämän viheliäisen tietokoneen nappulasta koko teksti katosi! KETUTTAA! AAAAGH! :evil: :x
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Joulu 26, 2008 11:20

Sitten kirjoitetaan uusi, parempi <3 Eikä luovuteta tälläisessa pattitilanteessa O.o
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » La Joulu 27, 2008 1:48

No olisinhan minä kirjoittanut, mutta äiti tuli sammuttamaan koneen, kun ollaan sukulaisten luona. No nyt on uusi päivä ja uudet kujeet. Taidan kuitenkin vähän väliä kopioida tekstiä, ettei tule kauheaa menetystä uudestaan.

Katsoin eilen Grimmin veljekset -elokuvan neloselta. Katsoiko kukaan muu? Se oli aika sekava ja omituinen, mutta ihan hyvä...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto