Miksi kuuntelette musiikkia?

Rap, pop vai rock? Sitä sopii miettiä.

Miksi kuuntelette musiikkia?

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Loka 20, 2008 4:50

Kysymys on yksinkertainen: miksi kuuntelette musiikkia? Siinä on vain hyvin valittuja ääniä peräkkäin ja jotain puhumista/laulamista. Miksi pidätte musiikista? Miten löydätte hyvän musiikin miljoonien artistien joukosta? Onko mahdollista, että kyllästyisit musiikkiin? Milloin aloit kuuntelemaan musiikkia?

Minähän, kuten ehkä jo kävi selväksi, en kuuntele paljoa musiikkia, mutta joskus katson Euroviisuja, sillä siinä on myös kilpailua mukana ja siellä on muutakin taustajuttuja, esim. väliaikanumero ja selostus. Musiikkia olen "inhonnut" noin 5-vuotiaasta asti. Kuitenkin kuuntelen harvakseltaan musiikkia, lähinnä kansallislauluja ja Euroviisukappaleita. Mutta miksi kuuntelette musiikkia?
~kirja (se hullu, joka ei kuuntele musiikkia)
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Re: Miksi kuuntelette musiikkia?

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Loka 21, 2008 5:44

Kuuntelen musiikkia varmaankin sen takia, että sen kanssa voi rentoutua ja se on sillai mystisesti mahtavaa. Kaikkien miljoonien bändien ja muiden joukosta löytää ne helmet, ihan vain oman musiikki maun mukaan. Itse en ainakaan mitään rap/hip-hop biisejä kuuntele, mutta kaikenmaailman rock (alternative-, punk-,-n' roll,classic-) menee. Green Dayn kaikki mitä olen kuullut on hyviä, toiset vain parempia kuin toiset. Jotkut bändit ovat vain silloin pienempänä tappina iskeneet satasta päin lasia, niin että niistä sitten diggailee aika pitkällekkin. Näin kävi esim. Green Dayn ja Billy Talentin (Red Flag on NHL 06 Soundtrackin paras!!!) kanssa. Muse vain iski jotenkin ja Eput on kanssa niitä "nuoruuden" huippuja. Betales on tullut, kun isäpappa on niitä kuunnellut, monet bändit on serkku tutustuttanut (Danko Jones jne).

Meikäläisen omat ns. vakkari bändit joita tulee kuunneltua: Green Day, Linkin Park, Foxboro Hot Tubs, Muse, The Offspring ja Billy Talent.

Musiikin kuuntelu on hubaa.

miun last.fm
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä La Tammi 03, 2009 12:14, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 23, 2008 9:32

Miksi? Piristääkseni muuten niin tylsää dataamistä, saadakseni inspiraatiota ja parantaakseni oloa. Jos koulu menee perseelleen niin kunnon madagascarmusat päälle ja dileet pystyyn, unohtuu ainakin kolmeksi minuutiksi nekin huolet. Tai jos angstittaa niin jotain angstista musiikkia, jos väsyttää niin kaunista, jos riehutaan niin sitten kanssa riehutaan, jos on enerkinen olo, etsitään kappale johon voi tanssia. Siksi minä musiikkia kuuntelen.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Anskuli » Ma Touko 25, 2009 5:02

Sinfoninen metalli/goottimetalli rauhoittaa ,antaa hyvän mielen ja tuo myös kauneutta samalla mun elämään ja sen on jopa mulle erittäin terapeuttista,sitä mulle mun lempimusiikki merkitsee.
Anskuli
Sieni

Paluu Musiikki