leevi.talikka kirjoitti:Nyt se on päätetty. Miekäläinen värjää hiukset oranssiksi. No en. Tai sitten juu. Voishan sitä. Hieno väri.
Sieppeli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Nyt se on päätetty. Miekäläinen värjää hiukset oranssiksi. No en. Tai sitten juu. Voishan sitä. Hieno väri.
Ohoh, tuleppas näyttämään sitten minulle kuvaa uusista hiuksistasi meseen :O
Hui kamala kun käytiin tänään riparin takia yhteisvastuukeräyksessä. Oli pelottavaa mennä pitkästä aikaa ovelta ovelle...

leevi.talikka kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Nyt se on päätetty. Miekäläinen värjää hiukset oranssiksi. No en. Tai sitten juu. Voishan sitä. Hieno väri.
Hui kamala kun käytiin tänään riparin takia yhteisvastuukeräyksessä. Oli pelottavaa mennä pitkästä aikaa ovelta ovelle...
noemmäoikeest...
Sieppeli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Sieppeli kirjoitti:leevi.talikka kirjoitti:Nyt se on päätetty. Miekäläinen värjää hiukset oranssiksi. No en. Tai sitten juu. Voishan sitä. Hieno väri.
noemmäoikeest...
Höh, oletpas tylsä. Olisi ollut kiva jos tarvehuoneella olisi ollut kaksi oranssipäätä kun varmaan kaikkea muuta löytyykin parillinen tai enemmänkin...

Omppuli kirjoitti:En harmainta aavistustakaan, koska en ollut keskustelussa mukana.
Eilen sain katsottua Yön ritarin. Ja arvatkaa mitä? SE OLI IHAN MIELETTÖMÄN HYVÄ!!!!! Jokeri oli paras! Paras, paras, paras!
Okei, okei, rauhoitutaan. Olen niiiin iloinen, että on viikonloppu. Aah, mutta huomisen pilaa se, että pitää lukea hissan kokeeseen. Naah...
En ole ollut tarvehuoneessa kovinkaan aktiivinen, koska en ole keksinyt mitään sanottavaa tai kirjoitettavaa. Mutta ajan tasalla olen. Tekemisen puutetta täällä taas, kuten Siili sanoi. Harmi.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa