Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Pörri » Ma Syys 17, 2007 2:57

Gustaffssonilla kiva päivä! Minä lähen kohta kauppaan. Löysin taas ihanan paidan ja äiti saa maksaa sen. Ja sitten minun pitää ostaa uusi plektra ja hiuslakkaa! Olikohan siinä kaikki?
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Syys 17, 2007 3:01

Harmi Gus... Kaverisi yhtyivät haukkumiseesi??
Mksi ihmessä he haukkuvat sinua? MInun kaverini eivä setään hauku minua, vaikka kaikki muut niin tekevätkin... Inhottaa olla ns. "fiksu" kun ei ikinä säästy pilkalta... Ikävää että sinua haukutaan...

Minunkin päiväni oli kerrassaan kamala, mutta eilisen uutinen piristi sitä vähän. Minä saan kummitytön!! :D Aivan ihanaa, olen toivonut sitä jo kauan, enkä ole vielä edes ripille päässyt, mutta kummitätini (jonka lapsesta tulee minun kummityttöni!) oli kysynyt papilta, että voinko minä alkaa kummiksi, vaikka pääsen ripille vasta kesällä, niin se pappi sano, että voin, ku olen jo sen riparin alottanut, mutta ne kummin paperit tai ne, saan vasta kun minut on konfirmoitu. :) Ihanaa ihanaa ihanaaa!! :D

Sepe// pitääpäs katsoa, jos näkisi sen sinun siskosi siellä TV:ssä :D Saanpahan sanoa kaikille, että tunnen netin kautta tuon tytön isoveljen ;D
MIkä pikkusiskosi nimi taas olikaan? Ja ketä hän näyttelee sarjasssa? (tasutatutkimusta...)

Siinäpä sitä taas vähän...

-Zenzi
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ma Syys 17, 2007 3:48

Gustaffsson kirjoitti:Kerrassaan loistava päivä. Mahdottomasti mukavia tapahtumia, kuten
(...)
6. Ja kun pääsen vihdoin & viimein kotiin, Tarvehuone ei pentele toimi.

Minulla Tarvehuone oli ainakn moitteeton. Otan osaa. Miten jollakulla voi olla noin... Outo päivä? :shock: *miettii omiaan*
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Syys 17, 2007 3:54

Olipa kurja päivä sinulla, Gustaffsson.

Huomenna on matikan koe enkä ole harjoitellut :S
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 17, 2007 4:58

Haukkuminen ei ole kivaa.. Joskus ala-asteella muakin on haukuttu, mutta oon niin järkevä et ne lopetti :D

(Sepe älä lue tätä) Vähä meni salibändyssä hyvin. Siis se oli seurakunnan eli aina seurakunnan salibändy jutussa en ole maalilla vaan pääsen sähläämään mailalla. Maaleja kyllä tein (Hah) mutta muuten kyllä sähläsin niin paljon että voi #¤%%&. Syötöt meni ihan päin en sano mitä ja mokiakin tuli paljon. Kuitenkin olin yks päivän parhaista pelaajista (paras jos yhtiä muita nsteen pelaajia ei lasketa)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Syys 17, 2007 8:38

Mua on jostain ihmeen syystä kutsuttu "Sepposeksi" ykkös luokalta asti. Ei se mitään varsinaista kiusaamista ole, mutta ei mitään hupiakaan. Nykyään olen lähes kaikkien (paitsi kolmen viiva neljän) keskuudessa "Seppo". Nimeni ei kuitenkaan liity mitenkään Seppoon tai Sepposeen. Pikkusiskoni näkyi sarjassa, jee. Istui tuolilla ja piirteli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Ma Syys 17, 2007 8:50

Huah, huomasin juuri että oon ihan jäljessä tuosta jatkotarinasta. Pitää joku päivä ryhdistäytyä ja saada itsensä kirjoittamaan ja lukemaankin..
Daniel

ViestiKirjoittaja Kira » Ti Syys 18, 2007 11:51

Daniel kirjoitti:Huah, huomasin juuri että oon ihan jäljessä tuosta jatkotarinasta. Pitää joku päivä ryhdistäytyä ja saada itsensä kirjoittamaan ja lukemaankin..

En voi kuin lainata. Olen jälkijunassa, noin 10 sivua pitäisi lukaista.

Tänään oli koulujenväliset.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 18, 2007 1:41

Geez, oli rankka päivä. Historian koe viimeisellä ja viime hetken lukemisella valmistauduin. :? No, ihan hyvin meni. Keittelin spagettia itselleni ja tässä juon jälkiruoaksi kaakaota.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 18, 2007 1:42

Tänään tuli H&M:n kuvasto! Jee!

Me aina mun kavereitten kanssa haukutaan toisiamme. No ihan vitsinä oikeestaan...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 18, 2007 1:46

Viime hetken lukeminen kannattaa ^^ Meil on tulossa kemian kokeet kahen viikon päästä, ja arvatkaa jaksanko lukea? En todellakaan. Onneks vasta kahden viikon.

Ärsyttää, youtube jumittaa. Miten kuuntelet Poor Unfortunate Souls kun se jää jumiin joka minuutin välein? Niin siis se on pienestä merenneidosta, Ursulan laulu. Tää on muutenkin ihan outo versio.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 18, 2007 1:49

Mulla on huomenna äikän koe. Ei jaksais lukkee. Mutta pakko kun pitäisi vissiin nostaa noita numeroita...
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Lizlego » Ti Syys 18, 2007 2:02

Hejssan vaan kaikille! Kivaa kun ihmiset tekevät näitä erillisiä foorumeita. Vuotis on valitettavasti niin iso, että siellä on lähes kaikki oma kiva kielletty.
Lizlego

ViestiKirjoittaja Pörri » Ti Syys 18, 2007 2:12

Mun pitää testata toimiiko mun alle kirjoitus!

Lizlego, liity ja tule jatkotarinaan :)
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Lizlego » Ti Syys 18, 2007 2:28

Joo, sitä mä vähän harkitsinkin. Se teidän jatkiksenne oli niin loistava, että oli harmi ettei sitä saatu jatkaa Vuotiksessa, mutta toisaalta niin kuin joskus olen havainnut, on joskus todella hyvä ottaa irtiotto ja jatkaa omalla porukalla muualla. 8)
Lizlego

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 18, 2007 2:32

Sepen ei olisi pitänyt päästää niin paljon höyryä.

Mutta, Liz, rekisteröidy ihmeessä ja liity jatkotarinaamme! Tervetuloa!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 18, 2007 2:43

Ellei tuo tietty jatkotarina kiinnosta (Miksei kiinnostaisi?) niin onhan täällä paljon muitakin hyviä jatkotarinoita. Ja muutakin tekemistä, ehkei kuitenkaan yhtä paljon kuin Vuotiksessa, mutta siltikin.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Meenai » Ti Syys 18, 2007 2:46

Aivan. Me tarvitsemme lisää käyttäjiä kirjoittamaan viestejä :)
Meenai
Sieni

Paikkakunta: Jossain missä vesi ympäröi kaupungin ja jonka päälle pilvet kokoontuvat vuosikokousta pitämään

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Syys 18, 2007 3:51

Muuten, luin taas kerran vuotiksen jatkotarinaamme, ja älysin jälleen kerran Lupinin viestin. Niinkuin aina ennenkin, jäin ihmettelemään Lupinin kirjoittamaan "Jo suunniteltu ja edustavan luvan saanut." Siis tää on kyllä älyttömän tyhmä juttu, mutta tarkoittiko Lupin, että he olivat suunnitelleet jatkotarinan? Voisiko joku selittää, mitä hän tarkoitti, minä vähä-älyisenä en ymmärrä suomea :D

Eiii, muistin äsken, että huomenna on ruottin sanakoe!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Syys 18, 2007 3:59

Voisinpa vaikka veikata että Lupin tarkoitti että hörhöt ja/tai aurorit suunnittelivat että antavat meille luvan tehdä vol kakkosen vuotikseen.

Ai nii joo tyhmä minä ^^ Sieppeli
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto