Itserakas pentu (S)

Itse kirjoitetut kirjoitelmat, kirjat, novellit ja fanfictionit löytävät paikkansa täältä.

Itserakas pentu (S)

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Helmi 24, 2009 9:15

Teki mieli kirjoittaa tämmöinen... Käsinkirjoitettuna se oli paljon pitempi! Ei oikeastaan muuta sanottavaa O.O

Itserakas pentu

Vitsi sie oot itserakas.
Tartteeko siun aina olla ekana jonossa?
Pitääkö siun aina olla eka!

Mut Enhän mie oo itserakas! Mie En jaksa vaan odottaa! Eihän se tarkota et mie oisin itserakas? Eihän?

Ei, kyllä se tarkoittaa. Olen itserakas, täydellisen paska sellainen. Minä, minä, minä. Kun muut puhuu jostain kivasta, mie keksin aiheeseen liittyvän muiston itsestäni. Ruokajonossa joskus mun piti aina olla ensimmäinen. Aina, vaikka se tarkoittaisi että ohittaisin kaikki tai juoksisin käytävällä. Ja juoksukilpailuissa aina minun piti lähteä radalta yksi. Tarhassa syntyi itkua kun en saanutkaan merkikseni omenaa vaan auringon. Tai jos joku istui vakiopaikallani. Monet kerrat siitäkin on tullut, vielä nykyäänkin, kauhea riita ja huutoa. Olen todellakin itserakas pentu!
Joskus miulla oli paita. Siinä luki: Miss Selfis eli neiti itsekäs. Harmi, että se katosi. Voisin pistää sen ylleni ja ottaa siitä itsestäni kuvan nettiin. Niin, että varmasti punaiset silmäni näkyisivät, niin koko maailma huomaisi minun itkeneeni. Että, tajuaisivat minun olevan pahoillani. Pahoillani siitä, mitä sanoin sinulle eilen. En tiennyt sanojeni satuttavan sinua noin paljon.

En usko sinun lukevan tätä ikinä. Heti kun huomaat, että keneltä se on, heität sen palamaan. Katselet katkerasti kuinka se kärähtää tuhkaksi parissa minuutissa ja ajattelet kuinka tyhmä ja kylmä olin sinulle.
Jos kuitenkin luet tämän Olen pahoillani. Kaikesta!

Kyllä sinä tiedät
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

Paluu Kirjoitelmat