Erityispiirteitä
Voldemort on luonteeltaan julma, ahne, vallanhimoinen, sadistinen ja itsekäs. Hän on aina ollut eristäytyvä ja tahtookin uskoa olevansa aivan ainutlaatuinen
Voldemortin luonteessa on monia merkkejä, jotka osoittavat hänen mahdollisesti kärsivän antisosiaalisesta persoonallisuushäiriöstä.
Epäsosiaalinen käyttäytyminen, joka on heikosti motivoitunutta
Outo ja luotaantyöntävä käyttäytyminen juopuneena ja joskus muulloinkin
"Hyvä herra teillä on jo kolmaskymmenes tee kuppi menossa. Eikö pitäisi jo vähän hellittää," Matohäntä sanoi arasti.
"Hyvä herra? Hyvä herra? Mitä sinä höpiset? Minä olen paha herra ja pian nimeni tulee olemaan lordi Vader," Voldemort ilmoitti innoissaan. Matohäntä läimäytti kätensä otsalleen.
Viimeinkin Voldemort pääsi istumaan, eikä kamomillatee ollut vielä jäähtynyt. Hän otti heti pari kulausta teetä rauhoittuakseen, ja se tehosi liiankin hyvin.

Samassa kuului suuri pahamdus ja joukku Voldemortin vanhoja "tuttuja" pelmahti sisään Harry joukon etunenässä. Perää piti murjotava Hirmu,joka harmitteli että Daniel oli keksinyt paljon paremman idean kuin hän.Voldemort katsoi joukkiota epäuskoisena ja samalla hän tajusi erään asian:hän oli suojatta hullua nuoriso joukkiota vastaan.Hän tiesi vain yhden ratkaisun ja se oli...
PULLONPYÖRITYS!" Hän karjaisi ääneen mielestään loistan älynväläyksen saaneena. "Ööh... Pelataanko pullonpyöritystä?"
Harry katsoi Voldemortia epäuskoisen näköinen ilme kasvoillaan. "Anteeksi mitä?"
Voldemort katsoi Harryä niin kuin tämä olisi tyhmä, eli sillä tavanomaisella ilmeellään. "Kysyin, että pelataanko pullonpyöritystä?"
(tässä vaiheessa leikkaan viestiä)
Voldemort katsoi riemastuneena Zenzibaria. "Sinulla onkin jo pullo." Hän istuutui lattialle Zenzibaria vastapäätä."
Omppuli katsoi kaksikkoa hetken, ja kävi sitten hänkin lattialle istumaan.
Lopulta he kaikki istuivat piirissä lattialla, kermakaljapullo välissään. Lucius ja Narcissa katselivat silmät utuisina ympärilleen, mutta istuivat hekin piirissä.
"Minä pyöritän ensimmäisenä!" Voldemort huudahti ja nappasi pullon Zenzibarilta ja laittoi sen pyörimään vinhasti ympäri.
Samaan aikaan Azkabanissa.
"Ovatpa he tyhmiä." Voldemort sanoi kun selasi Päivän Profeettaa, "Miksi he paljastavat sen lehdessä?"
"Ehkä he luulivat että et tilaa Päivän Profeettaa." Matohäntä ehdotti varovaisesti.
"Hyvinkin mahdollista." Voldemort myönsi, "Missä yrttiteeni viipyy?"
"Käyn kysymässä." Matohäntä sanoi ja kipitti pois.
Matohäntä palasi tarjottimen kera. Voldemort nappasi kupin ennekuin Matohäntä ehti sanoa mitään. Hän hörppäsi teen hetkessä ja laittoi kupin takaisin tarjottimelle.
"Olipas erikoisen hyvää tänään. Matohäntä, toisitko toisenkin kupillisen?" Matohäntä kumarsi ja teekuppi tippui lattialle. Hän kipitti takaisin teen hakuun.
"Missä ihmeessä Prisman mainokset?" Voldemort ärjäisi lehteä lukiessaan ja heitti sen Bellatrixsin päälle, joka kiillotti hännen varpaankynsiään. Toisen jalan kimpussa oli Lucius.
"Herra, olin äsken sanomassa, että yrttitee on loppu ja tämä on kamomillateetä." Matohäntä vinkui. Voldemort katsoi teekuppia hetken ja nappasi sen sitten.
"Mikset heti sanonut, että meillä on sitäkin?" Hän kysyi.
"Itseasiassa se on vangeille. Sillä pehmitetään heidän aivot." Bellatrix sanoi lattialta. Voldemort ei kuullut vaan nautti teehetkestä.
Juuri silloin ovi aukesi. Pari kuolonsyöjä tuli sisään raahaten Voldemortille uutta tuolia, joka oli täysin kultainen. Voldemort näytti piristyvän hetkessä.
"Aah, tuokaa se kaunokainen tänne." Hän sanoi ja potkaisi vanhan tuolinsa pois. Hirmu huomasi lapun tuolin kyljessä. Siinä luki: Prisma, kullattu tuoli 8 50snt
"Prisma? Eikös se ole se jästikauppa?" Hirmu yllättyi ja katsoi sitten Voldemorttia. Maailman mahtavin velho naurahti.
"Sieltä minä ostan Naginin ruuat, ellei se löydä itselleen mistään ruokaa."
"Niin siis jästikaupasta vai? Sehän on pullollaan jästejä!" Hirmun vuoro nauraa.
"Ja miksi ihmeessä Maailman Mahtavin velho muka osaisi mitään?" Sieppeli jatkoi.
"Mitäh? Eikös se olekkaan velhokauppa? Ja minä kun luulin sitä ihmispaljoutta orjakaupaksi." Voldemort melkein itki.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa