Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Kesä 16, 2009 6:23

Nah... Menin sitte palauttamaan yhen levyn kirjastoon... tosin palautin vain kotelot, pitäisiköhän tuo levykin palauttaa??? 8)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Anskuli » La Kesä 20, 2009 2:35

Nyt sitä sitte chattaillaaan enkuksikkkin täs koneellaa päivien ratoiksi ja iloiksi ja sehän se vasta tuntuu mielenkiintoiselta vaikka kyllähän tuo suomalanenki chatti omalla tavallaan vetää niin kovasti puoleensa,nimi jolla käyn on melkein kovasti saman tapainen kuin irc,seo on icq,ainakin minusta, ja sielä on foorumit/chatit ja tietysti mulle pittää olla enkuksi kun sitä parhaiten ymmärrän . :)
Anskuli
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Kesä 20, 2009 4:40

Tännehän on saatu uusi käyttäkin.

Mulla on kyllä niin vittumainen päivä tänään, että voi jumalauta! Hetken jo harkitsin poistavani tunnukseni (kaikkine niine viesteineen, jotka pystyn poistamaan) täältä kokonaan. Ja siinä samassa olisin kaikkien teidän mesetkin torjunut ja hylännyt. Sitten tajusin, että te olette lähes yksi vuosi elämästäni, enkä voisi tehdä niin. Mutta juuri nyt tuntuu, että ainakin yksi teistä on yks vittumainen kusipää, jonka mesen vois vaikka poistaakin, ja jolle se yksi vuosi ei näköjään paljoa merkkaa, ainakaan minun osaltani. Kiitos vaan hänelle.., tosin tuskinpa se tätä viestiä näkee, kun ei ole käynyt täällä pitkään aikaan! >/

Joo, hyvää juhannusta.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » La Kesä 20, 2009 6:29

Kuulostaa kamalalta :| .
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Kesä 21, 2009 11:12

Jotkut ihmiset eivät sitten koskaan kuuntele jos olisi asiaa...

Nyt meni minun päiväni pilalle.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Kesä 21, 2009 11:43

No kuule vituttais sullaki, jos oisit yli puoli vuotta suunitellu jotaki juttua ja pyytäny vielä kummitädin miestä ottamaan vapaata töistä, että se vois vahtia lapsia sen aikaa kun itse tapaan kavereita ja sitte joku ilmottaaki, ettei välitäkään tavata! Ja kysyn vaan että miten helvetissä sen voi ottaa muuten ko henkilökohtasesti? Ei mitenkään! >/ Että mietippä sitä!
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Heinä 01, 2009 3:56

Viiden päivän blogi

Päivä 1.
Viisi päivää Awardseihin ja Tarvehuone kiljuu tyhjyyttä. Ainoa valopilkku on Yleisessä pulinassa, missä loistaa oranssina tarkistamaton Siilinpiikin monta päivää vanha viesti. Sitä hiljakseen miettii joka kerta kun painaa Tarvehuoneen linkkia suosikeista kahden muun foorumin keskeltä, että milloin tämä lysti loppuu. Että, milloin Tarvehuone lopettaa olemisensa. Salaa toivoo, ettei ikinä, mutta hiljaisuuden vallitessa harmittaa sen tyhjyys ja se, ettei kukaan muu jaksa kirjoittaa. Mieli ylistää niitä viimeisiä eläviä, jotka jaksavat puhua toisilleen tämän synkkyyden keskellä. Toisaalta taas, aurinko paistaa kirkkaasti ulkona. Mitäs tässä synkistelemään?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Ke Heinä 01, 2009 6:53

Voiko masentavampia viestejä lukeakaan... Yrittäkää ihmiset olla iloisia varsinkin, kun nyt on kesä ja paistaa aurinko. Mä olen kaiket päivät sisällä töissä ja ainoa tapa pitää sivistykseen yhteyttä on tietokone. Ei innosta tulla lukemaan Tarvikseen angstisia viestejä( muistuttaa nuhdesaarnaa-.-). Saatte minutkin kohta angstiseksi. Jännää nähdä mitä Awardseista tulee: D Taidan kohta puoliin tapaamaan ah, niin tuttua sänkyäni, että jaksan herätä kuudelta aamulla.

Kesiä!

Natyusha
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Heinä 02, 2009 3:07

Viiden päivän blogi

Päivä 2.
Viides päivä lähestyy uhkaavasti ja on tapahtunut ihme: Me saimme viestin! <3 Ihanaa, että joku lieventää tätä masentunutta ilmapiiriä.
Tänään olikin todella kiva keli, ehkä se selventää miksei kukaan ole täällä käynyt. Minäkin olin uimassa ensimmäistä kertaa tänä kesänä täällä lämpimässä Saimaassa, enkä vain kylmässä tunturipurossa. Uskalsivatkohan muutkin uida tänään...?
Mieli tekisi kirjoittaa jatkiksiin, mutta ei ole sellaista johon voisi kirjoittaa puhtaalla omatunnolla. Tai, on yksi, mutta suunnittelemani hahmo ei vieläkään mahdu joukkoon. Rupesin miettimään jos Peter Jackson kirjasarjasta (siis siihen kuuluu Salamavaras ja Hirviöidenmeri) saisi hyvän jatkiksen. Olisikohan muita sellaiseen kirjoittajia, vai pitääkö minun kirjoittaa vain tarina ;_;
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Heinä 03, 2009 11:29

Hejssan taas!
Kirjastossa piileskelen töiden jälkeen : D Pääsin kahta tuntia aikaisemmin, jihuu! On ne Aalto Alvarin tädit sitten mukavia^^. Juu sipuli, toi jatkis idea ois ihan kiva(oon itekin lukenu ekan kirjan ja kiinnostuin : P. Pitääpä kattoa onko toinen hyllyllä). Sain eilen pankkikortin ja menin heti törsäämään rahaa. Ostin uuden Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi- pelin. Ihan ok peli, mutta graviikka kusee : D Nauran itseni kipeäksi pelatessani.
Ei, perhe tulee tänään kotiin mökiltä: S On äitin kanssa ollut niin rauhallista olla kahdestaan kotona ilman muita. Autuus on poissa ;( Nyyh. Huomenna kuitenkin mennään juhlimaan serkun tuloa takaisin kotiin Dubaista: D Se ei tiedä ite siitä mitään.
Aurinko paistaa ja olen sisällä. Tyhmä minä. Huomenna kun alkaa kylmetä taas vaihteeksi: (

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Heinä 03, 2009 1:33

Heei mahtava idea! Luin just eilen Hirviöidenmeren. En tienny että tekin luette sitä. Ihan mahtava sarja. Uusin kirja tulee pian ja taidan ostaa omaksi. Hihii. Siitä saisi kyllä ihan hyvän jatkiksen jos muutkin viitsii sitä kirjaa katella. Anteeksi hirmuisesti etten ole viitsinyt tänne kirjoitella. En edes muista miksi olen aina ohittanut tämän suosikeita katsellessani. Varmaan tällä periaatteella: "Ei siellä oo kummiskaan uusia viestejä." Paha periaate tiedän, mutta olen palannut ja toivottavasti aktiivisemmalla mielellä. Yritän saada Gustia lukee tota sarjaa ja sitten se kertoi että Sip oli ehdottanut siitä jatkista ja heti syöksyin tänne ja tóttahan se oli!
Itselleni kuuluu hyvää. Oon ollu mökillä, shoppaillu, ollu koneella, pyöräilly ja uinu. Ja nyt oon Turussa sukulaisten luona. Viikonloppuna on enon 60-vuotis synttärit ja koko suku tulee sinne. Harmittaa vaan kun otin niin vähän lukemista mukaan. Äidin kannettava kuitenkin pelasti. Vois taas pitää ryhmäkeskustelun jossain vaiheessa. Teitä on hirveä ikävä <3
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Heinä 03, 2009 8:12

Niin on täällä muillakin. Onnea vaan sun enolles!
Nyt on hienot vauhtiraidat kyntissä : D Kotirauha rikkoutui heti kun sisarukset astuivat ovesta sisään -.-'. Menisivät takasin mökille... Ah, viikonloppu, viikonloppu, viikonloppu,viikonloppu,viikonloppu,viikonloppu,viikonloppu,viikonloppu,viikonloppu,viiikonloppu etc... Ihanaa, kun ei töitä ja kaikkee kivaa tiedossa muutenki. Ostin tänään ihan ite Nikonin Coolpixin Kodin Ykkösestä: D Piitihän saada taas uusia leluja, kun palkkaakin on saatu: D
Ei vitsi HP6:sen traileri on hauska. Kuhnusarvio sanoo: " puff", sitte Hagrid toistaa ja lopulta Harrykin. Niin paras :'DD. Puff, puff, puff. Aww<3

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Heinä 03, 2009 9:54

Viiden päivän blogi

Päivä 3.
Tänään on tullut paljon viestejä ja kerrankin ehdotuksenikin on saanut kannatusta <3 Olisin tosi onnellinen jos joku hanikultainen tekisi aloituksen, koska tunnetusti minun aloitukseni ovat syvältä... Hirviöidenmeren pohjukasta :D Tänään oli muutenkin hauskaa, vaikkei se mikään liitykkään Tarvehuoneeseen. Käytiin näet Rossossa syömässä ja meillä oli siellä joku komee jätkä laulamassa. Ja sitten mentiinkin yllätyksekseni vuokraamaan elokuva: Mie vuokrasin Kultaisen medaljongin ja iskä aiko vuokrata jotain, mut se oli kadoksissa ja mie hienovaraisesti ehdotin et otettas toi Yön ritari ni johan se innostui. No, loppujen lopuksihan iskä nukkui koko elokuvan :D Oli kiva nähä Jokeri pitkästä aikaa ^^
Ylimääräisiä haliruttuja Natyshjollekkin, pysytellään siinä Natissa, se on helpompi, ja Omenalle kanssa <3
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » La Heinä 04, 2009 12:46

Päivää ihmiset. Tai otukset. Niin ja botit tietysti.

Täällähän on hiukan elämää! =D Kiva huomata sellaistakin. Huomisesta tarvisawardseista tulee varmasti tosi eloisa ja jännittävä :S

Kesä on ihan kivassa vauhdissa. Välillä on ollut kivaa keliäkin. Oon kattonut kaksi uutta tähtiporttituotantokautta ja varmaan tilaan kohta kolmannenkin. =D Pitää kyllä käydä lainaamassa kirjastosta ne Peter Jackson-kirjat kun Omppu niitä suositteli. Joku jatkis olis kyllä kiva saada.
Pääsin sitten lukioon. Yay! Eipä siitä kamalaa epäilystä ollut (<-omakehu) mutta pakko silti hehkuttaa. Päättötodistuskin oli siedettävä ja sain yritteliään oppilaan stipendin ^^.
Natti, voitko linkata tuon mainittemas HP6-trailerin, niitä on niin monta ._.

Hyvää kesää!
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Heinä 04, 2009 8:20

Tänään oli ihan kiva päivä. Näin tänään pitkästä aikaa mun kamua ja sitte mentii serkkua kattoo. Se kyll meni alusta ihan pipariks ku äiti rupes valittaa ku unohin uuden digikameranki kotiin jne... Ei viitsi edes mainita mitä sitten tapahtui. Muuten oli kivaa ja sain maistaa siideriä ku tuleva setä tarjos: D
Kiva ko säkin pääsit lukioon gust^^ Pistit mulle aika hankalan tehtävän ko sitä trailerii oli vähän hankala metästää ja sitte eksyin sivupoluillekin: D Mut se löytyy msn:n sivuilta niistä mainoksista. Siihen ei kai oo olemassa mitään suoraa linkkiä, ko en sitä muualta löytäny. Ne kuiteski vaihtuu ne mainokset aina ku tuut takasin, joten eiku vaa naputtelemaan ja puff, buhahahhaaaa :'DDDDDDD

Nat

ainii, sivu oli http://fi.msn.com/?ocid=iehp
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Heinä 05, 2009 11:35

Viiden päivän blogi

Päivät 4 ja 5.
Jäi eilen kirjoittamatta kahdesta syystä: En jaksanut enää kahdentoista jälkeen avata konetta kun olin uppoutunut liiaksi pelaamaan ja toisekseen ärsyynnyin kun Draco listittiin :D Ketäs minä nyt suojelen kun kummatkin parhaat hahmot on tapettu?
Eilen olikin paljon juttelua ilmaantunut! Saatiin herra valkokärpässienikin paikalle. Mitähän muuta eilen tapahtui... Taisin katsoa pari elokuvaa ja pelata... Pelata vähän lisää... Eli ei mitään mielenkiintoista :D Siirrytäänpäs tähän päivään sitten suosiolla.
Mie oon nyt ollu hereillä 22 minuuttia ja kattonu muumeja, eikun kuunnellu. Sit mie oon miettiny millasta hahmoa käyttäsin uudessa jatkiksessa jos se ikinä tulis toteen :D Ja siinähän se oli. Mitään ei ole vielä ehtinyt tapahtua. No, tänään on sentään Awardsit, tänään siis tulee tapahtumaan.

Tiedättekö mitä hassua tässä päivässä oli kaksi vuotta sitten? Tänään ei kukaan kirjoittanut jatkikseen! Edellisen kirjoitti Gustaffsson neljäs päivä, ja seuraavan Omppuli vasta seitsemäs päivä. Oho, kaksi vuotta ja yksi päivää sitten minä tulin jatkikseen :o Kaikkea hassua sitä löytää.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Heinä 06, 2009 10:18

Mese ei toimi, vaikka netti toimii. Ihan outoa. Nyt sitten roikun täällä ja mietin mitä tässä tekisi. Luen myös meidän vanhaa jatkista, ollaan nyt siinä kohdassa Kielletyssä metsässä etsimässä Tiibatusta ja äkkiä Kirja onkin kadonnut. Ihan mahtava tää meidän jatkis. Voi kunpa me saatais uus jatkis. Voisin miettiä jo uutta hahmoani. Tekee mieli kirjoittaa joku jatkis tätä vanhaa lukiessa. Kaikkihan me ollaan oikeita taitelijoita kun onnistuttiin luomaan niin hieno jatkis. Eikö vain?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Heinä 06, 2009 11:06

Kokeilitko web messengeriä?

Wanha jatkis on kyllä aivan paras. :D Luin sitä eilen illalla (tai yönä ._.) kaksi ensimmäistä osaa ja tänään loput. Good times.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Heinä 06, 2009 11:55

Se oli kyllä aivan mahtava ^.^ Vieläkin lämmöllä ajattelee, että siitä se miun kirjoittaminen alkoi ja nyt oon jo sentään kirjottanu 280 sivua yhteensä miun tarinaa :D

Ketään ei ole ilmoittautunut innokkaaksi aloittamaan uutta jatkista ja minulla on sentään kauhea hinku kirjoittaa sitä... Ehkäpä minä sitten aloitan sen itse.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Heinä 06, 2009 1:34

Tjaah, teit sitten uuden jatkiksen Sip? Tekisi niin mieli osallistua, mutta surkeampaa kirjaa saa hakea, kuin Salamavaras... Oikeasti. Ensimmäiset kymmenen sivua jo tuotti tuskaa, enkä todellakaan tajua miten olen onnistunut pääsemään puoliväliin asti. Olen ehkä lukenut liikaa sellaisia vakavampia kirjoja sun muuta, mutta tuo tuntuu nyt niin lapselliselta, surkeasti tehdyltä -ainakin suomennos on perseestä- ja hahmotkin on vaan semmosia kuoria... :S Yritän nyt lukea tuon kuitenkin loppuun kun kerta alotin ja _ehkä_ kirjotan sen jälkeen jatkikseenkin, mutta epäilen....
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto