Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Chat

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Loka 13, 2009 5:59

Taas on uuden chattopicin aika.

Alkuun taas pohdintatehtävä:

Onko ääni olemassa, jos sitä ei kuulla?

Sana on vapaa. :)

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Loka 13, 2009 7:39

Ääni on tottahitossa olemassa vaikkei sitä kuulla. Se on nakki ja varma!
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Loka 14, 2009 8:59

En nyt tiedä oliko tarpeellista uutta chattia enää tehdä...

Kuulumattomalla äänellä on yhtä paljon merkitystä kuin lapiolla rikkinäisessä leivänpaahtimessa.

En pysty tekemään mitään. Päähän sattuu, en viime yönä saanut nukutuksi kuin muutaman tunnin. Keskittyminen herpaantuu joka asiassa, välillä piristyn ja yritän jotain, joko epäonnistun tai kyllästyn ja hermot menee. Aika paljon tavaroita on lennellyt huoneen poikki. Kotona on yksinäistä. Kahden mahtavan päivän jälkeen kotiin palaaminen on kuin astuisi paratiisista miinakenttään haisevalla tunkiolla, jossa kiimaiset lokit ahdistelevat. En halua palata kouluun ensi viikolla... en jaksa. Jos en jaksa lomalla tehdä mitään mukavaa, miten jaksan koulussa tehdä potenssilausekkeita tai kirja-arvosteluja tai lukea ruotsin sanakokeeseen? Kaikki tuntuu valuvan käsistä sormien lävitse. Välillä saan jonkun kivan jutun käsiini, innostun tekemään jotain joka tuntuu kivalta, hetken kuluttua se valuu ylisuurien sormieni välistä jättäen likaisen ärtyneisyyden valumajäljen käsiini. Kuvainnollisesti. Vihaan itseäni.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Loka 15, 2009 6:01

Palasin tänään kahden päivän reissulta. Oltiin Turussa tätini luona ja käytiin Mynämäellä (kukaan teistä ei varmaan tiedä missä se on, mutta Turun lähellä kuitenkin) katsomassa mammaa, joka on siirretty vanhainkotiin. Mammallani on tosi huono muisti, joten se kyseli nimeäni viisi kertaa ja toisti samoja asioita. Se oli aika surullista, mutta mamma on jo aika vanha (88) joten tämä ei ole uutta.
Muuten sitten katsottiin frendejä siskoni kanssa ja sain luettua paluumatkalla mukavasti Stephen Kingin kirjaa Kuulolla, joka on tosi hyvä, jos kauhusta tykkää. Suosittelen lämpimästi. Myöskin kuunneltiin irlantilaisia juomalauluja xD Jotka oli ihan veikeitä. Mukavan menevää musiikkia, tulee ihan mieleen Merri ja Pippin Taru sormusten herrasta.
On kuitenkin mukavaa olla kotona, oma sänky, pehmoinen peitto ja tyyny, mmm... Ja tietenkin pääsi takaisin koneelle, vaikken sitä nyt niin paljon kaivannutkaan, kummallista mutta totta :wink:
Nyyh, lomaa enää neljä päivää... Eihän viikko riitä mihinkään... Mutta eihän sille mitään voi. Surullista kuitenkin...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Loka 15, 2009 6:46

Kiirettä, kiirettä, kiirettä. Lomalla pitäis vaa olla mut ei tää oo siltä lomalta oo tuntunu mistä haaveilin. Melkee kokoajan tekemistä eikä aikaa riitä kaikille... Ihan sama oisko lomaa ollu ollenkaa. Mut hyvä puoli on ollu se, että sain itelleni uuden ja pienemmän sängyn itelleni:D Ei tarvii enää kiipeillä tikapuita päästäksee nukkumaa. Mut joo, mie enempää ala turisemaa, oli vaan pakko saada kirjottaa edes jonnekin.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Loka 20, 2009 12:48

Mulla on nyt loma :p Mut kotona mähöäminen ei oo kyl mitenkään hirveen hohdokasta, mut on siinä se ero ettei tarvi mähötä koulussa... :s

Mut iloisia uutisia: olen täydellisen tyytyväinen ja onnellinen ensimmäiseen lukion jaksotodistukseeni!!

Matikka: 10
Äikkä: 9
Enkku: 9 (vaik kokeesta tuli vaan 8+ :P)
Terveystieto: 9
Musiikki: 9
Bilsa: 9

=D

Joo ja nyt vajoan taas koomaan ja jatkan tähtiportin katsomista (jep, alotin sen alusta XD). (Pssst, Gust? Kun lakkaat vihaamasta itseäs niin kirjotatko jatkikseen? ^^)
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Ti Loka 20, 2009 7:26

Sanonpahan vaan, että Firefox on suoraan sieltä jostakin! Se temppuilee tän tarvehuoneen kanssa. Lupaan pyhästi, että en enää ikinä yritä kirjautua tänne sen kautta enkä varsinkaan luota siihen täysin. Niin raivostuttavaa!!! Vereni kiehuu...

Mutta joo, ei ihan mun ensimmäinen asia :D Olen virheänä kateudesta Zenzille. Tunnut olevan jokin nero tai jnt sinne päin. Peruspätevä kun en muutakaan keksi. Minä porskutan eteenpäin jotenkuten, pääasiana että pääsee läpi kokeista. En kuitenkaa pääse niin helpolla ku yläkoulussa. Taidan häipyä amikseen tai sitten en...

Olin tänää hyppimäsä trampoliinilla Hippoksella. Oli aika hubaa:D

Nat
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 23, 2009 7:00

Jippii taas tietokoneluokassa, lööööv! Ja ollaan viel kaks muutakin tuntia täällä, hihii.

//Voi sanonko mikä. Nää mein luokkalaiset on vaan täys idiootteja, eikä siitä näköjään mihkään pääse -.-'
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Marras 03, 2009 11:31

Saatana.

39.1 astetta kuumetta... ja koeviikolla. Voi perskele, jää vähän ylitöiksi kunhan tokenen.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Marras 03, 2009 1:48

Voi sinua O_O Yritäppä parantua et saisit edes jotain kokeita tehtyä! Eikai tuo muuten ole possuflunssaa? Siitä puheenollen, yhellä mein rinnakkaisluokkalaisella oli se viimeviikolla. Parani täysin (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Marras 03, 2009 3:36

Minäkin jäin tänään kotiin huonon olon takia. Kuumetta ei kyllä taida olla, viime yönä saattoi olla tai siltä se ainakin tuntui. Nimittäin oli kamalan kuuma ja näin ahdistavia unia lepakoista (?) en ole ihan varma oliko ne lepakkoja, mutta jotain senkaltaista ainakin. Uneni oli pätkittäistä ja aamulla oli heikko olo. Laitoin kaiken kuitenkin valmiiksi, jos sitten jaksaisin mennä kouluun, mutta yläkertaan päästessäni huomasin ettei minun ollut nälkä, sitten menin sohvalle ja makasin siinä sitten tuntien oloni todella surkeaksi. Menin sitten sanomaan isäpuolelleni, etten jaksa mennä kouluun, kun olo on ihan karsea. Sitten nukuin yläkerran sohvalla puolitoista tuntia ja kaksi tuntia omassa sängyssäni. Nyt on ihan ok olo, ei normaali kuitenkaan. Väsyttää vieläkin, eikä tekisi mieli mennä kouluun huomennakaan, mutta kaiketi se on pikkuisen pakko, kun ei kuumettakaan ole. Ja minulla on sellainen tuntemus etten saa ensi yönäkään unta... -__-
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Marras 03, 2009 6:19

Mun luokalla varmaan puolella on ollu possuflunssaa ja kaikki on hengissä. Saa nähä tuleeko mullekki... hmm...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Marras 03, 2009 8:51

Luokastani yli puolet on ollut poissa minun ohella. Omalta osalta kuume on jo poissa.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » To Marras 05, 2009 2:33

Tunnen että ikäänkuin olisin kadoksissa. En vain saa nyt oikein mitään aikaiseksi. Läksyt jää tekemättä, koska kynään tarttuminen ja keskittyminen tuntuu vaikealta. Jäin taas kotiin, kun äiti tarjosi siihen mahdollisuuden. Tartuin siihen. Mitäpä hyötyä minusta koulussa muutenkaan olisi ollut? Ei kerrassaan mitään, tai tietenkin pilkan kohde pojille kotsassa, voi harmi, nytpä niiltä jäi viikon naurut nauramatta kun eivät saaneet vittuilla minulle.
Kaiken kukkuraksi kaverini ei ymmärrä asiaa. Hän ei osaa vastata mitään. Hän vain on... kuin se olisi normaalia. Jos sitä nyt sattuu ärsyttämään kuinka yksi poika heittää ohimenevää kommenttia niin arvatkaa miltä minusta tuntuu kuin samainen poika tulee eteeni ja hönkii naamaani ja hokee samaa asiaa uudelleen ja uudelleen muiden poikien nauraessa. Olen sanonut niille takaisin, aina kun olen pystynyt, mutta ne eivät vakuuta niitä ja jos suutun, ne innostuu entisestään. Varmaan sanotte, että ne on huomionkipeitä ääliöitä, mitä he ovatkin, ja että kunnon sanominen auttaisi... Äh mitä minä oikein yritän selittää? Ja nyt en kaipaa surullisia hymiöitä tai voi kun ikävää, en kaipaa myöskään humoristisia kommentteja tyyliin: "Lyö niitä!" En tiedä mitä kaipaan. Tai tiedän, mutta koska kaikki aikuiset sanovat tyyliin: "Olet juuri siinä iässä, että kaikki tuntuu menevän alamäkeen..."
Itsetuntoni on nollassa, tuntuu etten kelpaa kenellekään, minulla ei ole taitoja mihinkään, en ole arvokas ystävä, en ole mitään, minusta ei tule mitään. Ja tiedän mitä te ajattelette, mutta ei minulla ole ketään muutakaan jolle asioitani purkaa, kun terkkarikin peruutti aikani, ja tiedän, että muillakin on suurempia huolia kuin minulla, mutta minä en niistä tiedä, joten en osaa murehtia toisten ongelmia, joten jäljelle jää omat ongelmani, jotka teistä voivat tuntua mitättömiltä ja kommentoitte niitä mielessänne "Mitäpä tuosta, tuollainen menee ohi aikanaan." Mutta minulle ne ovat aivan samoja ongelmia kuin mitä muutkin ongelmat ovat teille. Minun elämäni tämä on ja minä haluaisin olla iloinen ja onnellinen enkä masentunut, koska se ei sovi minulle. Minä en HALUA olla masentunut. Se ei ole minua varten. Toivon tosiaan, että tämä on juuri sellaista ohimenevää angstia, mutta en pilaile sanoessani, että itsetuntoni ei ole mikään paras mahdollinen, tosin nykyään ei kenelläkään ole kun maailma on mitä on. No ainakin sain purkaa edes jotain tänne. Vaikka jotkut teistä painaakin siellä ylhäällä olevaa "Merkitse kaikki alueet luetuiksi" painiketta ja pääsevät viestien lukemisesta. Ei se haittaa, olen tehnyt samaa itsekin. Taidan nyt mennä katsomaan taas jotain elokuvaa (nyt olen kattonut Liekehtivän pikarin ja Hevoskuiskaajan) ja unohtaa itseni siinä samalla. Mutta ehkäpä illalla piristyisin taas... =)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Marras 06, 2009 9:39

Sikainfluenssa sairastettu o_o

...eikä kasvanut saparoa...
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Marras 12, 2009 4:12

Nice...

Mie oon vieläki ihan ymmälläni siitä etten oo saanu sitä. Mistä vetoa et se iskee sit koeviikolla? Ois kyllä NIIIIN mun tuuria... :S
Mut nyt mulla on tämmönen neljän päivän vkl, ku tänään ois ollu täxvärkki, niin aattelin et tuun kotiin ja lintsaan sit huomisen... :D Saan vielä laiskotella, ennen ku pitää alkaa päntätä koeviikkoon. Mut ei mulla se koeviikko hirvitä, mut seuraava jakso kyllä. Tän jakson oon vaan laiskotellu, eikä paljon mitään oo tarvinnu tehdä, mut ens jakso tulee olemaan KA-MA-LA :S

Jees. Mutta mutta. Mitä teille kaikille kuuluu? Mie oon ollu niin eristyksissä ku toi mun mese ei toimi sillä mun kannettavalla jostain syystä ja muutenki :( Ja miksei Gust oo kirjottanu jatkikseen? Mul on ikävä sitä <3

Katoin muuten SG:n ekaa tuottaria tossa, ja tajusin et on yks jakso jääny näkemättä, tai en ainakaan sitä muistanu (se jakso missä SG-1 tapaa ekan kerran Tollanit) ja alko naurattaan ihan hulluna, ku tajusin et sitä tollaneitten "päämiestä" Omoc, vai mikä sen nimi oli, esittää sama tyyppi, joka esittää Saw:eissa Jigsawia :'D Ootin koko ajan et se sanoo jotain Jigsawmaista, tai järjestää jonku hienon ansan ja tappaa ne kaikki jotenki verisesti.
Hienosti se kyl puhu, mut ei se sit tappannukkaan ketään. Pöh XD Mut hassua se oli silti :P

Jepjep, semmosta. Pakko oli tulla selittään tänne ku mulla niin ärsyttää ja on ikävä teitä kaikkia<3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Marras 17, 2009 8:46

Huuhaa! Nyt kaikki ryntää Aktiviteettinurkkaan jos et sitä ole jo tehnyt! Diipadaapa!

Tänää oli Nuorisovaltuuston vaalit, arvatkaa ketä äänestin? ITTEÄNI! Lol <3
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Marras 17, 2009 9:18

Yääh huomenna ruotsin ja matikan kokeet. Sen siitä saa kun kasvattaa saparoa koeviikon ajan -_-

Mutta kuukauden ja viikon päästä JOULU! Hii... hii... hii...

Joo.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Marras 18, 2009 1:12

Plääääääääh.... ensviikolla alkaa koeviikko ja mie niin sekoan. :S En oo jaksanu lukea ja nyt se kostautuu... No, onhan kohta sentään joulu. ^^

Mie luin eilen sen Hirviöidenmeren... ihan kivaa luettavaa, mut ei nyt mitenkään hirveän innostavaa. Aika lapsellista tekstiä jos suoraan sanon. Mutjaaa. Sillee... nyt pitäis lukee fysiikkaa, mutta ei kyllä yhtään jaksais.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Marras 18, 2009 2:14

(96 viestiä ja 13 päivää jäljellä jos oikein laskin 8> )

Tänään oli todella rasittava liikkatunti. Oli siis valinnaista ja opettaja käski minun olla mukana pelaamassa lentopalloa. Kolme kertaa mokasin ja nekin ensimmäisten kymmenen pisteen aikana, muuten pelastelin palloja juuri ennen maahan osumista. Osuinkohan yhteensä 9 kertaa palloon, lol. Lentopallo on meidän luokkalaisten takia rasittavaa, jos pelattaisiin vaan tyttöjen kanssa niin mie olisin ihan täysillä mukana ja huutelisin joukkuelaisille ohjeita, mutta tuossa ryhmässä aivotoimintani pätkii enkä tiedä mitä tehdä :P Tylsää. Meinattiin pelata uudestaan, me saatiin yks ylimääränen jätkä kentällä - eli meit oli sit yks liikaa - ja mie sain mennä vaihtoon, onneks ope kysy sillo et haluunks mie viel pelata - en todellakaan! Ja sain lähteä tekemään hyödyllisempiä asioita, esimerkiksi hyppynarujen järjestelyä ja sellasten jännien narujen selvittelyä ja kasaamista kanssa. Ope ei tainnu tykätä siit et lähin ;D

[95, 13)
Sieppeli
Kärpässieni

Seuraava

Paluu Arkisto