Sain matikan kokeesta 10- ! Olin hiukan huolissani kun ennen palauttamistaan se ope sano, että joillakin ei jäänyt yhtään mitään päähän. Siinä kävi sitten niin, että kaikki luokan pojat sai jotain ihan ala-arvoisia tuloksia + kaksi tyttöä. Me muut tytöt sitten loistettiin hyvillä numeroilla siellä. Harmi, että luokan keskiarvo on niin alhainen niitten idioottien takia, jotka ei viitti panostaa kouluun yhtään. Mutta joka tapauksessa tyytyväinen olen.
Seuraavaksi oli fysiikkaa ja se kerto koepäivän ja alueen ja alkoi sitten paasaamaan seuraavasta aiheesta. Kuuntelin ihan hyvin, mutta se oli vaan niin tylsää. Koristelin siinä sitten sitä koealue merkintää. Paksunkin kirjaimet ja numerot ja muutakin kivaa siihen ympärille. Onneksi ei saatu läksyä.
OPO alkoi hauskasti kun se ope luuli, että meillä on hissaa. Oli sitten ottanut väärät kansiot ja kaikki. Muuten tunti oli ihan okei.
Sitten äikän tunnilla meni hiukan huonommin. Meidän piti jatkaa meidän fantasia-karttoja ja mulle iski paniikki kun hetken piirustelun jälkeen en keksinyt mitä sinne tekisin. Muut oli kamalan pitkällä ja mun kartta vaan loisti tyhjyydellään. Sain ahdistuskohtauksen. Siinä sitten taistelin itseni kanssa etten alkaisi itkemään. Se on kuulkaa kamalaa, varsinkin jos sellaisen saa koulussa. Muutaman kerran oli lähellä ja aina kun katsoin sitä karttaa se alkoi taas. Lopputunnin katselin muualle ja yritin saada itseni rauhoittumaan. Koko ajan pelkäsin et meidän luokanvalvoja tulee kysyy miksen tee mitään, mutta onneksi se ei tullu. Sen tunnin jälkeen se loppu, onneks ja loput kaks kuvistuntii maalailin ihan pirteästi.
Ja pianotunti meni tosi hyvin. Kehityn kuulemma koko ajan lisää ja se oli piano-opesta mukava huomata, että niistä tunneista on todellakin hyötyä. Siellä oli mukavaa kun osasi ne jutut, kannatti harjoitella

Äsken tulin lenkiltä ja nyt on mukava olo. Täytyy kuitenkin harjotella kotsan kokeeseen

mutta enköhän sen kestä, vaikka oonkin ihan krooh kun avaan sen kirjan. Niin tylsää, niin turhaa...