Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Marras 19, 2009 9:29

Kapuf.

Tajusin tässä että kohta on joulu. Joo.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Marras 19, 2009 9:34

Ah, todella paljon kiitoksia Gust, pääsen vihdoin avaamaan suurta suutani täälläkin (ja saatiin samalla kaks viestiä lisää, jeejee ;P)

Joo. Kattooko kukaan Harper's Islandia? No siis Omena ja Gust ei kato, mut muut? Dääm mie oon hyvä - ei, sarja vaan on liian ennustettavissa - mie tiesin koko jakson ajan mitä seuraavaks tapahtuu (:
Nii, ja tänää taas matikanope pisti miut kotii, melkein nukuin tunnilla ku rupes särkee päätä. Sit mie kävin sanoo sen kavereille ruokalaan ja matkalla ysiaulaan jäin juttelee yhelle toiselle kaverille ja jäinkin puoliksi nukkumaan siihen sen luokse 15 minuutiks, mut sitten siirryin ysiaulan puolelle toiseks viideksitoista minuutiksi juttelee sekopäisenä kavereille :P Ne ei ollu onnellisii ku mie taas lähin.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Marras 20, 2009 2:00

Koulussa atk-luokassa kirjoittelen, täällä ei ole ketään muuta o_o Siis täällä luokassa. Pelottavaa, yleensä täällä on kymmenisen tyyppiä huutamassa ja pelaamassa Warcraftia.

Vartti ennenkuin linkka tulee... tylsää. Mutta kunhan pääsen kotiin niin alkaa viikonloppu! Yay! Ja kohta on joulu! Yay!

Ja housuissani on kuraa. Ei yay.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Marras 20, 2009 4:01

Olin kosmetologilla. Ihan mukavat oltavat kun pistellään naamaa.

Tuo Sieppelin vetoamus herätti kysymyksen: Mitä Tarvis teille oikein merkitsee?
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Marras 20, 2009 6:39

Mitä Tarvis merkitsee minulle?

Tarvis merkitsee minulle tärkeää ystävyyttä hienojen ihmisten kanssa.

Aah, olen niin paremmalla tuulella kun viikonloppu on alkanut ja osaksi siksi, että äikän esitys on ohi. Suunnitelmani on tänään: koneella jos tekemistä on (jutteluseuraa mesessä :wink: vaikkapa) tai katson elokuvaa/tv-sarjaa, sitten aika aikaisin nukkumaan, nukun hyvin ja sikeästi ja näen jonkun hyvän unen ja herään aikaisemmin kuin 12.
Olen aikas hyvällä tuulella. Viikonlopun ihmeellistä voimaa, ei läksyjä, ei kokeita alkuviikolle ja saa nukkua pitkään. Hihiii :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Marras 22, 2009 12:01

Loistavaa aloitekykyä, Sieppeli!

Samalla voidaan herätellä Sp:n keskustelun lisäksi toista kyselyä:

Miten Tarvehuone pysyy elossa?
Yksi sana: Mainostus.

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Marras 22, 2009 6:40

Kiitos kirja (:

Mitä Tarvehuone merkitsee minulle?
Joka päivä kun avaan tietokoneen teen tietyt asiat, yleensä tietyssä järjestyksessä: 1. Katson Vuotiksen viestit, 2. Kelaan Tarvehuoneen läpi ja kiroan ääneen kun ei kukaan kirjoita mihinkään. Joskus hypin riemusta penkilläni kun näen jonkun kirjoittaneen jatkikseen - no, riemu loppuu lyhyeen kun se jatkis sattuu olemaan tähtiportti ;D Joskus Tarvehuoneen viestityhjyys masentaa ja kalvaa koko päivän. Joten mitä se merkitsee minulle? Se kuuluu elämääni ja se pitää minut pystyssä ankeiden koulupäivien läpi - ja niin Vuotis, Youtube ja Onemangakin.
Olenko kertonut miten innostuin kirjoittamaan? Jatkiksen kautta. Miettikää: Jos jatkista ja tarvehuonetta ei ikinä olisi ollut, en olisi oppinut kirjoittamaan. Jos muistatte Jatkiksen ensimmäisen viestini, muistatte, etten silloin ollut mikään maailmanmestari kirjoittamaan. Oikeastaan olin syvältä. Mihin olisikaan jääneet nykyiset kirjoittajantaitoni jos jatkis olisi päättynyt Vuotikseen? Jaajaa.

Miten Tarvehuone pysyy elossa? Mainostus! Todellakin! Ja ainiin, pitää mennä ahdistelemaan BG-tä et se tulee kirjoittamaan ku kerra rekkaski.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Marras 23, 2009 10:25

Minun kuuluisi olla jo sängyssä yrittämässä saada unta, mutta päätin sitten kirjoittaa tänne nopeasti.
Tänään yksi kaverini oli poissa koulusta ja siellä oli melko tylsää ilman sitä. Hissan kaksoistunnilla supertylsä dokumentti, enkun tunnilla ärsyttävä sijainen, tt:n tunnilla pistari, mutta kuvistunnilla oli ihan kivaa. Mutta ei päivä ollut suinkaan kurja, vaikka se kuulostaakin siltä. Ihan ok. Pelottavan normaali. Yleensä pelleilen tämän kipeenä olevan kaverin kanssa niin, että nyt olin ihan normaali ja tuijottelin tavallista enemmän tyhjyyteen. Toisen kaverini mukaan näytin yhdessä vaiheessa ihan zombilta.
Tuossa äskettäin juttelin sisareni (ettei vain sisko hypi silmillesi Sip :D) kanssa syvällisiä siitä mihin ihmiset uskoo. Kerroin sille, että mun rippikoulusunnuntaissa, se pappi sanoi, että uusimman tutkimuksen mukaan joka kolmas suomalainen uskoo, että kaikki päättyy kuolemaan. "Järjetöntä", se puuskahti. "Ei kaikki voi päättyä siihen. Ei voi olla ei-mitään." Me ollaan keskusteltu tästä aika paljon ja kummatkin ollaan sitä mieltä, että pakko siellä nyt JOTAKIN on oltava.
Mutta siitäpäs tuli hyvä kysymys mieleen.
Mihin te uskotte?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Marras 24, 2009 8:38

Kiitos Omena, mutta se on kylläkin niinpäin, Sip hyppisi sinun silmilläsi (:

Kaverilta tuli tossa aamulla (5minsitten) viesti: "Osasit kuulemma iha julmetun hienosti piirtää sen kuvion siihe kuution sisään :D" Heillä oli juuri matikantunti ja ne oli kaiketi käyny kokeita läpi. Ne kokeet oli sellaset kaks osaset, ekal tunnilla saatiin yks paperi mist piti laskea kaks tehtävää, tokal tunnilla ihan se koepaperi. No, pikkuinen Sip sitten siinä kokeen ekassa osassa alko käymään tehtäviä läpi: "Hmm... En tajuu... En tajuu... En tajuu, seuraava! En tajuu... E... Eiku ootas! Totahan mie voisin yrittää!" Se oli siis sellane et kuution sivujen pituudet oli jotain ja kun siihen piirtää tahkojen ja viereisten tahkojen kanssa kuvion ni saa jonkunnimisen kuvion ja sit sen pinta-ala pitää laskea, ja kun minä nyt sitten jonkun tehtävänannon tajusin niin minähän tein sen niin hyvin, että tajusin mistä on kyse ;D Tehtävää en saanu laskettua loppuu ku aivotoimintani on senverran hidas, että jumitin siinä piirtämisessä sen puoli tuntia ja laskin sen viimeiset 10 min (tai vähemmän) Mut siis nyt se ope oli joko kehunu sitä miun kuviota tai sarkasmilla haukkunu ;D Se on sarkasmine mies. Luojan kiitos jo siitä kuviosta sai pisteitä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Marras 24, 2009 7:33

Elämä on kosmista.

Ja hyppytunnit silkkaa piinaa. Mulla on joka päivä vähintään yksi vapaatunti tässä jaksossa, ajattelin että tulee olemaan hubaa ja kivaa ja jees, mutta ne on silkkaa piinaa! Varsinkin torstaisin, kun loppuu kahdeltatoista mutta linkka lähtee vasta kolmelta. Viime torstai oli kyllä kaiken huippu.

klo 12.00 Syömään
klo 12.15 Syömästä ja tekemään läksyt
klo 12.25 Läksyt tehty, lähden kävelemään Maxialeen kahville
klo 12.35 Kahvilla...
klo 12.50 Koululla.
klo 12.50 - 15.15: Istun. Tietokoneluokassa. Ja. Pelaan. Jotain. Helvetin. TETRISTÄ!!!!!

...koska opettaja poisti kaikilta koneilta kaikki parhaat pelit. :evil:
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Marras 25, 2009 1:30

Vein eilen luistimet teroitettavaksi ja hoitu parissa minuutissa. Matikan kokeeseen pitäisi vielä harjoitella kun on huomenna.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Marras 25, 2009 6:19

Sain matikan kokeesta 10- ! Olin hiukan huolissani kun ennen palauttamistaan se ope sano, että joillakin ei jäänyt yhtään mitään päähän. Siinä kävi sitten niin, että kaikki luokan pojat sai jotain ihan ala-arvoisia tuloksia + kaksi tyttöä. Me muut tytöt sitten loistettiin hyvillä numeroilla siellä. Harmi, että luokan keskiarvo on niin alhainen niitten idioottien takia, jotka ei viitti panostaa kouluun yhtään. Mutta joka tapauksessa tyytyväinen olen.
Seuraavaksi oli fysiikkaa ja se kerto koepäivän ja alueen ja alkoi sitten paasaamaan seuraavasta aiheesta. Kuuntelin ihan hyvin, mutta se oli vaan niin tylsää. Koristelin siinä sitten sitä koealue merkintää. Paksunkin kirjaimet ja numerot ja muutakin kivaa siihen ympärille. Onneksi ei saatu läksyä.
OPO alkoi hauskasti kun se ope luuli, että meillä on hissaa. Oli sitten ottanut väärät kansiot ja kaikki. Muuten tunti oli ihan okei.

Sitten äikän tunnilla meni hiukan huonommin. Meidän piti jatkaa meidän fantasia-karttoja ja mulle iski paniikki kun hetken piirustelun jälkeen en keksinyt mitä sinne tekisin. Muut oli kamalan pitkällä ja mun kartta vaan loisti tyhjyydellään. Sain ahdistuskohtauksen. Siinä sitten taistelin itseni kanssa etten alkaisi itkemään. Se on kuulkaa kamalaa, varsinkin jos sellaisen saa koulussa. Muutaman kerran oli lähellä ja aina kun katsoin sitä karttaa se alkoi taas. Lopputunnin katselin muualle ja yritin saada itseni rauhoittumaan. Koko ajan pelkäsin et meidän luokanvalvoja tulee kysyy miksen tee mitään, mutta onneksi se ei tullu. Sen tunnin jälkeen se loppu, onneks ja loput kaks kuvistuntii maalailin ihan pirteästi.

Ja pianotunti meni tosi hyvin. Kehityn kuulemma koko ajan lisää ja se oli piano-opesta mukava huomata, että niistä tunneista on todellakin hyötyä. Siellä oli mukavaa kun osasi ne jutut, kannatti harjoitella :)
Äsken tulin lenkiltä ja nyt on mukava olo. Täytyy kuitenkin harjotella kotsan kokeeseen :? mutta enköhän sen kestä, vaikka oonkin ihan krooh kun avaan sen kirjan. Niin tylsää, niin turhaa...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Marras 25, 2009 8:41

Aika on kuulemma suhteellista... miten on siis mahdollista että mulla on fysiikanläksyt vieläkin tekemättä vaikka ois ollut koko päivä aikaa o_o

... ehkä koska
a) Olen laiska
b) Käytin aikaa tähtiportin katsomiseen
c) Kuvittelen että ehdin tehdä ne huomenna koulun käytävällä viisi minuuttia ennen tunnin alkamista
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Marras 27, 2009 9:08

Tiedän tunteen Gust... mulle on käyny noin niin monta kertaa... mistä vetoa, että tänään, kun olisi ihan koko päivä aikaa (no mitä nyt pitää yhdessä vaiheessa siivota) lukea fysiikkaa, kemiaa ja matikkaa, niin saan hädin tuskin luettua mitään noista edes pikkasen?

Teinpäs muuten eilen lumiukon ;D Kello oli about puol 12 yöllä, eikä mulla ollu parempaakaan tekemistä, mutta en sitte jaksanu tehä isoa, niin tein tommosen semipienen tohon meidän portaiden eteen, paljain käsin XD Eikä mulla ollu ulkovaatteitakaaan. Yöpuvunhousut, T-paita ja kengät (ekaks ei ollu noita jälkimmäisiäkään) ja sit piti repii jostain vanhasta kankaasta sille kaulahuivi ja silmät otin meidän orkidean kukkapurkista kun siinä on semmosia ihme "lastuja" tai jtn... :'D Mut en oo vielä käyny kattoon onko meidän koira ehtiny tehä siitä jo keltasen lumiukon... se ois niin sen tapasta.... :P

Joo, ja ruottin koe, joka oli eilen, meni päin h*lvettiä. Kuuntelusta en tajunnu yhtään mitään, en ees niitä kysymyksiä, niin yritä siinä sitte vastata! Ja muutenki se koe meni niin... voivoi... ainoa joka saatto edes jotenki onnistua oli aine, koska tein maailman yksinkertaisimpia lauseita joten ehkä siitä pari pistettä irtoais... että näin.

Hohhoijaa... tekis mieli kattoa tähtiporttimaratonia, mut yks kausi puuttuu :/ Oisin voinu ostaa sen toissapäivänä, mut aattelin, että ei kannata koeviikon aikana sitä hankkia, kun ei muutenkaan tule luettua.

Semmosta. Z kuittaa.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Marras 27, 2009 12:29

Matikan kokeesta tuli 8+. Varauduin jo pahempaan, kun viime koe meni viellä huonommin. Tarkoitus on kuitenkin pitää se ysi todistuksessa.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Joulu 01, 2009 3:19

Sikainfluessarokote on nyt saatu. Ei tässä mitään sivuvaikutuksia ole viellä ilmennyt :).
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Joulu 01, 2009 5:48

Minä en edes vaivautunut ottamaan koko rokotetta. Pyhpah!

Ääää... miten voi väsyttää näin hemmetisti vaikka runsaat seittemän tuntia viime yönäki nukuin? o_O Ei oo reilua... fysiikkaa pitäis lukea, mutta miten luet ku silmätkään ei pysy auki?! Prkl... ja menin sitte sanomaan opolle että haluan ehkä jatka fyssaa, se länttäs mulle ens jaksoon ja viimiseen jaksoon sitä, että kaikki jaksot on nyt sitte täynnä. En jakso tulee olemaan HIRVEÄ eikä siinä viimisessäkään ole kehumista.

...johtopäätös: MIE KUOLEN! o.O
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Joulu 02, 2009 12:59

Enlannin kokeesta tuli 9½ ja oli paras koskaan saamani :o.

Matikan tuntini oli outo, kun kaikki kuulema kärsivät väsymyksestä ja syyttivät rokotetta. Koko tunti meni siinä, että kinasteltiin tunnin lopettamisesta, koska kaikki olivat päättäneet muuten häipäisevän tunnilta.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Joulu 02, 2009 6:13

Huhhuh. Elämäni on todellakin kirkolla. Ensikin viikolla pitää kolmena päivänä olla siellä, tiistaina jopa melkein koko päivä :O Ekaksi 8-12.20 aamulla ja sitten 17-18.30 illalla. Jouluvaellus näes, kolmena päivänä olen oppaana, sitten tiistain aamulla enkelinä. Kivaakivaa!

Alkaa olla paineita ruotsin verbikokeesta. Pitäisi ennen joulua saada aika todella monta sanaa luettua - okei, näköjään 50, onneks 20 on jo tehty, ja arvatkaas kuka on jälessä? Minä! Ja perjantaina ei oloe tuntia. Helvetin hienoa, minulla on ehkä 3 kertaa aikaa tehdä 30 sanaa. Kymmenen tunnissa niin ehdin - ehkä ;D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Joulu 08, 2009 9:07

Maanantaina sain viimeisen rästitöiksi jääneen kokeen tehtyä, äikänkokeen. Ihan jees meni. Sen olis pitänyt olla silloin viime koeviikolla eli marraskuun alussa, mutta sain possunuhan ja jäi se ja kolme muuta välistä ja nyt vasta pääsin ajan tasalle. Ja viikon päästä alkaa jos seuraava koeviikko -_-'

Tjuuh. Ostin tänään joululahjat. Ja tänään oli jouluruokailu. Ja viikonloppuna mummulaan pikkujouluille ^^ Olen yhtä joulua. Kaksi viikkoa ja kaksi päivää aattoon Woot woot.

Yay pääsen ens vuonna softaamaan. ^^ Iskältä saan kyytiä ja yks tyyppi myy vähän käytetyn aseen suhteellisen halvalla. Yay!

Perhana, menee hermot noiden bottien kanssa. En ymmärrä miten ne vieläkin pääsee rekisteröitymään, mruh. Jos ei tämä paikka pian aktivoidu, suljen rekisteröitymismahdollisuudet. Eipähän tule botteja.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto