[Kiitos Sieppeli! Mikäs olisikaan parempi jatkis kuin tämä? MIten en itse tätä hoksannut?

]
"Hei, olisitkos kiinnostunut liittymään miehistööni? Olet kuulemma ollut joskus Mustalla Helmellä. Siitä laivasta olen kuullut vain hyvää."
Nurkkapöydän nainen nosti katseensa. Sieppeli hätkähti. Naisen silmät olivat lähes mustat ja kasvoista löyyi arpia.
"Niin olen. Jaa? Vain HYVÄÄ? NO etpäs ole paljoa kuullut, sillä elämä Mustalla Helmellä oli kaikkea muuta kuin hyvää ja se laiva on kaikkea muuta kuin HYVÄ!"
Nisen kasvot loistivat, kun hän ilmeisestikin muisteli entisiä aikojaan Mustan Helmen palveluksessa.
Sieppeli aikooi sanoa jotain, mutta nainen ehti ensin. "Teidätkö sinä Kapteeni Jack Sparrown? Siinä vasta kapteeni! Hän oli ainoa hyvä asia siinä laivassa, mikäli sitä piruliasta voi hyväksi kutsua."
Sieppeli ei oikein tiennyt mitä sanoa. "Tuota, jaa, olenhan minä miehestä kuullut. On nyt kuulemma jossain vankilassa, idän suunnalla-"
Ninane keskeytti sieppelin. "Muttei totisesti ole kauaa, jos yhtään sitä miestä tunnen! Viekkaampi kuin kettu, eikö todellkaan tunne sääliä ketään kohtaan ja ajattelee vain itseään. Se itserakas paskiainen!" Nainen alkoi nauraa. Sieppeli huomasi pari kaljaa tämän edessä, ja ajatteli naisen olevan humalassa.
"Jaa, no minä tästä lähdenkin", Sieppeli kääntyi lähteäkseen, mutta nainen kutsui hänen takaansa. "Hei! Äläs nytvielä mene. Etkös sinä halunnut miehiä palvelukseesi? No tässä olisi yksi nainen, joka ei todellakaan pelkää haasteita. Mikäs on Kapteenin nimi?"
Siepplei kääntyi. "Sieppeli."
Nainen nousi seisomaan ja läimäytti Sieppeliä toverillisesti olalle. "Noh, mikäs on ensimmäinen käsky pomo? Minua voit sanoa Zenzibariksi tai Zenziksi, ihan miten vain..."
Sieppeli ei ehtinyt tointua tästä yhtäkkisestä uudesta miehistön jäsenestään, kun seuraava sopiva ehdokas etsityi jo paikalle.
"Hei, sinä, kuulin että etsit miehiä palvelukseen..." huudahti...