POTC jatkotarina missä sinä olet mukana

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

POTC jatkotarina missä sinä olet mukana

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Syys 10, 2007 7:12

Joo, eli sain tarpeekseni, kun kukaan ei oo tehny Pirates of the Caribbean jatkotarinaa, joten tein sen itse. Saa lisätä vanhoja tuttuja hahmoja elokuvista ja tietenkin oman hahmon saa lisätä. Now, lets start

Mustapurjeinen laiva purjehti Tortugan satamaan. Kun se lopulta ankkuroitiin, sen kyydistä hyppäsi vain yksi henkilö. Nuori nainen katseli tunnettua merirosvo satamaa."Erittäin viihtyisä.." Hän ajatteli itsekseen. Joka puolella oli juopuneita merimiehiä ja miekkataisteluita. Mutta, tämä nuori nainen oli tullut hakemaan miehistöä laivalleen, Nightmareirille.
Uskollisen morsiamen ovi aukesi naristen. Kapakan asiakkaat eivät välittäneet tulijasta. Tuntematon nainen asteli tiskille.
"Mitäs saisi olla?" Vanhan näköinen tarjoilia kysyi samalla kun hän pyyhki lasia.
"Olisiko yksi rommi ja laivalleni miehistö. Tarjoilia lopetti lasin pyyhkimisen ja katseli tulijaa.
"Kukas tänään kyselee miehistöä?" Hän kysyi ja katseli naista arvioiden. Tämä laittoi samanlaisen katseen takaisin.
"Kapteeni Sieppeli." Tarjoilia paiskasi naiselle rommipullon.
"Kannattaisi aloittaa tuosta hepusta tuolla. Kuulemma oli joskus Mustalla helmellä, mutta nykyään parhaimpia asiakkaitani." Tarjoilia osoitti nurkassa istuvaa henkilö. Sieppeli meni tämän luokse.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Syys 11, 2007 6:08

[Kiitos Sieppeli! Mikäs olisikaan parempi jatkis kuin tämä? MIten en itse tätä hoksannut? :D]

"Hei, olisitkos kiinnostunut liittymään miehistööni? Olet kuulemma ollut joskus Mustalla Helmellä. Siitä laivasta olen kuullut vain hyvää."
Nurkkapöydän nainen nosti katseensa. Sieppeli hätkähti. Naisen silmät olivat lähes mustat ja kasvoista löyyi arpia.
"Niin olen. Jaa? Vain HYVÄÄ? NO etpäs ole paljoa kuullut, sillä elämä Mustalla Helmellä oli kaikkea muuta kuin hyvää ja se laiva on kaikkea muuta kuin HYVÄ!"
Nisen kasvot loistivat, kun hän ilmeisestikin muisteli entisiä aikojaan Mustan Helmen palveluksessa.
Sieppeli aikooi sanoa jotain, mutta nainen ehti ensin. "Teidätkö sinä Kapteeni Jack Sparrown? Siinä vasta kapteeni! Hän oli ainoa hyvä asia siinä laivassa, mikäli sitä piruliasta voi hyväksi kutsua."
Sieppeli ei oikein tiennyt mitä sanoa. "Tuota, jaa, olenhan minä miehestä kuullut. On nyt kuulemma jossain vankilassa, idän suunnalla-"
Ninane keskeytti sieppelin. "Muttei totisesti ole kauaa, jos yhtään sitä miestä tunnen! Viekkaampi kuin kettu, eikö todellkaan tunne sääliä ketään kohtaan ja ajattelee vain itseään. Se itserakas paskiainen!" Nainen alkoi nauraa. Sieppeli huomasi pari kaljaa tämän edessä, ja ajatteli naisen olevan humalassa.
"Jaa, no minä tästä lähdenkin", Sieppeli kääntyi lähteäkseen, mutta nainen kutsui hänen takaansa. "Hei! Äläs nytvielä mene. Etkös sinä halunnut miehiä palvelukseesi? No tässä olisi yksi nainen, joka ei todellakaan pelkää haasteita. Mikäs on Kapteenin nimi?"
Siepplei kääntyi. "Sieppeli."
Nainen nousi seisomaan ja läimäytti Sieppeliä toverillisesti olalle. "Noh, mikäs on ensimmäinen käsky pomo? Minua voit sanoa Zenzibariksi tai Zenziksi, ihan miten vain..."
Sieppeli ei ehtinyt tointua tästä yhtäkkisestä uudesta miehistön jäsenestään, kun seuraava sopiva ehdokas etsityi jo paikalle.
"Hei, sinä, kuulin että etsit miehiä palvelukseen..." huudahti...
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Syys 11, 2007 7:37

toinen nainen. Naisella oli pitkät mustat hiukset ja ne olivat kahdella letillä ison hatun alla. Nainen näytti iloiselta ja tällä oli ruskettunut iho.
"Taas tuo ääliö...", Zenzibar mutisi päätään pudistellen. Sieppeli kohotti kulmiaan.
"Tai enhän minä ole mies, mutta miehen veroinen", nainen sanoi rehvakkaasti.
"Oletko ollut aikaisemmin jossain laivalla?" Sieppeli kysyi epäluuloisensa.
"Olen! Mustalla helmellä. Siinä vasta laiva ja mikä kapteeni!" nainen muisteli. Zenzibar voihkaisi ja kääntyi Sieppelin puoleen.
"Kuule pomo, teen mitä tahansa ettei tuo tule kanssani samaan laivaan", Zenzibar sanoi anovasti.
"Me tarvitaan miehistöä. Mikä on nimesi?" Sieppeli kysyi vieraalta naiselta.
"Omppuli."
"Taisivat olla vanhemmat humalassa kun antoivat tuollaisen nimen", Zenzibar sanoi ivallisesti ja nyt Omppuli näytti huomaavan hänet.
"Sinä? Olen saanut ivailustasi tarpeeksi", Omppuli sanoi.
"Sinä olet niin huvittava että sinusta keksii aina kaikkea hauskaa ivattavaa", Zenzibar naurahti. Omppuli mutristi suutaan.
"Oleko miehistössä?" Omppuli kysyi sieppeliltä.
"Olet ja minä olen Sieppeli", Sieppeli esittäytyi.
"Okei kapu. Milloinkas lähdetään?" Omppuli kysyi.
"Tarvitsemme lisää miehistöä", Sieppeli vastasi.
"Minä ilmottaudun!" huusi...
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Syys 14, 2007 6:37

lyhyt, hoikka nainen, jolla oli siniset hiukset sekä eloisat, vihreät silmät. Päällään hänellä oli ruskeat puhvihousut, mustat saapikkaat sekä valkoinen paita, josta roikkui paljon erivärisiä nauhoja. Naisen olkapäällä istui pieni haukka, joka tarkkaili Zenzibaria, Omppulia ja Sieppeliä.
"Kuka sinä olet?" Sieppeli kysyi ja tarkasteli arvioivasti uutta tulokasta.
"Kiridiara Ter Fvilyn Wadice, Kiraksi sanovat" nainen sanoi ja virnisti.
"Aiempaa kokemusta laivoista?" Sieppeli kysyi ja nosti toista kulmakarvaansa.
"Olen ollut tähystäjänä sekä vakoilijana muutamilla laivoilla" Kira sanoi ja katsoi Omppulia ja Zenzibaria, "Te olette siis Omppuli ja Zenzibar, Mustalla Helmellä seikkailitte, vaaroja kohtasitte" hän lausui runoillen.
"Mistä sinä sen tiedät?" Zenzibar kysyi ja mulkoili Omppulia, hänen päivänsä oli täysin piloilla.
"Ehh, kuuntelin keskustelujanne" Kira myönsi.
"Paikka on sinun" Sieppeli sanoi ja hymyili Zenzibarin ilmeelle.
"Mahtavaa, niin että milloin lähdetään?" Omppuli kysyi kärsimättömästi ja sormeili hermostuksissaan palmikoitaan.
"Lisämiehistö ei olisi edelleen haitaksi" Sieppeli mutisi.
"Ei odotella tässä koko päivää!" Zenzibar sanoi.
"Selvä, jos halukkaita tulee, niin sitten tulee" Sieppeli sanoi ja katseli ympärilleen.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Syys 15, 2007 3:44

"Mhinä haluan liittyä mhukaan"huudahti salin toisella puolella istuva törkyräti.
"Öö... kuka tai mikä sinä olet?" Sieppeli kysyi epäröiden.
Törkykasa liikkui hoippuen Sieppelin luo. Seisahdettuaan Sieppelin eteen hieman horjahdellen, Sieppeli haistoi extra väkevän rommin tuoksun. Mikä pyörryttävä haju, hän ajattelin.
"Nhiin, olen Tatti eikä pat, eiku hemmetti mhikäs se mun nimi thaas olikaan?" törkykasa mietti epätoivoisena,"Emmä muista,mutta osaan ohjata lhaivaa. Mullakin oli laiva, mut sen vei joku rittannialainen pälli"
"No harkitsen asiaa, kun olet selvittänyt pääsi eli aivan kohta", samalla sieppeli oli tavoitellut toisella kädellä selkänsä takaa vettä jota sattui olemaan juuri tarvittavassa paikassa. Hän heitti vedet törkykasan päälle niin nopeasti että kaikki huomasivat sen kun vesi oli jo maalissaan. Toisaalla Omppuli ja Zenzibar olivat aloittaneet tappelun,ties mistä asiasta ja Sieppeli katsoi heitä perin harmistuneena.
Törkykasa oli poissa ja tilalla oli vielä "hieman" kännissä oleva nainen jolla oli päällään liian iso paita,joka oli ilmeisesti varastettu, tumman ruskeat nahkasaappaat ja kuluneet housut joita piteli ylhäällä mahtavan kokoinen vyö, jossa oli isoin musketti, jonka Sieppeli oli konsanaan nähnyt. Naisen hiukset olivat hyvin likaiset ja takkuiset eikä todellisesta väristä saanut selvää.
"Niin se mun nimi. Ootas, joo! Se oli Nat" Nat huudahti iloisena oivalluksestaan.
"No tervetuloa vaan Nat, mutta yksi juttu: humalassa oleva miehistö on hyvin ongelmallinen.Toivottavasti ymmärsit?" Sieppeli kysyi.
"Saastainen mämmikoura!" kuului Omppulin huuto tappelun tiimellyksessä .
"Itse olet bulldogin sikiö" Zenzibar vastasi.
"Naiset naiset" kuului rauhoitteleva ääni. Se oli...
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Nimue » La Syys 15, 2007 4:18

... heitä kohti käveli punahiuksinen nainen, jonka silmien ulkonurkissa oli erikoiset kuviot, ja korvissa isot korvakorut "Puhuiko joku miehistön tarpeesta?" Nainen kysyi, ja istahti Kiran viereen. "Ehkäpä.." Sieppeli katseli naista arvostelevasti. "Nimi? Kokemus?" "Nimi on Nimue, kokemusta on melko paljon useilla laivoilla." "Useilla laivoilla?" "Niin." Sieppeli katseli häntä todella arvioivasti, mutta miehistön tarve sai hänet päättämään. "Selvä, olet mukana." Sieppeli huokaisi, ja otti huikan rommipullostaan. "Annatko minullekin vähän." Nimueksi itsensä esittelemä nainen työnsi kättään kohti rommipulloa, ja Sieppeli antoi sen hänelle. Otettuaan huikan, hän kysyi: " Oletko sinä kapteeni? Missä on laiva, ja mitä haemme?" "Sieppeli, kapteeni. laiva on hieman... siis ei ole nyt saatavissa, mutta pian miellä on laiva. Aarteista en taas sano mitään..." Kira ojentautui eteenpäin, ja katseli Sieppeliä tarkasti. "Ja mekö olemme miehistösi?" Nimue kysyi nauraen, ja osoittaen ympärillä olevia muutamaa henkilää. "Toistaiseksi." Sieppeli virnisti, ja otti pitkän huikan rommipullosta. "Oletteko nähneet Jack Sparrow'ta pitkään aikaan?" Nimue kysyi, ja Zenzibar käänsi katseens häneen. "Minä näin hänet viimeksi vankilassa.." Hän sanoi mietteliäästi, ja katseli kaukaisuuteen. "Hitsi, minulla olisi ollut vähän asiaa vanhalle Jackille.." Nimue virnisti, ja näytti kompassia. "Hän jätti kompassinsa yhteen paikkaan, ja velvollisuuteni on palauttaa se.." Yht'äkkiä joku varjoista syöksähti kohti kompassia, ja Kira veti miekkansa esiin. "Älkää tehkö minulle mitään, haluan vaan miehistöön.." ääni sanoi, ja otti hupun pois päästään. "Olen..
Nimue

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Syys 15, 2007 4:27

"Kyllä me sinut tunnemme! Mitrenkäs sinä pirulainen pääsit ulos vankilasta?"
MIes oli kuka muukaan kuin legendaarinen Kapteeni Jack Sparrow.
"NOh, katsos, siellä oli merikilpikonnia ja-"
Zenzibar purkahti nauruun. "Älä jaksa naurattaa Jack! Aina sinä jauhat niistä kilpikonnistasi! Gibbskin usko niihin alkaa horjua!"
Sieppeli katsoi Jackiä oudosti. "Haluat miehistöön? mitä Mustalle Helmelle sitten kävi?"
Jack näytti vaivaantuneelta. "Minä, tuota.. Menetin sen urheassa taistelussa-"
"Eli pakenit."
"-mutta aion hakea sen takaisin."
Sieppeli tiesi, että Jack oli oiva merimies, muutwn hän ei olisi suostunut. "Hyvä on."
Jack virnisti. "Tiesin että lämpenisit minulle, kulta. Saisinko sen kompassini kiitos?" Nyt Jack osoitti sanansa nimuelle.
"Jos hinnasta sovitaan..." Nimue keskeytti kun joku kysyi.
"mitä? Puhuiko joku kompassista?" kysyjä oli..
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 15, 2007 4:37

Gibbs. Jack näytti iloiselta.
"Gibbs, vanha huuhkaja! Mites menee?" Gibbs ei ehtinyt vastata kun Sieppeli puhui.
"Nimue, anteeksi sanoin väärin! Laivani Nightmare on satamassa odottamassa! Nyt pitää vain saada vielä lisää miehistöä." Gibbsin ilme kirkastui.
"Voinko minäkin tulla? Tortucan ilma alkaa kyllästyttää, olisi mukavaa päästä taas hommiin." Sieppeli nyökkäsi.
"Ja voin myös auttaa etsimään miehistöä. Kaikki parhaat menivät kyllä eilen, mutta tänne jäi vielä ihan sopivia miehiä..."
"Ja naisia!" Nimue muistutti.
"Niin, mutta nainen miehistössä ei tiedä hyvää." Gibbs muistutti.
"No siinä tapauksessa olemme pulassa. Miehistö koostuu periaatteessa vain naisista." Omppuli ilmoitti. Gibbs tuhahti ja lähti etsimään lisää porukkaa.
"Mitä täynnä naisia? Olenkohan taas kuollut tai jotain.." Jack mietti ja katseli käsiään.
"Oletko sitten joskus kuollut?" Zenzibar kysyi.
"Olenko minä joskus kuollut? Miksei minulle ole kerrottu!" Jack huudahti. Zenzibar kohautti olkapäitään. Gibbs palasi takaisin.
"Taisin löytää yhden sopivan, hän istuu tuolla." Hän sanoi ja osoitti..
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nimue » Su Syys 16, 2007 4:00

Miestä, jolla oli apina olkapäällään, ja tämä söi vihreätä omenaa. "Voi ei. Onko pakko ottaa Barbossakin mukaan?!?" Kira voikersi, ja Barbossa asteli eteenpäin perässää Pinteli ja Ragetti. "Aina vain paremmaksi menee." Nimue kuiskasi Kiralle. "Missä veneeni on, Jack?" Jackin ilme muuttui vähän kalpeammaksi, mutta pian hän virnisti. "Itse asiassa, se ei ollut sinun veneesi, vaan MINUN. Kelle se haettiin pimeyden syövereistä?" Jack virnisti, ja laski kätensä Sieppelin olkapäille, joka törkkäsi sen kuitenkin pois. Babrossa oli juuri avaamassa suunsa, kun Jack puhui:" Niin se kompassi?" Hän hymyili hurmaavasti, ja Nimue hymyili takaisin. "Niin se hinta..." Hän sanoi, ja pyöitteli kompassia naurunsa avulla. Jack huokaisi. "Teen mitä tahansa, jos nyt saan sen kompassin.." "Mitä tahansa? Tämän reissun aikana, siis sinä aikana, kun purjehdimme Nightmarella, tai muutenkin kun olemme yhdessä, teet mitä tahana?" Jack mietti hetken kunnes nyökkäsi. "En." "Ei suostumusta, ei kompassia." Nimue työnsi sen vyöhönsä. "Nyt, kerro mitä etsimme?" Barbossa tivasi tuolistaan, joka oli Zenzibarin vieressä. Sieppeli hymyili arvoituksellisesti, ja katsoi Gibbsiä, jonka takana oli vielä yksi mies tai nainen, hänen hattunsa oli syvällä päässä, eikä hänen sukupuoltaan erottanut. "Tämä ei sanonut nimeksensä mitään." Gibbs sanoi, ja osoitti tulokasta. "Nimi, ja kokemus?"
Nimue

ViestiKirjoittaja sooda » La Syys 22, 2007 6:58

"Sooda, ollut perämiesnaisena monissa laivoissa. Tällä hetkellä työtön", sanoi nuori ja hoikka tyttö nostaen hattunsa ja paljastaen nuoret mutta kovat ja kokeneen näköiset kasvot. "Mmmm.... Saat paikan" sanoi Jack. "Tervetuloa", sanoi Gibbs. "Eikö jo alkaisi riittämään?" hän jatkoi. "En tiedä. Ehkä..."
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » La Syys 22, 2007 7:21

"No kyllä se riittää. Lähdemme aamulla!" Sieppeli sanoi.
"Aamulla, hyvä on! Mihin me lähdemme?" Nat kysyi.
"No turha se sinulle on kertoa kun et sitä kuitenkaan muista aamulla!" Zenzibar sanoi.
"Ja kaikki muutkin jotka haluavat miehistööni tulevat aamulla kello yhdeksän satamaan!" Sieppeli huusi niin että kaikki kuulivat.

Seuraavana aamuna satamassa oli Sieppelin lisäksi Zenzibar, Omppuli, Kira, huonovointinen Nat, Nimue, Sooda, Jack Sparrow, Gibbs ja Barbossa.
"No niin lastatkaa rommi ja ruuti laivaan!" Sieppeli karjaisi ja meni laivan kannelle katselemaan kun muut ahersivat.
"Kuka sinä olet?" kysyi Kira rommivarastossa olevalta humalaiselta naiselta.
"Minä olen Pörri! Sieppelin pikkusisko! Lisää rommia! Mahtavaa, sitä minä juuri tarvitsinkin. Katsoskun minä join jo ne kaksitoista pulloa jotka täällä olivat!" Pörri kälätti.
"Ottiko Sieppeli sinut mukaan?" Kira kysyi.
"Joo! Minä kun olen niin mahtava sisko! Saattoi olla että hän otti minut mukaan koska tarvitsi apua tämän laivan kanssa! Mutta silti meillä oli todella hauska matka! Aika paljon tapeltiin, kun minä en oikein suostunut tekemään töitä. Hän silti voitti minut joka kerta! Vaikka todella paha vastus minä olenkin.."
"Ole jo hiljaa!" Kira huudahti.
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » La Syys 22, 2007 7:37

"Hiljaahan minä olenkin", Pörri sanoi ja hikkasi kuuluvasti, "hiljaa kuin hiiri. Hiiri kuin hiljaa. Hiljaahiljaa hiirinen. Kissa tulee ja nappaa sen"
"Ja tuo on Sieppelin sisko" Kira mutisi ja hiipi nopeasti pois. Pörri ei ehtinyt huomata mitään kun Kira oli jo laivan kannella.

"Minä laitan tämän rommitynnyrin!" Omppuli huudahti innoissaan ja juoksi lähimmän tynnyrin luo.
"Minä olin tässä ensin" Zenzibar sanoi ja tarrasi tynnyriin.
"Minäpäs! Älä etuile!" Omppuli kivahti ja tarttui hänkin samaiseen tynnyriin kiinni.
"Täytyykö teidän herranjestas kaikesta tapella!" Nimue huudahti toivottomasti.
"Täytyy!" Omppuli ja Zenzibar huusivat yhteen älään ja mulkaisivat toisiaan.
"Ovatko he aina tuollaisia?" Sooda kysyi ja katsoi uteliaasti kaksikkoa.
"Aina" Jack huokaisi ja pudisteli päätään.
"Varmasti ärsyttävää" Sooda huokaisi hänkin.
"Et voi tajutakkaan kuinka ärsyttävää" Nat sanoi naama vihertävänä.

"Psst, Sieppeli. Kannen alla on on siskosi Pörri." Kira kuiskasi Sieppelille, joka hätkähti aika lailla.
"En huomannut sinua" Sieppeli sanoi ja tunki jotain kiireesti taskuunsa.
"Pörri on ruumassa" Kira sanoi uudelleen ja katsoi Sieppeliä miettiäästi.
"Niin on", Sieppeli sanoi ja katsoi Kiraa kummeksuen, "mitä siitä?"
"Hän on kännissä" Kira ilmoitti ja lähti hyppien pois.

"Minä otan tämän!" Omppuli huusi.
"Minäpäs!" Zenzibar kiljui takaisin ja puraisi Omppulia.
"Herrantähden lopettakaa!" Nimue ja Nat huusivat yhtä aikaa.
"Minä otan sen" Gibbs sanoi ja lähti viemään rommitynnyriä oikealle paikalleen.
"Se oli sinun vikasi!" Zenzibar huusi.
"Eikun sinun" Omppuli kiljui.
"En jaksa enää!" Nimue kirkui ja juoksi erottamaan Omppulin Zenzibarista. Nat ja Sooda säntäsivät auttamaan.

Samaanaikaan eräässä lähistöllä olevan rommitynnyrin takana kyykki Kira ja katsoi pientä nyyttiä, jonka hän oli pihistänyt Sieppeliltä juuri muutama minuutti sitten.
"Miksiköhän Sieppeli tahtoi niin kiivaasti salata tämän nyytin?" hän mutisi.

"Pörri, oletko kunnossa?" Sieppeli huhuili kannen alla.
"Kunnossa kuin porkkana" Pörri sanoi ja hikkasi uudelleen.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » La Syys 22, 2007 8:37

Sieppeli hymähti ja aikoi ottaa sitten nyyttinsä esiin, mutta huomasi sen olevan kadoksissa.
"Kira.." Sieppeli mutisi vihaisesti ja juoksi etsimään naista.

"Oletteko nähneet Kiraa?" Sieppeli kysyi kiireisesti Omppulilta ja Zenzibarilta jotka huusivat toisilleen niin äänekkäästi, että yli lentävät lokit katsoivat mitä ne ihmiset siellä meluavat, ja törmäsivät mastoon. Zenzibar kääntyi kapteeninsa puoleen Omppulin huutaessa hänelle.
"Tuolla ruutitynnyrin takana, huomasin hänen hipsivän sinne KUN TÄMÄ ******** HUUSI MINULLE!" Zenzibar huusi kokoajan korottaen ääneen. Sieppeli katsoi vihaisesti Zenzibarin osoittamaan suuntaan ja huomasi Kiran aukaisevan Sieppelin salaista nyyttiä. Sieppeli juoksi Kiran luokse ja repäisi nyytin tämän kädestä.
"MITÄ SINÄ OIKEIN LUULIT TEKEVÄSI?" Sieppeli huusi. Kira muuttui valkoiseksi ja nojasi seinään.
"Yritin vain saada selville, mitä me olemme menossa etsimään." Sieppeli rauhoittui lievästi.
"Varokkin jos tämä toistuu, niin olet pahassa pulassa." Hän sanoi ja kääntyi lähteäkseen Pörrin luokse, mutta tunsi miekan kylmän terän kaulallaan. Kira oli vetänyt miekkansa esiin.
"Hyvä kun pääsimme yhteisymmärrykseen, eli anna se nyytti tänne." Hän sanoi.
Sieppeli seisoi paikallaan. Samalla Pörri hoiperteli kannelle.
"*Hik* Khuule, thuota en shuosittele tekevän..." Hän söpersi ja sammui kannella. Muut miehistön jäsenet katsoivat tilanteen kehittymistä, ja ilmettä joka muotoutui heidän kapteeninsa naamaan.
"Arvon neidit, suosittelen sulkemaan silmänne, tästä voi kehkeytyä jotain rumaan." Gibbs totesi. Samalla Sieppeli vetäisi nopeasti miekkansa esille, ja naisten kesken syntyi vaarallinen miekkataistelu, joka loppui niin nopeasti kuin se oli alkanutkin, kun Kiran miekka lensi yli laidan, ja Sieppelin miekan terä laskeutui osoittamaan Kiran kurkkua. Jack alkoi taputtamaan ja hurraamaan.
"Saattaa olla, että paljastan tämän pussin sisällön jonain päivänä, muttei ole turvallista tehdä sitä täällä. Toivon sinun puolestasi, ettet tee samanlaista temppua uudelleen, sillä saattaa olla, ettet siitä enää selviä." Sieppeli totesi kylmästi ja työsi miekkansa tuppeen.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Syys 22, 2007 8:49

Kira nyökkäsi tuskin huomattavasti ja loi katseensa maahan. Nat oli saanut rommitynnyrin haltuunsa ja litki sen sisältöä ahnaasti.
"Juoppojako minä tänne olen hankkinut?"Sieppeli valitteli epätoivoistena.
Jack Sparrow ja Gibbs kuiskuttelivat peräkannella, vilkuilivat naisia ja nauroivat hiljaa. Pörri okensi kuuluvasti laidan yli ja Omppuli sekä Zenzibar mulkoilivat toisiaan.
"Maailman surkeimman miehistön olet itsellesi hankkinut, neitiseni", Barbarossa puhutteli Sieppeliä korvan juuressa. Samassa Sieppeli oli itse vetänyt miekan vimmoissaan esiin ja nyt se sojotti täristen Barbarossan kurkulla.
"Sano vielä kerran noin niin teloitan sinut kun sian teurastamolla", Sieppeli sähisi uhkaavasti.
Nat hoipersi parivaljakon luo ja mäjäytti Sieppeliä turpaan oikein hilpeänä.
"Hyi hyi, tikku pois tai vhoi thulla haava", juoppo jallatti.
Hän paljasti käsivartensa ja näytti kolmen sisäkkäisen ympyrän arven ylpeänä kaikille.
"Mä sain tän kun olin Kuolleiden saarella etsimässä elämänvessaa eiku jotain sinne päin", hän sammalsi epäselvästi.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Kira » La Syys 22, 2007 9:03

"Elämänvessaa?" Nimue kysyi ja Sooda kikatti hermostuneesti.
"Yepphh, elämääni.. Vessaa meinaan" Nat sanoi ja nauroi hänkin. Tosin hyvin käheää nikottelulta kuulostavaa räkätystä.
"Hän on kännissä kuin käki" Sooda sanoi pyöritellen silmiään.
"Kukkuu!" Pörri kiekaisi laidan vierestä ja horjui Natin luo.
"Mitä kjaveriii?" Nat sanoi ja halasi Pörriä. Sitten he molemmat purskahtivat itkuun ja nojasivat toisiinsa.
"Sekopäitä" Nimue sanoi ja vilkaisi Soodaa.
"Älä muuta virka" Sooda sanoi ja katsoi Sieppeliä, joka oli ollut kumman hiljaa Natin vedettyä tätä turpiin.
"Huono miehistö, ja sinä tiedät sen" Barbarossa kuiskutti uudelleen Sieppelin korvaan, mutta tällä kertaa Sieppeli vetäisi miekkansa ja sivalsi Barbarossan korvan poikki.
"Opitpahan olemaan hiljaa" Sieppeli mutisi Barbarossan juostessa kannen alle. Jack ja Gibbs nauroivat tämän perään.
"Voi mätä, tästä tulee piiitkä matka" Nimue huokaisi raskaasti.
"Elämä on pitkä, rommin aika lyhyt" Pörri sanoi ja purskahti nauruun Natin kanssa.
"Olkaa hiljaa" Kira kuiskasi.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 23, 2007 8:15

Melu jatkui, vaikka kuinka yritti saada porukkaa hiljaiseksi. Lopulta Zenzibar ja Omppuli vilkaisivat toisiaan ja huusivat kurkku suorana yhteen ääneen:
"NYT KYLLÄ OLETTE JO ******* HILJAA, TAI ME HILJENNÄMME TEIDÄT! TULIKO SELVÄKSI?" Molemmat vetivät miekkansa esiin ja asettuivat selät vastakkain.
Jack nauroi ja puditeli päätään."Minä en sitten tajua teitä kahta. Ensin te tappelette kuin hullut ja sitten yhtäkkiä te yhdistätte voimanne ja olette vielä pelottavampia kuin silloin kun te tappelette keskenänne."
"TURPA KIINNI JACK!"
Kun Jack'kin saatiin hiljaiseksi koko laiva oli ihan hiljainen. Sieppeli katsoi murhaavasti kaksikkoa, tietämättä pitäisikö näitä ylistää, vai pitäisikö heidät lähettää suoraan Davy Jonesin aittaan.
Lopulta hän avasi suunsa. "Kiitoksia vain, että alkkasitte lopultakin riitelemästä ja saitte tämän sakin hiljaiseksi" tässä välissä hän vilakaisi Jackia ja sammuneita pörriä ja Natia."mutta haluaisin muistuttaa kuka tämän aivan kapteeni on. Nyt jos te viitsisitte alkaa hommiin, niin päästäisiin joskus liikkeellekin täältä.
Omppuli ja Zenzibar vilkaisivat toisiaan. He laskivat miekat.
"Minä otan ruorin." Zenzibar sanoi.
"Minäpäs!"
"Eikun minä!"
Kannelta kuului lukuisia huokauksia.
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Syys 23, 2007 8:42

"OLKAA HILJAA TAI TEILLE KÄYN KUIN BARBOSSALLEKKIN!" Sieppeli huusi ja lisää lokkeja tippui taivaalta. Zenzibar ja Omppuli pysähtyivät mulkoilemaan toisiaan.
"Gibbs, mene ruoriin ja ohjaa tämä purkki pois tästä haisevasta satamasta. Kira, tähystämään ja pysykkin siellä. Nimue, mene tarkistamaan sen haisevan Barbossan kuulumiset. Omppuli ja Zenzibar, teitä en voi edes kuvitella laittavani tekemään mitään yhteistä työtä, joten Omppuli tiukkaa isopurje ja Zenzibar tarkista, että kaikki on kunnossa lähtöä varten. Jack, tiedän kyllä, että nimesi edessä kuuluisi olla "kapteeni", mutta sinun harmiksesi minä olen tämän laivan kapteeni ja sinä tiukkaat Omppulin kanssa isopurjetta. Ragetti ja kukalie, nostakaa ankkuri." Sieppeli huusi miehistölleen, "Ja kaikki jotka ovat humalassa, selvittäkää päänne." Hän lopetti ja miehistön jäsenet alottivat työnsä. Sieppeli asteli Gibbsin perässä ruorin luokse.
"Mikä suunta, kapteeni?" Gibbs kysyi.
"Ulos täältä, näin ensimmäiseksi, etkö osaa kuunnella?" Sieppeli sanoi.
"Entäs sen jälkeen?" Gibbs tiedusteli vielä. Sieppeli otti nyyttinsä esiin.
"Sanotaan vaikka näin, että sinne suuntaan minne keula näyttää." Gibbs ei oikein ymmärtänyt, mutta noudatti ohjeita silti.

[Zenzi, mä en oo oikein ikinä ollu hyvä kirjoittamaan hahmojen nimiä, siksi Pintelkin meni kukalieksi, tilapäisen muistikatkoksen johdosta. Yritämpä nyt muistaa sen Barbossan ^^]
Viimeksi muokannut Sieppeli päivämäärä Su Syys 23, 2007 8:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 23, 2007 8:45

[off]sry, ihan pakko pistää offiksi, mutta minua jäi häiritsemää tuo Barbarossa. Se nimittäin kirjoitetaan Barbossa ilman sitä yhtä ärrää siellä, ja niin se myös lausutaan. omissanikin korvissa se kuulosti ensin oudolta, mutta niin se vaan menee... [/offia]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Kira » Ke Syys 26, 2007 12:34

Sieppeli huokaisi raskaasti ja lähti kävelemään ympäri laivan kantta.
"Hänellä on huono päivä?" Jack kuiskasi Omppulille, kun Sieppeli käveli heidän ohitseen puhisten itsekseen.
"Ihan selvästi" Omppuli supatti takaisin, hän oli jo rauhoittunut kinastaan Zenzibarin kanssa.
"Toivottovasti koko matka ei ole tällaista" Jack päivitteli, tarttui suurimpaan köyteen ja kiristi lujasti.
"Ei sitä tiedä, saattaa hyvin ollakin" Omppuli sanoi ja tarttui hänkin Jackin kanssa samaan köyteen. Äkkiä Jack päästi irti ja Omppuli lensi köyden mukana muutaman metrin eteenpäin.
"Koko matka? Tarvitsen rommia!" Jack parahti kauhuissaan. Omppuli mutisi jotain älyttömistä matkatovereista ja nousi ylös hieroen selkäänsä.
Zenzibar pidätti naurunsa kämmeneensä.

Nat sekä Pörri horjuivat lähimmille tynnyreille ja molemmat työnsivät päänsä raikkaaseen nesteeseen.
"Ah, jopas helpotti", Pörri sanoi ja ravisteli päätään. Vesipisarat lentelivät ympäriinsä, "oletko sinä jo selvinpäin Nat?"
Nat nosti kasvonsa tynnyristä.
"Thottamaar! Helskutin hyvää rommia muuten tässä tynnyrissä" hän sanoi ja nuolaisi suupieliään.

Kira seisoi mastossa ja katseli horisonttia. Edessä ei näkynyt muuta kuin paljon aavaa merta. Tuuli heilutteli hieman hänen värikkäitä paidannarujaan.
"Täällä on tappaavan tylsääää" Kira jupisi haukalleen, joka lenteli riemastuneena purjeiden ympärillä.

"Barbossa?" Nimue huikkasi astuessaan kannen alle.
"Mokomakin Sieppeli... Aina pomottamassa... Ei ikinä..." Nimue kuuli epämääräistä mutinaa. Katsoessaan lattialle hän huomasi veripisaroiden muodostavan pienen polun. Nimueta puistatti, ja hän lähti seuraamaan polkua.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Ke Loka 03, 2007 5:19

"Pörri ja Nat!" Sieppeli huusi "Te menette tuonne istumaan pois tieltä ja istutte siinä niin kauan että te olette selvinpäin! Ja Jack! Laita se pullo pois ja mene kiinnittämään tuo köysi!" Sieppeli marssi hyttiinsä ja alkoi tutkia karttaa.

Nimue seurasi veripisaroita.
"Barbossa?"
"Mitä?" kuului kiukkuinen ääni.
"Missä sinä olet?"
"Tässä!" Barbossa huudahti ja astui esiin suuren laatikon takaa.
"Öh... kuulin kun sinä mutisit... Oletko tavannut Sieppelin joskus aikaisemminkin?"
"En. Miten niin?"
"Sinä sanoi että aina pomottamassa, niin ajattelin että voisit tunteakin!"
"Jack kertoi minulle että joudumme ehkä kestämään tuota marinaa koko matkan! Mutta minä en suostu! Ajattelin ruveta tämän laivan kapteeniksi!"
"Ai. Mistä tuo veri tulee?" Barbossa nosti kättään ja Nimue kiljaisi, Barbossan kädessä oli...
Pörri
Sieni

Seuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto