Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Marras 22, 2010 9:24

Siilinpiikki kirjoitti:Joo kävin myös HP:n viime viikolla katsomassa. Oikea ratkaisu, että repivät sen kahteen osaan. Päästin vähän syventymäänkin asioihin. Kenties kolmosen jälkeen paras Potter ikinä.

Aika samaa mieltä, mutta kyllä siinä ykkösPotterissa on jotain nostalgista taikaa, mikä saa rakastumaan sarjaan uudelleen ja uudelleen <3
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Marras 28, 2010 6:17

Tämä on vasta ajatustasolla, mutta kuka lähtisi toiselle sivustolle mukaan jatkotarinaan? Kirjoittajia luulisi saavan siellä lisää ja te voisitte näyttää esimerkkiä :wink:. Tietty siinä olisi mahdollisuus myös mainostaa sivustoa, mutta on tämä jo aika kuollut.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ke Joulu 01, 2010 8:57

Suomelle mäkihypyssä kaksoisvoitto! Oee!

Niin ja kohta on jo joulu.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Su Joulu 05, 2010 10:07

Tein just valmiiksi elämäni ensimmäisen villasukan, josta jopa Dobbykin voi olla ylpeä :) seuraava heti putkeen :D

Ja toi seitsemäs potter oli mainio. Oli aluks hieman skeptinen olo, mutta kyllä se leffan aikana hävis. Hieno visuaalisesti ja ei se käsikirjoituskaan kusahtanut. Niin synkkä ja surullinen. Seitsemän eri potteria oli aivan mahtava kohtaus(sori jos spoilasin jotakuta :D)

Joulu puskee täyttä päätä. Kiire, kiire ja kiire. Ensimmäinen kunnon levähdysviikonloppu ja sitte pitää olla jumissa kotona, murr. Huominen viel vapaa ja sitten pääsee taas koulunpenkille. Autokouluki alkaa tiistaina. Jes!

Keep the spirit guys! Lunta tulvillaan on raikas talvisää!
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Joulu 12, 2010 6:22

Terve!

Oon mäkin käyny kattoo sen ekan osan vikasta Potterista ja se tuntui oudolta, kun siinä ei ollu sellaista kunnon taistelukohtausta, mutta kyllä mä silti siitä tykkäsin :)

Joulu tulee, täytyy alkaa ostella lahjoja.

Olen nyt kirjotellu lähinnä tässä. Mulla on yksi pitkä ficci loppumetreillä. On ihanaa, kun saan sen sitten valmiiksi :D
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Joulu 13, 2010 9:04

Omppuli kirjoitti:Terve!

Oon mäkin käyny kattoo sen ekan osan vikasta Potterista ja se tuntui oudolta, kun siinä ei ollu sellaista kunnon taistelukohtausta, mutta kyllä mä silti siitä tykkäsin :)

Joulu tulee, täytyy alkaa ostella lahjoja.

Olen nyt kirjotellu lähinnä tässä. Mulla on yksi pitkä ficci loppumetreillä. On ihanaa, kun saan sen sitten valmiiksi :D

Täällä toinen kirjoittelija. Mitä tuossa eilen laskin, menossa olisi seittemän tarinaa, ihan niin suunnitteilla kuin valmistumassa. Tuli pieni ahdistus ;D Ja olen aika ylpeä yhdestä tällä hetkellä finissä ilmestyvästä ficistäni, siinä on jo neljä lukua (: Se on minulle jo paljon, en ole ikinä päässyt noin pitkälle - säälittävää, eikö? Kaikki ficcini ovat hyvin lyhyitä!
Tai siis olihan se yksi tarina 300 sivua pitkä, mutta se nyt oli käsin kirjoitettu...

Kävin muuten katsomassa Rare Exportsin! LOISTAVA! Jossain tyhmässä naistenlehdessä luki, että naishahmojen puuttuminen ärsytti, mutta itse en huomannut tälläistä puutetta <3 Miehethän on paljon kiinnostavampia!
Kukaan nähnyt Dorian Gray- nimistä elokuvaa? Katsoin senkin juuri, tykkäsin siitäkin hirveästi!
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Joulu 23, 2010 5:06

Tuli nukuttua tänään puoli kolmeen asti :roll:. Piti vielä käydä lahjaostoksilla ja kuusi hakemassa, mutta onnitui.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Pe Tammi 14, 2011 7:08

Täällä on kyllä niin hiljaista, että voisin nyt kertoa tämän kun se on vielä mahdollista:
Olette olleet kivaa seuraa. Vanha kunnon jatkiksesta minulla on hyviä muistoja ja täältäkin. Täällä on ollut hyvä ilmapiiri. Kiitos.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » La Tammi 15, 2011 10:38

aattelin tosa tulla zekkaileen mestoja ku muistin taas tarvehuoneen, ilmeisesti omppuli tuolla facebookissa mua kaveriks pyyteli, nii muistimpa että kas tarvehuonekkin on olemassa. on ehkä vähän kuollut, mutta eipä sitä muutakaan voi odottaa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Tammi 18, 2011 8:55

Juu, se olin minä, joka pyysin kaveriksi :) Ajattelin itsekin äsken tarvista ja päätin tulla kattomaan mitä kuuluu ja eikö täällä ollut käynyt joku botti laittelemassa viestejä -__- No nyt ne on poistettu.

Totta kai tämä paikka on kuollut. Eihän me oikeastaan enää jutellakaan toisillemme tai ainakaan minä en juttele kuin Zenzin kanssa silloin tällöin :cry:
Mulla on ikävä teitä!
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Tammi 20, 2011 6:56

Miulkii on ikävä teitä :( Mie en oo jutellu... Oonks mie jutellu kellekkään teille niiku ikinä? Minen muista. Jonkun pitäis aloittaa taas jutteleminen jossain välissä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » To Helmi 10, 2011 9:16

Ajattelin kertoa, että aloin harrastaa mäkihyppyä.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 12, 2011 1:41

Oo wau, siistiä siili! 8D

Hah, eksyinpä mieki tänne jälleen. Outoa. o.o Mut näköjään tää paikka ei ookaan täysin kuollu :P Taidanpa vähän nostalgisoida ittekseni täällä ja lukee vanhoja jatkiksia <3
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Helmi 21, 2011 8:28

Siis harrastaa mitä? Herrajumala, minen ainakaan uskaltaisi! Huhhuh...

Torstaina olis lähtö Intiaan, ja ens vuos pitäis viettää ehkäpä Italiassa. Ja kesällä tulee käytyä vielä Ranskassakin. Paljon matkustusta luvassa! <3
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Helmi 24, 2011 2:22

INTIAAN!! *kade* mie en pääse nykyään enää ikuna mihinkään :''(((((
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Su Huhti 03, 2011 11:27

Tuff.
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Huhti 05, 2011 9:32

Älkää menkö Intiaan, jos ette pidä roskista/kiimaisista miehistä. Se maa on Hullu - toisaalta, ruoka on hyvää.

Puff.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Huhti 10, 2011 9:20

Haha, Sip kohtaamassa kiimaisia miehiä... Jostain syystä minä vain nauran täällä. Forgive me, Sip-rakas.

Ääh, mun on jo ikuisuus pitäny kerätä meidän jatkikset talteen, jos vaikka joskus käy niin kamalasti, että ne häviää internetin syövereihin... Sitä ei saa tapahtua!

Oli pakko tsekata, että vieläkö tämä paikka hengittää. Vaan chatissa uusia viestejä, mutta hengitystä on sekin.

Minä yritän tässä selviytyä peruskoulusta pois. Eipä muuta. Ja oo, kevät tulee!

// Ja on tosi hassua, kun näen Sipiä enemmän finissä nykyään. Mä oon lukenu sun hetalia -ficcejä. Hyviä ovat. (ellei sitten joku muu käytä sun nimimerkkiä, mitä en usko...)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Huhti 18, 2011 5:58

Kyllä sille asialle saa nauraakkin Omppu-rakas <.< Itse nauran joka kerta kun kerron samaa ilouutista! Tällä hetkellä ei kyllä naurata kun sitä samperin hotellin henkilökuntaa on miulla facessa neljä hyypiötä, ihan kivoja jätkiä ne siellä silloin oli, tuli morjenstettua ja hymyiltyä ystävällisesti, kolmelle niistä jopa puhuttua henkevämpiä, mutta nyt... Nyt ne kaikki on sellai; "I was crazy on u" "U r beytiful" <- Just tolla samalla: "Ih, mina intialaine, looki minu huivi/paita/housu ja mina puhu tosi hoono enklanti. Kirjottaakin mina kuin amerikalaine teinityto!" - murteella, jos sitä murteeksi voi sanoa. HERMOT MENEE!

(Jos joku olisikin ottanut nickini, niin johan lähtisi sota käyntiin <3 Kyllä ne minun APH-ficcejäni ovat, nyt vaan kommentoit vielä :"> Ja minen näe ketään nykyään... Missään. Kaikki vaan, pufff, kadonneet. Okei, Zenzuppaa vuotiksessa tietenkin.)
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Huhti 19, 2011 3:27

Ehkä se on siinä, etteivät he murehdi salaa saako tyttöä ei vai. Yrittävät vain iskeä kaiken mikä liikkuu välittämättä seurauksista xD

Äää, matikan valtakunnallinen huomenna. Minen osaa, minen osaa! En ihan oikeasti osaa. Ne tehtävät on niin vaikeita kuin mitä yleensä kokeissa on. Päässälaskut + sanalliset tehtävät = kuollut omenanraato.

Tänään oli uudet seiskat tutustumassa. Miten musta tuntuu, että pojat vaan pienenee vuosi vuodelta? Onko joku muukin huomannut saman?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto