Omppuli kirjoitti:Terve!
Oon mäkin käyny kattoo sen ekan osan vikasta Potterista ja se tuntui oudolta, kun siinä ei ollu sellaista kunnon taistelukohtausta, mutta kyllä mä silti siitä tykkäsin

Joulu tulee, täytyy alkaa ostella lahjoja.
Olen nyt kirjotellu lähinnä tässä. Mulla on yksi pitkä ficci loppumetreillä. On ihanaa, kun saan sen sitten valmiiksi

Täällä toinen kirjoittelija. Mitä tuossa eilen laskin, menossa olisi seittemän tarinaa, ihan niin suunnitteilla kuin valmistumassa. Tuli pieni ahdistus ;D Ja olen aika ylpeä yhdestä tällä hetkellä finissä ilmestyvästä ficistäni, siinä on jo neljä lukua (: Se on minulle jo paljon, en ole ikinä päässyt noin pitkälle - säälittävää, eikö? Kaikki ficcini ovat hyvin lyhyitä!
Tai siis olihan se yksi tarina 300 sivua pitkä, mutta se nyt oli käsin kirjoitettu...
Kävin muuten katsomassa Rare Exportsin! LOISTAVA! Jossain tyhmässä naistenlehdessä luki, että naishahmojen puuttuminen ärsytti, mutta itse en huomannut tälläistä puutetta <3 Miehethän on paljon kiinnostavampia!
Kukaan nähnyt Dorian Gray- nimistä elokuvaa? Katsoin senkin juuri, tykkäsin siitäkin hirveästi!