Chat vol.3

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 12:39

Zenzibar kirjoitti:Haluat HIIHTÄMÄÄN? :shock: :shock: :shock:
Miksi kummassa?

Olen ihan hulluna hiihtämiseen. Se on niin hauskaa, kun päsee lujaa ja sukset luistavat kivasti ja tietysti, kun tulee hiki. Vantaan koulujen välisissä hiihtokisoissa (14.2.2007) olin seitsemäs. Jippijaijee. Muut saivat kärsiä ystävän päivästä siellä koulussa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 1:14

Hiihtäminenhän on loistavaa :) Nyt, kun säästä tuli puhe, niin mainitaan, että täällä satoi lunta... Vielä on vähän jäljellä. Lisää vain, niin pääsisi hiihtämään 8)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Loka 12, 2007 1:26

HIHIHIHIHAHAHAHAHHEHEHEHEHEHEHHHEEEEEEEEEEEE! Hihihihihhahaa jes jes jes! Aha aha aha!
:D :D :D :D :D :D :D :D

Ja jos joku ei tajunnut, minulla alkoi juuri syysloma.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Loka 12, 2007 1:29

Täällä satoi tänään ensilumi. Muutama hiutale aamulla ja olin aivan fiiliksissä.

Koulumme täytti myös 125-vuotta tänä päivänä ja juhlapäivä oli ihanan erilainen. Jokainen sai pukeutua vanhan ajan tyyliin. Lisäksi koulun bändit soittivat salissamme ja saimme kierrellä oma-aloitteisesti katselemassa näytelmiä sekä taideteoksia.

Hiihtäminen on jostain todella syvältä. :--D
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 1:34

Gustaffsson kirjoitti:HIHIHIHIHAHAHAHAHHEHEHEHEHEHEHHHEEEEEEEEEEEE! Hihihihihhahaa jes jes jes! Aha aha aha!
:D :D :D :D :D :D :D :D

Eihän silloin täytyisi iloita, vaan itkeä! :cry: Tänne loma tulee (onneksi) vasta myöhemmin :D
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 12, 2007 1:35

"Taas lunta sataa, ja hiutaleet ne silmihini palaa..." Meilläkin satoi lunta :D Nyt vielä kun maa peittyisi, pääsisi tekemään ensimäisen lumiukon. Arvatkaa ärsyttääkö kun seuraavana päivänä ensilumesta lehdessä on uutinen: Ensimmäiset lumiukot rakennettu! Ja mun lumiukko oli varmasti valmistunu aikaisemmin kun niitten, jotka siitä kuvassa pällistelee. Joka vuosi MINUN ukkoni on ensimmäinen EI kenenkään muun lappeenrantalaisen.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 1:40

mä tein viime vuonna ensmmäisen lumi ukkoni (ennen talven tuloa kevättä ei lasketa) keskellä kesää. En ollu lehessä. Byää. (No ei nyt sentäs oli vaan pakko kirjottaa jotain.)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 1:43

Kira kirjoitti:Hiihtäminen on jostain todella syvältä. :--D

Nii on!

Mun kaveri luki eilen hissan kokeeseen yli 3 tuntia ja kirjotti 10 sivua muistiinpanoja! Minä luin vähän yli puoli tuntia. Ensimmäisen kappaleen ensimmäisen kappaleen ( Tajusitteko? :D) yli 10 kertaa ku se aihe oli niin tylsä että sitä ei pystyny lukemaan!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 1:49

kirja kirjoitti:Tänne loma tulee (onneksi) vasta myöhemmin

Kirjaaa!!!! Mitäääh! OK. Sinua saatetaan sanoa koulussa "hikeksi" ainakin tuosta tuli se ensimmäisenä mieleen. En minä koulua vihaa, (koko ajan) mutta sinä ainakin näytät nauttivan siitä hyyyyyyvin paljon. Jännää (*salaperäisellä äänellä*)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Kira » Pe Loka 12, 2007 1:56

Meilläkin syysloma on myöhemmin, tosin en tiedä onko se hyvä vaiko kurja asia. Koulu alkaa tietenkin väsyttämään ja tunneilla on tylsää, mutta onhan koulussa mukavia kavereita ja hauskoja hetkiä. :>>

Mun mielestä kokeisiin kannattaa lukea puoli tuntia - tunti per päivä. Asiat jää paremmin mieleen.
Niin kuin peura kaipaa vettä kaipaan luokses minäkin.
Kira
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 2:20

Janne Kataja jr kirjoitti:En minä koulua vihaa, (koko ajan) mutta sinä ainakin näytät nauttivan siitä hyyyyyyvin paljon.

Niinpäs pidän :mrgreen: Koulu on ihanaa!
Pörri kirjoitti:Mun kaveri luki eilen hissan kokeeseen yli 3 tuntia ja kirjotti 10 sivua muistiinpanoja! Minä luin vähän yli puoli tuntia.

Minä en tee muistiinpanoja, mutta luen kokeisiin noin viisi tuntia. Päivässä. Ja heti, kun koe on ilmoitettu :) Selittää hieman hyviä numeroitani. 8) Jotkut luokaltani eivät edes lue kokeisiin!
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 2:31

Sanotaanko sua kenties hikuksi koulussa?! Miten sä jaksat lukkee niihin noin paljon? Vai onko tuo vitsi? Minä luen aina edellisenä iltana!

Ah, ihanaa syysloma alkoi!!

//Kirja, sinä oot minun vastakohta! :D
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Pe Loka 12, 2007 2:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 2:35

Pörri kirjoitti:Sanotaanko sua kenties hikuksi koulussa?! Miten sä jaksat lukkee niihin noin paljon? Vai onko tuo vitsi? Minä luen aina edellisenä iltana!

Vitsikä muka? :shock: Hikeksi minua on tosiaan kutsuttu. Lukeminen vain on hauskaa ja kouluun täytyy opiskella :) Minulle se on hupia toisin, kuin huvipuistot.
~kirja
// Ennen oli hauskaa, kun Suomi24:llä oli joku juttu, että jos halusi, kone arpoi itselleen jonkun käytöstä poistetun sähköpostin ja sai jotain etuja, mutta ei siis saanut itse valita sähköpostin osoitetta. Minä tein niin. Sain sähköpostin, jonka osoitetta en itse päättänyt ja jotain etuja :)
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 3:01

Haa! Pakko oli tulla kirjoittamaan, minun 200. viesti :D Tämä siis... Ulkona on kylmä, tai oli ainaki aamulla! Ja siellä tuulee! Ja tämä on minun 200. viesti! Ja tämä on 200. viesti, minulta! Ja minä nyt lähetän tämä 200 viestin!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 3:14

Pörri kirjoitti:Haa! Pakko oli tulla kirjoittamaan, minun 200. viesti :D Tämä siis... Ulkona on kylmä, tai oli ainaki aamulla! Ja siellä tuulee!

Täälläkin on ulkona kylmä ja tuulee. Lunta on vielä vähän maassa. Yöllä satoi :) Minulla on vasta (tämän jälkeen) 101 viestiä, mutta eihän se määrä ole tärkein ;)

Arvoituksia minulta (osa kopioitu muualta):

Kuinka monta ehjää sanomalehteä mahtuu tavalliseen tyhjään kaupan muovipussiin, mihin voi laittaa esim. ostoksia?

-Gustaffsson ratkaisi; yksi, koska sitten se ei enää ole tyhjä...

Joku ihminen sai lomaa töistänsä ja meni, kuten arvata saattoi, baariin. Hän tuli humalassa kotiin, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla, kun hän heräsi, hän huomasi, että laiva oli ajanut karille. Mutta miksi?

-Zenzibar ratkaisi: Mies oli töissä majakalla ja sammutti sen valon...

Tee näistä joki kahdella viivalla: IIIIII
-Kukaan ei ratkaissut; Niili.

~kirja
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä Ke Loka 17, 2007 10:51, muokattu yhteensä 3 kertaa
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 3:21

Se tyyppi asui laivassa tai satamassa!

Ota paperia ja kynä ja kirjoita seuraava pölkyillä niin että i ja c tulee yhteen:
i c a i c i c a

Olipa tyhmä :P
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Loka 12, 2007 3:52

kirja kirjoitti:Kuinka monta ehjää sanomalehteä mahtuu tavalliseen tyhjään kaupan muovipussiin, mihin voi laittaa esim. ostoksia?

Yhden, koska sen jälkeen muovipussi ei enää ole tyhjä? :D
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 5:00

Kirja lukee viisi tuntia. Kiaikki on nyt kuultu ja nähty. Mina luin viime enkun sanakokeeseen josta on tullut jo tulokset esille niukkaan viisi minuuttia ja numeroksi tuli 9+. Englannin sanakoe numerot tänävuonna: 7½, 7½, 7, 9+. Ja ruotsin: 7½ sekä 9-. Matikan kokeita: Makeko: 73/80 ja murtolukukoe 9+. Siinä se sitten olikin. Ei juuri kokeita, mutta hissasta on varmasti tulossa sekä bilsasta ja Fyssa kemmasta. Olen tyytyväinen noihin Ruotsin numeroihin (ei ole vahvin lajini). Tänään oli taas enkun sanakoe ja luin siihen yhden kokonaisen minuutin kaverin kirjasta. Pitäisi ainakin kasi tulla (juu pitäisi, mutta tuleeko). En ole hyvä kirjoittamaan tai lausumaan englantia, mutta ymmärtämään kyllä. Olen esimerkiksi lukenut Deathly hallowsin. Semmosia tännöö.

//Viime kevään keskiarvo oli: 8.6. Ruotsista saatu 7 vähensi aika roimasti. Seitsemän ysiä tuli noista lukuaineista joista keskiarvo on laskettu. *Kuolaa pöydälle hiihtämisen puutteissa*
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Pe Loka 12, 2007 5:02, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:01

Gustaffsson kirjoitti:
kirja kirjoitti:Kuinka monta ehjää sanomalehteä mahtuu tavalliseen tyhjään kaupan muovipussiin, mihin voi laittaa esim. ostoksia?

Yhden, koska sen jälkeen muovipussi ei enää ole tyhjä? :D

Juuri niin :lol:

Pörri, en oikein ymmärtänyt arvoitustasi. Arvauksesi meni väärin :)

Eivät ne ole vaikeita :)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 5:21

Ei pahalla kirja, mutta HULLU!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Viis tuntia? Kokeeseen? :? Mie saan ihan hyviä numeroita, vaikka luenkin varmaan vaan kerran kaikki kappaleet läpi.. Vähän emän koulussa on yks poika, joka ei lue kokeisiin varmaan ikinä ja numerot on silti ysejä ja kymppejä. Oikeasti se ei lue niihin! Se se vasta viisas onki.... Olisinpa mieki niin viisas, nii ei tarvis lukea...
Hyvä ettet oo meän kolussa kirja! Sulla ei varmaan ois siellä yhtään ystävää ja sua aina haukkuttais, koska meän koulu on täynnä idiootteja jotka polttaa tupakkaa ja huo joka vkl, ja keskiarvo koko koulussa on varmaa joku kutonen... Oikeasti, siellä halveksittais sinua, koska ne ei tajua sellaista asiaa, kuin 'tuleivaisuuden ajatteleminen ja koulutöiden teko' Itseänikin kutsutaan aina nörtiksi, jopa yksi toinen nörri meän luokalta, joka on oikeastaan sillee 'nörtinpi' ku mie, mutta se on sillee tyhmempi, koska jos se lukee kokeisiin jotain viikon ja saa 9½ mie luen eidellisenä iltana kerran kaks kappaleet läpi ja saan 10 (kuvainnollisesti). Onko minun vika jos mulle jää asiat päähän ja olen sillee viisas?? Että ottaa päähän!!! murr...

-Zenz

muoks// luin äsken viestisi ärsyttävät pojat/tytöt topicissa ja jos kerran KAIKKI numerot paitsi se liikunta on niitä kymppejä ja panostat ihan täysillä näköjään, nii ei siinä sitte mitää. Ihan tiedon halusta, onko sulla AINA ollu kaikki kymppejä? Siis koko yläasteen ja kaikissa jaksoissa ym? Mulla oli matikka ainoa, jossa kaikki jaksot oli kymppejä, vaikka mie inhoan matikkaa! Ihan tyhmä aine, ja numerotki on nii sekvia että huh! Jostain kumman syystä mie kuitenki vain aina tajuan mitä siinä kokeessa kysytän ja osaan vastata... Saatko sie muuten niistä kokeistaki aina täydet kympit vai onko tiellä semmonen että vielä ysi puokistakin kokeessa saa kympin, jos on aktiivinen tunnilla ym? Nuo ovat mieltäni kaihertavat asiat (haluaa itsekin enemmän kuin vain yhden kympin toikkariin :D tai no, käytös tuskin vaihtuu ysistä mihkään, ku mie en vain pysty oleen AINA hiljaa, mitä ilmeisesti kymppiin vaaditaan.. oon kyllä yrittäny.. oikeasti :D) -Zenzi
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Pe Loka 12, 2007 5:32, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto