Ei pahalla kirja, mutta HULLU!!
Viis tuntia? Kokeeseen?

Mie saan ihan hyviä numeroita, vaikka luenkin varmaan vaan kerran kaikki kappaleet läpi.. Vähän emän koulussa on yks poika, joka ei lue kokeisiin varmaan ikinä ja numerot on silti ysejä ja kymppejä. Oikeasti se ei lue niihin! Se se vasta viisas onki.... Olisinpa mieki niin viisas, nii ei tarvis lukea...
Hyvä ettet oo meän kolussa kirja! Sulla ei varmaan ois siellä yhtään ystävää ja sua aina haukkuttais, koska meän koulu on täynnä idiootteja jotka polttaa tupakkaa ja huo joka vkl, ja keskiarvo koko koulussa on varmaa joku kutonen... Oikeasti, siellä halveksittais sinua, koska ne ei tajua sellaista asiaa, kuin 'tuleivaisuuden ajatteleminen ja koulutöiden teko' Itseänikin kutsutaan aina nörtiksi, jopa yksi toinen nörri meän luokalta, joka on oikeastaan sillee 'nörtinpi' ku mie, mutta se on sillee tyhmempi, koska jos se lukee kokeisiin jotain viikon ja saa 9½ mie luen eidellisenä iltana kerran kaks kappaleet läpi ja saan 10 (kuvainnollisesti). Onko minun vika jos mulle jää asiat päähän ja olen sillee viisas?? Että ottaa päähän!!! murr...
-Zenz
muoks// luin äsken viestisi ärsyttävät pojat/tytöt topicissa ja jos kerran KAIKKI numerot paitsi se liikunta on niitä kymppejä ja panostat ihan täysillä näköjään, nii ei siinä sitte mitää. Ihan tiedon halusta, onko sulla AINA ollu kaikki kymppejä? Siis koko yläasteen ja kaikissa jaksoissa ym? Mulla oli matikka ainoa, jossa kaikki jaksot oli kymppejä, vaikka mie inhoan matikkaa! Ihan tyhmä aine, ja numerotki on nii sekvia että huh! Jostain kumman syystä mie kuitenki vain aina tajuan mitä siinä kokeessa kysytän ja osaan vastata... Saatko sie muuten niistä kokeistaki aina täydet kympit vai onko tiellä semmonen että vielä ysi puokistakin kokeessa saa kympin, jos on aktiivinen tunnilla ym? Nuo ovat mieltäni kaihertavat asiat (haluaa itsekin enemmän kuin vain yhden kympin toikkariin

tai no, käytös tuskin vaihtuu ysistä mihkään, ku mie en vain pysty oleen AINA hiljaa, mitä ilmeisesti kymppiin vaaditaan.. oon kyllä yrittäny.. oikeasti

) -Zenzi