Chat vol.3

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:24

Zenzibar, et ole ainoa, joka ajattelee noin :roll:

Myöhemmin ne vielä kehuvat sinua...
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 5:28

kirjasta tulee mailman viisaimpia ihmisiä ja hän tuo meille suomeen mainetta ja kunniaa. Hän estää minun aloittamani kolmannen mailmansodan sormien napsahduksella (jos hän osaa napsuttaa niitä). Se on muuten lempipuuhiani se sormien napsutteleminen. Nii haussunhauskaa. Siinä pieni pätkä kirjan tulevaisuudesta
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Loka 12, 2007 5:29

Bilsan koe 8 1/2, ruotsin 9-, fyken 9-... Very hyvin menee. Nyt kyllä laskee keskiarvo viime kevään tasan ysistä.... No hui että. En jaksa kauhesasti stressata koulusta. Turhaa hommaa ylipäänsä stressata yhtään mistään. Pitää ottaa lunkisti.
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:30

Janne Kataja jr kirjoitti:kirjasta tulee mailman viisaimpia ihmisiä ja hän tuo meille suomeen mainetta ja kunniaa. Hän estää minun aloittamani kolmannen mailmansodan sormien napsahduksella (jos hän osaa napsuttaa niitä). Siinä pieni pätkä kirjan tulevaisuudesta

Ehkä nyt ei kuitenkaan... Aluksi täytyy mennä tämä päivä. Askel kerrallaan. Nyt on nyt ja huomenna on huomenna. :)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 5:33

Ei se ollut arvoitus Kirja! Sun pittää vaan lukea mitä siinä lukee kun olet kirjoittanut i c a i c i c a pölkyillä niin että i ja c tulee yhteen!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 5:33

Kirja, luepas edellisen viestini muokkaus kohta jooko :D

-Zenz

Pörri// Vitiskästä: Siitä tulee 'KAKKA' xD
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 5:38

Miksi ei kukaan kirjoita tuonne sporttinki aiheeseen. Haluan tietää mitä urheilulajeja porukka diggaa ja mitä ne urheilee!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 5:39

minäpä käyn kirjoittamassa :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:45

kirja kirjoitti:Joku ihminen sai lomaa töistänsä ja meni, kuten arvata saattoi, baariin. Hän tuli humalassa kotiin, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla, kun hän heräsi, hän huomasi, että laiva oli ajanut karille. Mutta miksi?

Tee näistä joki kahdella viivalla: IIIIII

~kirja

Kokeilkaapas ratkaista nuo arvoitukset :) Eivät ole mahdottomia.

Zenzibar kirjoitti:muoks// luin äsken viestisi ärsyttävät pojat/tytöt topicissa ja jos kerran KAIKKI numerot paitsi se liikunta on niitä kymppejä ja panostat ihan täysillä näköjään, nii ei siinä sitte mitää. Ihan tiedon halusta, onko sulla AINA ollu kaikki kymppejä? Siis koko yläasteen ja kaikissa jaksoissa ym? Mulla oli matikka ainoa, jossa kaikki jaksot oli kymppejä, vaikka mie inhoan matikkaa!
(...)
Saatko sie muuten niistä kokeistaki aina täydet kympit vai onko tiellä semmonen että vielä ysi puokistakin kokeessa saa kympin, jos on aktiivinen tunnilla ym? Nuo ovat mieltäni kaihertavat asiat (haluaa itsekin enemmän kuin vain yhden kympin toikkariin :D tai no, käytös tuskin vaihtuu ysistä mihkään, ku mie en vain pysty oleen AINA hiljaa, mitä ilmeisesti kymppiin vaaditaan.. oon kyllä yrittäny.. oikeasti :D ) -Zenzi

Viime vuonna numerot olivat noin, mutta sitä ennen ne olivat hieman huonommin :) Niin tosiaan kympppirivi ei ole mahdoton. Meillä riittää kai jopa 9 todistuksen kymppiin, jos ei unohda läksyjä ja on aktiivinen tunnilla, ei myöhästele yms. (Tai itse asiassa kahdeksainenkin riittäisi, jos nuo asiat ovat todella kunnossa!...) Mutta kokeet ovat minulla menneet hyvin tänä vuonna, tuskin mikään numero tippuu... Matematiikka on minullakin ollut aina se vahvin aine, ykkäsestä alkaen. Saksassakin olen hyvä, mutta matematiikka on minulla se paras, kuten sinullakin.

Numeroista ja kokeista tuli mieleen, että saksassa (pienellä, koska kieli, ei kirjoitusvirhettä) teimme jokainen hauskat koealueen tehtävät, ja paras pääsi kokeeseen... Voitta arvata, oliko se hauskaa! Ja joskus me olemme saksan tunnilla katsoneet Deutsche Welleä, saksan kielistä televisiokanavaa, hauskaa :)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 5:47

kiitoksia vastauksesta :D

-Zenz

Muoks//Tohon sun laiva juttuun muuten, onko vastaus, koska ihminen oli töissä majakalla ja se oli sammuttanu sen lampun nii laiva ei nähny missä se ranta kulkee..? Oon vissin kuullu enneki xD
Toista en keksi, mutta arvaisin, että siitä tulee jonku joen nimi...
Viimeksi muokannut Zenzibar päivämäärä Pe Loka 12, 2007 5:50, muokattu yhteensä 1 kerran
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:49

Janne Kataja jr kirjoitti:Miksi ei kukaan kirjoita tuonne sporttinki aiheeseen. Haluan tietää mitä urheilulajeja porukka diggaa ja mitä ne urheilee!

Kirjoitan huomenna, tänän en enää kerkeä. :) Ja jos noin paljon pidät urheilusta, saako olla linkki?

Zenzibar, ole hyvä :D Oikein meni. Mies oli töissä majakalla ja sammutti sen valon :)
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 5:56

Kiitoksia nyt sitten minun puolestani tästä illasta, oli hauskaa puhua teidän kanssanne täällä :) Minulla on vielä se yksi ratkaisematon arvoitus. Ja JK jr, kurkkaa se edellisen viestini linkki :) Olisiko mahdollista siirtää topic lehdestä Albuksen kaartiin, Zenzibar, joka toimii siellä moderaattorina? Muistakaa äänestää logoäänestystä. Kiitos vielä tästä illasta ja keskusteluseurasta, minulla oli hauskaa :D
~kirja (se hikke, joka menee kohta nukkumaan)
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 6:01

öö.. en ole modena AK:ssa jos sitä meinasit? Enkä tiedä voiko sen siirtää sinne, sen takia, mutta voin yrittää. Mutta haluan silti tehdä sen äänestyksen! xD Mikäli pystyn AK:hon :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 6:01

Kirja, kello on vasta 8 ja nyt on perjantai!

Zenzibar tänään tulee taas Johnny Depp leffa! :D
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Loka 12, 2007 6:05

Kirja// Sain siirrettyä sen lehti topicin! :D Oles hyvä kirjaseni.

Pörri// Niin tulee! Benny & Joon <333 Ihanaa ihanaa ihanaa :D

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 6:08

Se viime viikolla tullut oli aika outo. Mutta Johnny oli niin hyvän näkönen että se piti kattoo :P Se oli surullinen kohta missä se sen setäkö se oli? kuoli ja kun se yksi-jonka-nimeä-en-muista teki itsemurhan!
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 7:03

Kiitos siirrosta, Zenzibar :)

Pörri,

Pörri kirjoitti:Kirja, kello on vasta 8 ja nyt on perjantai!

Yritänkin joka päivä mennä nukkumaan kello 21... Paitsi nyt olen hetkisen täällä. Aikaisin nukkumaan, aikaisin ylös :D
~kirja (se, joka palasi tietokoneelle vain tätä varten)
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 12, 2007 7:14

Janne Kataja jr kirjoitti: Hän estää minun aloittamani kolmannen mailmansodan sormien napsahduksella (jos hän osaa napsuttaa niitä).
Niin paitsi minä olen estänyt sen jo ennen kuin kirja on ehtinyt edes aloittaa.. Ja sen jälkeen tuhoan koko maailman kaikki aseen ja joudun hourainhuoneelle. Inhoan sotaa ja aseita yli kaiken. Paitsi miekkoja ^^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Loka 12, 2007 7:17

Sieppelistä tulee isona suomen presidentti ja se kieltää kaikki muut aseet paitsi miekat!

//No aika kauas pitäis matkata!
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Pe Loka 12, 2007 7:21, muokattu yhteensä 1 kerran
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Loka 12, 2007 7:20

Apua, minä en tahdo suomen presidentiks :shock: Sehän on itsemurha. Inhoan nimittäin myös eduskuntaa ^^ Ja mitä se kieltäminen auttaa, ei niin mitään. Pitäisi palata ajassa taakseppäin ja hoidella se tyyppi, joka keksi aseet ^^
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto