Myöhemmin ne vielä kehuvat sinua...
~kirja

Janne Kataja jr kirjoitti:kirjasta tulee mailman viisaimpia ihmisiä ja hän tuo meille suomeen mainetta ja kunniaa. Hän estää minun aloittamani kolmannen mailmansodan sormien napsahduksella (jos hän osaa napsuttaa niitä). Siinä pieni pätkä kirjan tulevaisuudesta
kirja kirjoitti:Joku ihminen sai lomaa töistänsä ja meni, kuten arvata saattoi, baariin. Hän tuli humalassa kotiin, sammutti valot ja meni nukkumaan. Aamulla, kun hän heräsi, hän huomasi, että laiva oli ajanut karille. Mutta miksi?
Tee näistä joki kahdella viivalla: IIIIII
~kirja
Zenzibar kirjoitti:muoks// luin äsken viestisi ärsyttävät pojat/tytöt topicissa ja jos kerran KAIKKI numerot paitsi se liikunta on niitä kymppejä ja panostat ihan täysillä näköjään, nii ei siinä sitte mitää. Ihan tiedon halusta, onko sulla AINA ollu kaikki kymppejä? Siis koko yläasteen ja kaikissa jaksoissa ym? Mulla oli matikka ainoa, jossa kaikki jaksot oli kymppejä, vaikka mie inhoan matikkaa!
(...)
Saatko sie muuten niistä kokeistaki aina täydet kympit vai onko tiellä semmonen että vielä ysi puokistakin kokeessa saa kympin, jos on aktiivinen tunnilla ym? Nuo ovat mieltäni kaihertavat asiat (haluaa itsekin enemmän kuin vain yhden kympin toikkariintai no, käytös tuskin vaihtuu ysistä mihkään, ku mie en vain pysty oleen AINA hiljaa, mitä ilmeisesti kymppiin vaaditaan.. oon kyllä yrittäny.. oikeasti
) -Zenzi
Janne Kataja jr kirjoitti:Miksi ei kukaan kirjoita tuonne sporttinki aiheeseen. Haluan tietää mitä urheilulajeja porukka diggaa ja mitä ne urheilee!
Pörri kirjoitti:Kirja, kello on vasta 8 ja nyt on perjantai!
Niin paitsi minä olen estänyt sen jo ennen kuin kirja on ehtinyt edes aloittaa.. Ja sen jälkeen tuhoan koko maailman kaikki aseen ja joudun hourainhuoneelle. Inhoan sotaa ja aseita yli kaiken. Paitsi miekkoja ^^Janne Kataja jr kirjoitti: Hän estää minun aloittamani kolmannen mailmansodan sormien napsahduksella (jos hän osaa napsuttaa niitä).
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa