Ärsyttävät tytöt/pojat

Keskustele kaikesta mitä mieleen juolahtaa ja mikä ei sovi muihin alueisiin.

Ärsyttävät tytöt/pojat

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Syys 28, 2007 7:54

Jos et saa otsikosta selvää, tämän taroituksena on selvittää, minkälaisia ärsyttäviä, meluavia jne. ihmisiä tiedät. Esimerkiksi, onko luokallasi pieni ryhmä, joka ei osaa pitää suurta suutaan kiinni? Vai ehkäpä kikattava tyttöryhmä joka seuraa sinua joka paikkaan, vaikka et edes tiedä keitä he ovat?

Otetaanpas nyt esiin taas kerran nämä meidän luokan pojat. Ne ei todellakaan osaa olla hiljaa millään tunnilla, eivät osaa kuunnella opettajia, eivätkä totella sääntöjä. Köksän tunnit ovat kaikista pahimpia, koska sinä päivänä on kolmeen koulua ja ne kolme viimeistä tuntia ovat tunnit ennen viikonloppua. Kuka sitä oikeastaan jaksaa? No ei ainakaan ne pojat: Taaskaan ei kuunnella opettajaa, jutellaan kovaäänisesti vierustoverin kanssa, huudellaan opettajalle, kuunnellaan kovaäänisesti musiikkia mp3losesta. Raivostuttavaa, ja sitten pitäisi vielä yrittää tehdä ruokaa :shock:

Eivät ne tytötkään ole ihan pulmusia. Saattaa olla, että välitunnilla he muuttuvat täysin sietämättömiksi. Esimerkiksi kaksi tyttöä on ottanut pääasiaksi seurata erästä meidän luokkalaista poikaa, joka on sattunut olemaan kaverini 6 vuotta. Ei se seuraaminen mitään, mutta he kyselevät tältä kaikkea tyhmää ja turhaa. Toinen niistä tytöistä pitää tätä poikaa parhaana kaverinaan, vaikka he eivät edes tunne toisiaan, eikä tämä poika edes halua olla missään tekemisissä niiden tyttöjen kanssa,

Eli siis ihminenhän ärsyyntyy helposti (Poikkeustapauksia on). Ihmiset myöskin ovat kaikki omalla tavallaan ärsyttäviä/sietämättömiä. Siis ihan kaikki. Liian hiljainen tyyppikin ärsyttää jotakuta. Mutta, nyt kysyn: Onko sinun luokallasi ärsyttäviä oppilaita?
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Pe Syys 28, 2007 8:13

Ai että onko?

Mistäs aloittaisin...
Tapaus 1. Poika, jolla on jonkin sortin oppimishäiriö. Opiskelee eri kirjoista ja eri tahtiin kuin me. Hän joka ikinen välitunti lyöttäytyy seuraani ja höpisee typeriä, ei tajua jos vihjaan hienotunteisesti että haluan olla yksin, puhuu kovaan ääneen minulle pahaa ihmisestä joka seisoo parin metrin päässä. Rasittavaa ja hävettävää.
Tapaus 2. No, lähes muut pojat. Puhuvat kovaan ääneen tunnilla, haukkuvat muita. Lähes kaikilla on jonkin sortin pakkomielle nolata minut kerran kuukaudessa. En vain tiedä, mistä se johtuu.
Tapaus 3. Kaksi tyttöä, jotka ovat tyypillisiä - kai se on sopiva sana - pissiksiä. Polttavat, kehuskelevat ryyppäämisillään jne. Tulevat aina välillä häiritsemään minua ja kysyvät mitä hiusväriä käytän. On se nyt jumalauta kumma kun eivät tajua että MINÄ EN KÄYTÄ HIUSVÄRIÄ!

Ei se kouluelämä ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Tai no, tuskin koskaan, mutta silti.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Pörri » Pe Syys 28, 2007 9:02

Meidänkin luokalla on ärsyttäviä tyyppejä.

Yksi tyttö, koko ajan puhuu sen kavereista (jotka on jotain vuotta vanhempia, tai enemmän) ja kun oli viikonloppuna taas hauskaa. Jos sillä on repussa tupakkaa se koko ajan esittelee sitä ja jos sen ohi kävelee joku kaveri se oikeen kovana sanoo sille jotain, esim. "Onko sulla tupakkaa?". Kerran se tuli meille puhumaankun se oli jollekki tupakan velkaa, ja se oli jostain saanut tupakan niin se piti sitä kädessä ja heilutteli että kaikki varmasti näki. Sen jälkeen se meni esittelemään sitä meijän luokan pojille.

Sitten yksi jolla on vaan yksi kaveri ( joka ei ole edes joka päivä sen kanssa ja joka on sen kanssa vaan sen takia kun se saa karkkia). Se on oksettava, kerrankin se tuli ruokalassa meijän pöytään istumaan ja mun kaverit oli hakemassa jotain maitoa tai jotain ja se sano mulle että "Kato tämä on ihan kakan väristä!" ja sekotti sillä haarukalla sitä ruokaa. Se koko ajan ihan innoissaa keksii uusia tapoja miten me voidaan saada lisää rahaa luokalle ja tulee välitunneilla minun kaverille (joka on luottamusoppilas) kertomaan niitä.

Ja yksi, jolla ei ole yhtään kaveria ja joka tunkee aina bilsantunneilla minun viereen istumaan. Se varmaan luulee että me minun kaverin kanssa ollaan jotain sen parhaita kavereita. Se kertoo typeriä vitsejä ja nauraa niille sitten, vaikka kukaan muu ei. Ja se käyttää aika ihania vaatteita (eli aika kamalia) ja on välitunnin vessassa laittamassa hiuksia ja tulee ulos silleen että ne on vielä huonommin.

Joskus oikeesti tekis mieli sannoo niille että "Mene ******n siitä s*****a!" tännään mä sanoinki sille yhelle sen mutta se ei kuullu sitä.

Ja sitten ne teinit jotka jokaisella luokalla on. Eli ne jotka kovaan ääneen juttelee kun olivat taas niin kännissä perjantaina. Ne käy välitunnilla aina tupakalla ja nauraa erittäin kovalla äänellä. Meijän luokalla niitä on 6. Tietysti ne juttelee tunneilla, mutta ei aina! Välillä ne on ne jotka käskee olla hiljaa. Kun ne on porukassa ne on tosi ärsyttäviä mutta silloin kun ne ei ole ne on oikeestaan ihan kivoja.

//Minä muokkasin tuota viestiä...
// Minä olin unohtanut ne yhdet idiootit tästä. Miten se on mahdollista?
Viimeksi muokannut Pörri päivämäärä Ti Loka 30, 2007 4:44, muokattu yhteensä 2 kertaa
Pörri
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Syys 30, 2007 7:05

Niitä löytyy paljon ja mainitsen tässä kaksi. Yhden tytön ja yhden pojan. Tyttö ensin.
Enisksi täytyy sanoa näin tasutatietona, että voipi olla että inhoan kyseistä tyttöä myös tästä syystä, ja saatan suurrennella asioita, vaikka yritän olla rehellinen: Tuo tyttö on syy siihen, miksei minulla ole ollut neljään vuoteen parasta ystävää ja siihen, miksi elämäni on suurimmaksi osaksi ollut kurjaa nuo neljä vuotta. Tyttö nimittäin tuli kouluumme ja luokallemme, seuraavana vuonna huomasin, että parahaasta ystävästäni olikin tullut ex paras ystäväni, joka melkienpä inhoaa minua.
Kuitenkin, tyttö on ärsyttävä, koska se kimittiää aivan hirveästi ja nolaa kaikki ympärillään. Luokassa se kiljuu ja huutaa ja nauraa aina niin, ettei pysty keskittymään. Työllä on ollut leukemia nuorempana ja siksi kaikki säälivät sitä, eivätkä välitä sen tempuista. Se pukeutuu aina aivan liian pieniin vaatteisiin ja heruttelee ja valittaa jälkeenpäin siitä, kun se on niin läski ja kun sillä ei ole poikaystävää... Tosi rasittavaa. Aina, kun yritän keskustella jonkun ystäväni kanssa tai sopia välejä entisen parhaan kaverini kanssa, se tulee väliin kimittämään ja olemme kerran jopa tapelleet. Joko ymmärrätte miksi tyttö on niin ärsyttävä mielestäni? Monet muutkin sanovat niin, mutteivat viitsi puhua siitä muiden kuullen, koska tyttö on ns. 'suosittu'. *huokaisee todella syvään* Kiitos vain elämäni pilaamisesta.

Sitten siihen poikaan.
Olen tuntenut pojan ykkösluokalta lähtien, ehkä kauempaakin. Poika on luokkamme häirikkö. Aina kiroilemassa valittamassa ja mölyämässä. Se on melkeinpä joka tunnilla ertyisopetuksessa, että muut saavat keskittyä. Se puhui viime vuonna psykiatrille, mutta siitä ei tullut mitään. Se kävi ala-asteen opettajamme kimppuun, ja siitä meinasi tulla poliisi asia. POika on aina haukkumassa kaikkia, yhtään kilttiä kommentia ei tule ulos se suusta. Se kerran uhkasi jopa ampua serkkuani. Ja on ampunutkin tätä, tosin vain ilmakiväärillä ja ohi. Onneksi. Asun samassa kylässä kun hän ja täälläkin se tekee tuhojaan. Rikkoo vanhoja rakennuksia, repii tieviitat, ajaa mopolla yökaudet ympäriinsä, sotkee paikkoja ja tunkee postilaatikoihin lunta, heiniä ja kuraa. Äitinsä pitää häntä 'pikku enkelinä' ja katsoo tämän tekoja läpi sormien.

Sellaista. Kaikille tiedoksi, etten keksinyt näitä tarinoita ja olin niin rehellinen ja asiallinen kuin vain pystyin.

-Zenz
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Syys 30, 2007 7:29

Niitähän meidän luokalta löytyy.

Pojat:

Pojat haukkuvat, ärsyttävät, tönivät ja yrittävät käyttää minua hyväkseen.
"Mikä tän tehtävän vastaus on? Auta nyt!"
Se on helvetin ärsyttävää ja kun olen hiljainen tyttö enkä sano heille siitä mitään, sillä olen kasvanut sen vaiheen jo yli. Meidän luokalla ei ole ainuttakaan kivaa poikaa.

Tytöt:

Mikä lauma! Kun oli koulukuvaus suurin osa tytöistä peilaili peilin edessä ja olivat aivan hysteerisiä.
"Onko mun tukka hyvin? Lainaatko ripsaria? Onko kaikki varmasti hyvin? Olen hirveen ruma!"
Siis apua! Kyllä itsekin peilailin pari kertaa, mutta en ihan noin. Olen luokan hylkiö, koska olen pitkä, minulla on aika jäätävä katse, koska en hymyile paljon ollenkaan. Katseeni riittää pelästyttämään alaluokan poikia. Olen kasvanut heidän ylitseen henkisesti. Kaikki sanovat niin ja olette varmasti huomanneet että en ole mikään kikattava teinipissis, joka kuvittelee olevansa ah niin ihana.
Yksi tyttö koettelee kuuluisaa kärsivällisyyttäni toden teolla. Hän on syypää siihen ettei minulla olen kavereita.
"Me haluttais olla nyt neljästään!" joka ikinen päivä saan kuunnella tuollaista.

Että sellaista.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Loka 12, 2007 2:10

Koko viesti on täyttä totta.

Niitähän riittää! :shock: Olen aina se "kiltti hikke", joka joutuu kaiken kokemaan.

Poikia:
Jos joskus menen pelaamaan heidän kanssaan jalkapalloa (melko harvoin), niin heti minä teen virheitä ja olen "ihan surkea". Jos myönnän virheeni, niin he heti paisuttelevat sitä. "Niin teit. Sä oot ihan surkee!" (kirosanat karsittu pois) Minkä minä sille voin, että en ole paras jalkapallossa? Minulle sanotaan usein L-O-L, luulisi ihmisten olevan jo kasvaneen siitä vaiheesta ohi.

Naapurini, mainitsen nyt hänet, on myös melko ärsyttävä. Pyytää minut mukaan joka paikkaan (ja kilttinä en osaa kieltäytyä). Koulussa on sitten ihan kovis, ja haukkuu minua siinä, missä muutkin. Koulussa minä olen "ihan tyhmä kappale", mutta kotona hän tekee kaikkea minun kanssani niin, kuin koulua ei ole. Kerrankin hän oli hukannut pyöränsä avaimen ja väitti, että se on minun vikani. Silloin hän pyysi, että voisinko minä kävellä hänen kanssaan kouluun, ei halunnut mennä yksin. Ja heti koulussa hän pyysi jotakuta "kyytsäämään" (kyyditsemään) hänet kotiinsa, ja kun he ohittivat minut kävelemässä, hän vain näytti kieltä. Ja kotona niin, kuin mitään ei ole tapahtunut.

Sitten on vielä muutama:
eräs poika, oli ennen melko kiltti, mutta ei enää. Hän on aina pisteliäs (myös muitakin, kuin minua kohtaan) ja häneltä ei enää löydy huumoria. Hän on nykyään erittäin ärsyttävä.

Eräs poika mietiskelee nykyään paljon. Ei siinä mitään, mutta hän ei edes halua puhua, kun sanoo huomenta tai tervehtii.

Eräs on myös niin, kuin kaikki omat virheensä ovat jonkun muun virheitä ja useimmiten juuri minun! Vaikka, jos hän hajoittaa jotain, niin minä korvaan sen.

Eräs on aina esittämässä kovista, pyöräileekin kypärä päässä ja hihna auki, niin, kuin kovis. Aina, kun joku tyttö on paikalla, niin "mä oon iha paras". Karmivaa esitystä.

Mainitaan vielä(kin) yksi: hän on myös erittäin pisteliäs ja puhuu minua kohtaan erittäin ärsyttävällä äänensävyllä. Yritän tervehtiä ja saan vastauksen epäkohteliaasti.

Lauseet ovat usein näin: (kirosana)Mitä(kirosana)ihmettä(kirosana)sä(kirosana)teet(kirosana)?

Jos joskus joltakulta muulta lentää pallo, kun olen pelaamassa vapaa-ajalla jalkapalloa, niin heti pitäisi antaa luokkalaisillemme. Ties mitä tekisivät. Haukkuvat minua heti, kun annan pallon niille, keille se kuuluu. Kaikkim jotka pelaavat, tekevät niin. "Eksä osaa palloo antaa? (kirosanat karsittu) Rehellisyyttä ei enää huomioida.

Tytötkään eivät aina ole mukavia (joskin mukavia on enemmän, kuin tylsiä).

Mainitaan:
Eräs tekee kaiken aina väärin (todistuksessa viitosia) ja hän ei saa mitään! Ei joudu rehtorin puhutteluun (joutui kuitenkin kerran, kun väärensi saksan sanakokeeseen allekirjoituksen). Jos unohtaa läksyt (kuten tekee usein), niin "ei se mitään". Tekee kaiken aina mukamas oikein.

Eräs ei osaa puhua minulle ja on aina mykkänä.

Eräs ei koskaan tee läksyjä, ja on niin, kuin olisi ne aina tehnyt. Kaikki on kunnossa ja jättää ne tahallaan tekemättä. Ei halua tehdä läksyjä eikä jäädä tekemään niitä. Ei kuitenkaan opi mitään.

Opettajat ovat kuitenkin loistavia, ja arvostavat minua ja antavat hyviä numeroita ja vastuuta. Minä pidän kaikesta vastuusta. (Sivumennen sanoen se oli tärkeä syy, miksi haen lehden päätoimittajaksi). Opettajat ovat ymmärtäneet, että minuun voi luottaa. Arvostan koulua.

Ah, tekipäs hyvää purkaa hieman sydäntäni.

~kirja
Viimeksi muokannut kirja päivämäärä La Kesä 07, 2008 12:04, muokattu yhteensä 2 kertaa
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Loka 12, 2007 2:32

Juu on niitä, mutta aika vähän sillä minulla ei mikään kovin suuri tutustumis piiri (mikälie) ole.

Tytöt: Medän kaikki luokkalaiset! Jos (meidän luokkalainen) poika menee läheltäkin niin alkaa heti: "Yäk (tai) hyi (tai) hihihihi." Ärsyttävääääää!! Siellä on yksi tyyppi joka ei tiedä mistään mitään. Ihan tyhmä. Kerrankin, kun matikan koetta tarkistettiin poikkeuksellisesti samalla tunnilla, kun se oli tehty niin se sai 4+. On muutenkin vähä järkinen. Viimevuonna, kun sen piti lukee jotain kappaletta enkussa opettajan piti sanella se sille jotta pystyi lukemaan.

Poikian on aika monta. Meidän luokalla esim. Kaikki paitsi minun kaveriporukka (ja yksi tyyppi) ovat ihan pimpeli pompeli. Kävivät siwassa noin kaksi kertaa koulu päivän aikana ja koulun alueiltahan ei saa ilman lupaa poistua. Tämä loppui vasta, kun minä ja pari muuta kyllästyttiin tähän ja kerrottiin opettajalle. He kiroilevat ja riehuvat luokassa aina, kun opettaja on hakemassa jotain papereita. Kiusaavat yhtä kaveriani varmaan siksi koska hän näyttää miltä näyttää ja ei ole siitä älykkäimmästä päästä, mutta silti hyvä tyyppi. Sitten on seiskat. Niin paskapäitä, että huh, huh. Yksi niistä kerran m,inun ja suospugen ollessa eskarissa (pitkä aika siitäkin) hän ja yksi kaverinsa tulivat kiusaamaan meitä. Me tietysti valitimme. Kolme vuotta hän piikitteli sillä meitä ja kertoili siitä kavereilleen: "Hei noi oli ne jotka meni kertoo meistä!" Monet seiskoista poltaa tupakaa ja on muutenkin ihan ääliöitä. Jokaisen älykkyysosamäärä joku 60 perkule. Pännniiiiiii!
Viimeksi muokannut Sepe päivämäärä Pe Loka 12, 2007 4:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Daniel » Pe Loka 12, 2007 10:02

Joo, kyllä noita ärsyttäviä täältäkin päin löytyy. Meidän luokalla on yksi ihan kamala tyttö, se on jotenkin niin kaksinaamainen. Jos joku on kiero niin se on, eikä millään fiksulla tavalla. Se oli joskus viimevuonna vielä mun kaverini, ja alkoi vähän risoa kun se jatkuvasti arvosteli jonkun vaatteita tai hiuksia tai naurua tai hampaita tai nenää tai jotain muuta yhtä merkityksetöntä. Ja rasittavinta siinä tyypissä on myös se, että se arvostelee myös kavereitaan. Niin avoimesti että se suututtaa ihmisiä harvasen päivä, mutta aina se jotenkin ilmeisesti onnistuu sovittamaan asiansa.

Ja sitten yksi poika. Ihan päällisin puolin mukava, ollaan tunnettu ihan jostain kerhoajoilta asti. Joskus kun käyn skeittaamassa niin se tulee jalkapallon kanssa mukaan ja näin. Mutta se on ihan älyttömän _tyhmä_. Siis oikeasti tyhmä. Välillä tuntuu ettei se tajua yhtään mitä puhun. Kun se kysyy jotain, niin on parempi vastata parilla sanalla, sillä jos selitys kestää yli puoli minuuttia niin on melko varmaa että hän keskeyttää sen jollain tavalla. Vihaan sitä, että ihmiset ignooraavat minut tuollaisessa tilanteessa, varsinkin jos ensin ovat kysyneet minun mielipidettäni.
Loppujen lopuksi se päätyy monesti siihen, että minä väitän tälle vastaan hyvin perustein, ja saan vastaukseksi jotain todella kömpelöä ja lapsellista selitystä, kyllästyn ja lähden menemään kun ei seura enää innosta.

Sitten on myös uusi oppilas. Yksi kaverini on ylikiltti (tyhmät kiltit ihmiset!) ja päätti hakea uuden oppilaan meidän luoksemme. Noh, nyt meillä on ikioma takiainen joka tulee perässä ja seuraa kuin hai laivaa.
Hänessä taas on ärsyttävää se, että hän koskee kauheasti koko ajan. Pörröttää hiuksiani, laittaa kenkiäni uudestaan, tökkii kylkiä, kutittelee jalkoja, ja seisookin aina liian lähellä. Tältä paremmalta kaveriltani tällaisen jonkun hiusten koskettelun voin ehkä sulattaa, mutta uudella ei todellakaan ole mitään oikeutta käydä niin läheiseksi kanssani. Ja kyllä, olen tehnyt sen erittäin selväksi hänelle omasta mielestäni, mutta epäilen, että tauti nimeltään "tyhmyys" on vaarallisen nopeasti leviävä...
Daniel

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Ti Loka 16, 2007 3:16

Kaikki luokkalaisemme tytöt ovat idiootteja ja pissiksiä, vaikka tytöistä tykkäänkin. Jotenkin he elävät vielä jossain eskariajassa jolloin tytöt sai pojista poikapöpöjä tai toisinpäin. Aina kun kävelee puolen metrin päästä tai lähempää heidän ohitseen saa kuulla "hyyyyyi" huutoja. Melko vituttavaa ja tämä viekin aika paljon työmoraalia koulussa kun saa miettiä että mikäköhän taas on pielessä omassa elämässään.

Pojat taas ovat täysiä pellejä. Pitävät helvetinmoisia show'eja ja ärsyttävät. Eräskin pälli tekee kaikkea idioottimaista esim. päästi mäessä pyörän vapaaksi ja se lähti "jahtaamaan" minua, onneksi kuitenkin päätyi ojaan. Helvetin likaisia he kaikki ovat kuitenkin, heittelivät omenanraatojakin Mäksin (sepen) päälle. Itseasiassa koko luokalla on vain kolme hyvää tyyppiä (omat kaverini) sekä yksi heppu joka ei tee sinällään mitään tyhmää, mutta kuitenkin seuraa vierestä tovereidensa typeryyksiä eikä yritä estää heitä. Ei hänkään mitenkään erityisen miellyttävä ole.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Pe Maalis 07, 2008 6:00

Meidän luokalta löytyy yksi erittäin ärsyttävä poika joka on niiiiin ärsyttävä, että ette te muualta semmoista löydä. Tyyppi kävelee, puhuu, piirtää, syö, juoksee, heittää, raivoaa ja viittaa ärsyttävästi. Ei se tee mitään muuta kuin ärsyttää olemassa olollaan. Koulu arvosanat on hyviä, kun kaveri lukee 24/7 joka kokeeseen ja kokeen jälkeen unohtaa kaiken mitä on lukenut siihen. Älyttömän huono englannissa ja sekin ärsyttää. Hänen mukaansa Don't worry be happy on: "En ole iloinen." Lähes oikein. Tadaa voititte "tyhmä" leiman otsaanne. Onnea. Tyyppi luulee olevansa hyvä kaikessa ja taas välillä sanoo olevansa huono. Siitä ei ota selvää sitten millään. Harrastaa jalkapalloa TiPs 95 huonoimmassa jengissä ja silti lesoo olevansa niiiiiiin hyvä jalkapallossa vaikka meikäkin vie tyyppiä. Kaveri on leso ärsyttävä ja homo.
Raimo
Sepe
Sieni

Re: Ärsyttävät tytöt/pojat

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » La Elo 09, 2008 6:34

Kyllä jotkut aina ärsyttää joissain tilanteissa kuten pikkuveljet, mutta ei niitä jaksa muistella. Tää on tätä Mind control/brainwashing meininkiä..
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

Re: Ärsyttävät tytöt/pojat

ViestiKirjoittaja Sepe » La Tammi 10, 2009 8:14

Täällähän voisi käydä päivittämässä monestikkin. Meidän luokalta löytyy noita ärsyttäviä tyttöjä taas ihan mukavasti ja sitten on näitä poikia jotka on wannabe kovia, mutta umpityhmiä. Sitten on yksi kaveri joka on tyhmä kuin saapas (no ei saapasta saa pilkata, se on tyhmempi) ja se aina tulee välkällä tyhmä virne naamalla kerjäämään huomiota. Jos meikäläisellä olisi hieman vähempi älliä, oisin varmasti hakannut kaverin montakin kertaa, mutta kun sen verran olen väkivaltaa vastaan, niin ei tule hakattua. Tyyppi tietää, ettei me haluta sitä seuraamme (montakohan kertaa siitäkin on mainittu), mutta kyllä se jaksaa. Siinä vähän lyhyttä vilosofiaa.
Raimo
Sepe
Sieni

Paluu Yleinen pulina