Keskustelua jatkotarinasta Vol. 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Joulu 06, 2007 5:17

Kuinka monta lasta myö tunnetaan? Eli niitähän ne tarkoittaa.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Joulu 06, 2007 8:17

Mun mielest se tarkotti automaattisesti Zeria, Dannya ja Marcusta.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 07, 2007 2:11

Nat kirjoitti:Mun mielest se tarkotti automaattisesti Zeria, Dannya ja Marcusta.

Kunhan varmistin. :)
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » La Joulu 15, 2007 7:52

Mitä minun silmäni näkevätkään! Jatkis on seisahtunut tyysti! Sille on tehtävä jotain. Taidanpa illan kuluessa kirjoittaa sinne.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Su Joulu 16, 2007 8:58

Miksei. Kukaan. KIRJOITA? Pisin katko ikinä, alkaa tulla vieroitusoireita. Muutkin jatkikset on pysähtyny..
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Joulu 17, 2007 7:17

Jatkis on menettänyt hohtonsa, se vain on karu totuus. Se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti, mutta jaa... Se vai jummaa sitä samaa ja vanhaa, eikä kukaan enää jaksa kirjoittaa. Siitä se johtuu. Ajattelin tässä eilen, että mitäs jos kirjoittaisin Zenzibarin melodramattisesta itsamurhasta, mutta enpäs sitten kirjoittanutkaan.... :D

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ma Joulu 17, 2007 9:00

Niin hohto kesti oikeastaan vain ensimmäisen jatkiksen ajan. Loput mentiin jotenkin kompuroiden. Ehkä olisi hyvä jos lopetetaan tämä tähän tai aloitetaan aivan uusi ja tuntematon jatkis, joskaan se ei innosta minua. Taidan tappaa oman hahmoni pian.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Joulu 17, 2007 9:07

Turha nyt omia hahmoja tappamaan. Jos jatkis nyt halutaan lopettaa niin lopetetaan se niin, että hahmot ovat elossa. Veikkaan, että jatkiksen hohto katosi minun takiani ja olaen siitä pahoillani. Se siirtyi pois vuotiksesta ja ehkä siinä tauolla, sitten jotain naksahti ja, kun ei ollut jatkuvaa kirjoittamista inspiraatio katosi. Eipä muuta. Kyllä omasta mielestäni tämä uudempi lähti hyvin käyntiin, mutta tyssäsi nopeasti. Olemme silti luonaat erittäin hienon ja pitkän jatkotarinan, joka voi olla jopa (en kyllä ihmettelisi) suomen ennätys Harry Potter jatkotarinan pituudessa ja varsinkin näin lyhyessä ajassa.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Joulu 17, 2007 10:22

Viisaus ei asu meissä, Omppuli.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 18, 2007 6:17

Janne Kataja jr kirjoitti:Veikkaan, että jatkiksen hohto katosi minun takiani ja olaen siitä pahoillani.

Eipä muuten ollut sinun syytäsi. Kaikilla on omat syynsä, eikä kaikki enää koulun alkaminsen jälkeen pystyneet olemaan aktiivisia. Ja kun kaikki huumori yllättäen katosi koko jatkiksesta, niin minultakin hieman meni maku, siltikään jos jatkotarina loppuu, minun elämäni ei ikinä enää palaa ennalleen. Mutta, jos aloitettaisiin uusi, uudella juonella ja uusilla hahmoilla, että kaikki saisivat tällä kertaa hahmon, jonka halusiaisivatkin?

Ps: Ennekuin lopetamme (jos lopetamme) jatkiksen, odottakaa ainakin viikonloppuun, että viimeisetkin (natainakin) pääsevät sanomaan äänensä.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 18, 2007 11:26

Jos joku uusi jatkis aloitetaan niin minun ehdotukseni on se, että aloitetaan ihan ensimmäiseltä luokalta jolloin Harry on viellä elossa jne.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 18, 2007 1:59

Minusta olisi kiva aloittaa KOKONAAN uusi jatkis, eikä jatkaa todellakaan tätä vanhaa. Ja Pottahan voi olla elossa vaikka aloitettaisiin aikuisiästä. Jos, se tahdotaan pitää elossa (:
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Joulu 18, 2007 2:22

Mennään vaikka jotain sata vuotta taaksepäin kun Potter ei ollut syntynytkään. Mutta ei jaksais alkaa taistelemaan Voldemortia vastaan taas. Siitä on mennyt maku.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Joulu 18, 2007 2:46

Pikemminkin muita vastaan taistelemisesta on mennyt maku. Olisin ihan fiiliksissä, jos saisin taas tapella vanhaa kunnon pähkäjhullu voldua vastaan! Heh, heh. Voldussa oli huumoria ja sen kuoltua kaikki se huumori katosi ja jatkis lysähti. Mitäs minä sanoin!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Siilinpiikki » Ti Joulu 18, 2007 8:16

Jos mielipiteet sitten jakautuvat, voitte pitää uuden äänestyksen. Mutta tehkää miten tahdotte, minun hahmoni on jo kuollut ja samoin Voldemort, enkä ole kirjoittanut siihen vähään aikaan. Tähän jatkotarinaan oli mukava kirjoittaa, mutta en ole ajatellut palata, kun tuossa jatkotarinassa on menty niin pitkälle. Jos oikein tajusin, tämä foorumi perustettiin juuri jatkotarinan takia ja nyt sitä uhkaa lopettaminen. Teki mieli kommentoida asiaa.
KuvaKuvaKuvaKuva KuvaKuva
Siilinpiikki
Sieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 18, 2007 8:44

Jos jatkis loppuu, tarvehuone kuolee. Tätä mieltä minä olen. Ei me tarvita uutta pahista, me tarvitaan hyvä juoni. Jatkiksen alussa (kun minä en vielä ollut mukana) oli mukava lukea sitä, kun asiat pyörivät pitkään sen tietyn jutun ympärillä. No, se alku oli kyllä aika sekava, mutta jos me aloitetaan alusta, kokonaan alusta, jos tulee parituksia, nekin uusiksi, kaikki uusiksi. Mutta, tiedättekö miksi ensimmäistä osaa jaksoi kirjoittaa ja lukea? Koska, siinä oli huumoria, kun tuli koulusta, meni innolla koneelle, ja repeili sitten muiden kirjoituksille. Varsinkin iltaisin, kun monet kirjoittivat, vietin paljon aikaa koneella, odottaen innolla, että milloin varaaja on saanut tekstinsä valmiinki. Sitten taas repeilin tässä yksikseni ja odotin seuraavaa kirjoittajaa. JOS päästäisiin taas samaan pisteeseen, missä oltiin silloin voldu/pullonpyöritys/huumori jaksossa, ainakin minä innostuisin taas kirjoittamisesta.

Ehkäpä minä nyt rauhoittuisin ja antaisin teidänkin sanoa sanottavanne, enkä kirjoittaa tänne taas kokoajan.

Sen takia en oikein ole syttynyt tuohon aniformitsiin; siitä puuttuu kaikki hauska.
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Joulu 19, 2007 3:13

a) Jos jatkotarina loppuu, Tarvehuone ei kuole, vaan muuttuu vielä epäaktiivisemmaksi. Onhan meillä esim. muita jatkotarinoita ja lehti :)

b) Sieppeliä matkien, huumori on tärkeä tekijä. Vuotiksessa huomasin sen.

c) Hyvällä juonella kaikki menee putkeen ja huumoriakin tulee kuin taikaiskusta!
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 19, 2007 3:45

Zenzibarkin kannattaa jatkiksen lopettamista, ja uuden aloittimista. Tosin toivoisin, että uusi olisi erilainen vanhaan verrattuna, ja minä todellakaan, en halua Harryn jäävän eloon, ja minä TODELLAKIN haluan Voldun takasin! Suututtaa vieläkin, kun kuka-se-nyt-olikaan meni sen tappamaan! :D

Joo, ja jos uutta ei tehdä ja vanhaa tyssää tohon (mun osalta on jo tyssänny)
Niin tää tarvis kyllä menettää suurimman hohtonsa...

Mut hei, jos toi loppuu, niin mun mielestä meän pitäisi keksiä sille hieno loppu, yhdessä. Tai no, niin pitkään ollaan sitä kirjoitettu ja niin kivaa on ollu (ainaki välillä) että jatkis ansaitsee hienon lopun. Mitä mieltä olette?

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Joulu 19, 2007 3:59

Suututtaa vieläkin, kun kuka-se-nyt-olikaan meni sen tappamaan!

*Piiloutuu sohvan alle*
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 19, 2007 4:12

JAAHAS!! ärrin murrin.. :_D

No joo, minäkin sitten menin itseni listimään, kun Omppu ja Pörrikin niin tekivät... jees.

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto