Kirjoittaja Sieppeli » Ti Joulu 18, 2007 8:44
Jos jatkis loppuu, tarvehuone kuolee. Tätä mieltä minä olen. Ei me tarvita uutta pahista, me tarvitaan hyvä juoni. Jatkiksen alussa (kun minä en vielä ollut mukana) oli mukava lukea sitä, kun asiat pyörivät pitkään sen tietyn jutun ympärillä. No, se alku oli kyllä aika sekava, mutta jos me aloitetaan alusta, kokonaan alusta, jos tulee parituksia, nekin uusiksi, kaikki uusiksi. Mutta, tiedättekö miksi ensimmäistä osaa jaksoi kirjoittaa ja lukea? Koska, siinä oli huumoria, kun tuli koulusta, meni innolla koneelle, ja repeili sitten muiden kirjoituksille. Varsinkin iltaisin, kun monet kirjoittivat, vietin paljon aikaa koneella, odottaen innolla, että milloin varaaja on saanut tekstinsä valmiinki. Sitten taas repeilin tässä yksikseni ja odotin seuraavaa kirjoittajaa. JOS päästäisiin taas samaan pisteeseen, missä oltiin silloin voldu/pullonpyöritys/huumori jaksossa, ainakin minä innostuisin taas kirjoittamisesta.
Ehkäpä minä nyt rauhoittuisin ja antaisin teidänkin sanoa sanottavanne, enkä kirjoittaa tänne taas kokoajan.
Sen takia en oikein ole syttynyt tuohon aniformitsiin; siitä puuttuu kaikki hauska.
"Any happy little thought?"