Keskustelua jatkotarinasta Vol. 2

Vanhojen jatkotarinoiden säilytyspaikka.

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Joulu 19, 2007 4:17

Mieluummin suljetaan jatkotarina, kun tapetaan kaikki.
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ke Joulu 19, 2007 4:33

Sulkeminen ei tule kysymykseenkään, ennekuin kaikki ovat saaneet sanoa sanottavansa tai päättää, mitä hahmolleen tapahtuu. Jos sen tahtoo tehdä.

Soodalle kunnia lopettaa jatkis, ensimmäinen kirjoittaja kotitontun jälkeen (?)
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ke Joulu 19, 2007 4:35

Soodalle tai aktiivisimmille kirjoittajille.

(Ps. Minun hahmoni kohtalo on teidän käsisänne.)
~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ke Joulu 19, 2007 5:52

Jaaha, minä olin kenties pari päivää epäaktiivisena ja täällä listitään koko porukkaa.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ke Joulu 19, 2007 6:33

Gustaffsson kirjoitti:Jaaha, minä olin kenties pari päivää epäaktiivisena ja täällä listitään koko porukkaa.

Helpoin tapa lähteä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ke Joulu 19, 2007 7:48

Omppuli kirjoitti:
Gustaffsson kirjoitti:Jaaha, minä olin kenties pari päivää epäaktiivisena ja täällä listitään koko porukkaa.

Helpoin tapa lähteä.

Jep, itsekin olen jo kauan toivut, että saisin hyvän tilaisuuden hirttää itseni. No enpä hirttänyt, mutta kuolinpas kuitenkin... :D

Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. Lasketaanko myös Vol. 1 siihen aktiivisimpaan? Sillä muissa olen kyllä ollut mukana, aktiivisesti, mutta Vol. 1 alussa, en niinkään paljon vielä silloin.

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 20, 2007 12:16

Turhaa roskapaskaa, kun porukka on niin epätoivoissaan, että tappaa itsensä. Koko jatkis pitäisi vbain päättää (plim). Kaikilla on hyvin hupaisaa tappamassa itseään. Muhahahahahahahahahahaaaaaaa. Ompahan hauskaa. Voi jumalauta!!! Jos se jatkis herääkin eloon ja te siellä olette kuolleina. Sitten seuraatte kuolaten, kun muut (ehkä) pitävät hauskaa jatkiksen kanssa. Hemmetti onpahan oma vikanne, kun tapoitte Voldu sedän!!!
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » To Joulu 20, 2007 12:20

Omppuli kirjoitti:

Helpoin tapa lähteä.

Tyhmin tapa lähteä, Omppuli hyvä.
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » To Joulu 20, 2007 12:42

Ääh, edes vähän aikaa oon ollu poissa nii täällä kuolee porukkaa ku missäkin joukkoitsemurhassa... No ei voi mitään... Tuli kyllä mieleen ku porukkaa kuolee nii tää niinku merkkais jatkiksen loppuu(?) se käväs vaan mieless,mut eihän se ole edes todennäköistä.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Sieppeli » To Joulu 20, 2007 1:57

Sepe, minulla ei ole mitään vaikeuksia palaamisessa, jos jatkis uusiintuu ;D Uusi tyyppi, uusi nimi, kukaan ei älyä sen olevan Sieppeli. Enhän mä oon vielä kuollut.
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » To Joulu 20, 2007 2:18

Me voimme jättää tämän jatkiksen tänne kirjoittajien varalle ja tehdä uuden HP-jatkiksen Muihin jatkotarinoihiin, sillä tämä alue on vain sille Vuotiksessa aloitetulle jatkikselle.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja sooda » To Joulu 20, 2007 5:35

Zenzibar kirjoitti:Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. -

:O ei ei ei... Mikä ihmeen etuoikeus mulla olisi lopettaa jatkis?!? Mielummin Omppuli tai Zenzibar tai joku muu tosi aktiivinen, en näe mitään syytä miksi minun pitäisi se lopettaa (jos lopetetaan ollenkaan)
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » To Joulu 20, 2007 5:46

sooda kirjoitti:
Zenzibar kirjoitti:Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. -

:O ei ei ei... Mikä ihmeen etuoikeus mulla olisi lopettaa jatkis?!? Mielummin Omppuli tai Zenzibar tai joku muu tosi aktiivinen, en näe mitään syytä miksi minun pitäisi se lopettaa (jos lopetetaan ollenkaan)

No sinulle se oikeus lankesi siksi, että olit ensimmäinen kirjoittaja kotitontun jälkeen, ja koska jälkimmäinen ei ole täällä, niin sinä olet silloin oiva vaihtoehto. Jos et halua, niin ei sinun tietystikään tarvitse.

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Joulu 21, 2007 8:30

Olen samaa mieltä (kaikkien kanssa:)) taidanpa kirjotaa kohta viimosen kerran jatkikseen ellei sitä lopeteta vasta ku joskus hamaassa tulevaisuudessa... Ai niin huomasin muuten (kun niin tarkkanäköinen olen:)) että Sieppeli on edelleen mukana kuvioissa vaikka häipy takas omaa aikaansa. Siis ei se mua haittaa tai mitään mut päätin vaa huomauttaa.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Joulu 21, 2007 9:09

Zenzibar kirjoitti:
sooda kirjoitti:

No sinulle se oikeus lankesi siksi, että olit ensimmäinen kirjoittaja kotitontun jälkeen, ja koska jälkimmäinen ei ole täällä, niin sinä olet silloin oiva vaihtoehto. Jos et halua, niin ei sinun tietystikään tarvitse.

-Z

Tietenkin olisihan se suuri kunnia ja kaikkea muuta kivaa mutta ei se ensimmäinen viesti nyt niin iso juttu ollut. Kaikki te rakensitte pikkuhiljaa tarinan tällaiseski kun se nyt on, kaikille kuuluu ihan yhtä suuri kunnia jatkiksesta. Jos yksikään meistä olisi jättänyt joskus kirjoittamatta, jatkishan voisi olla ihan erilainen.

Tosin muistan, että ennen kuin edes aloitin kirjoittamaan sitä ensimmäistä viestiäni koko jatkikseen minulla oli suunitelmissa jatkaas sitä niin, että se olisi keskittynyt pääosin kotitonttujen elämään, mutta sitten ajattelin että ihmiset ovat mielenkiintoisempia kuin kotitontut...
On asioita, joita ei voi kokea yhdessä ilman, että rupeaa pitämään toisistaan, ja mahtavan vuorenpeikon kumauttaminen tajuttomaksi kuuluu niihin.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Joulu 21, 2007 9:33

Sooda,miks et vaan ottais tätä kunniaa,jota me muut tarjotaan sulle? Mä ottoisin sen mielelläni haasteena ja yms jos olisin sä,mut en ole sä enkä halua kirjottaa loppua...Mut kiehtois kirjottaa viimesiä viestejä' siihen jatkiseen.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Joulu 21, 2007 9:43

Ottaisin sen mielelläni vastaan, mutta kun se tuntuu niin vastuuliselta. Ja en tiedä uskallanko ottaa harteilleni niin suurta vastuuta. Miten lopettaa tämä jatkis täydellisellä tavalla? Olisi aika suuret paineet lopettaa se tyylikkäästi. En tiedä miksi minua hieman pelottaa tehdä niin suurta juttua... :?
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Joulu 21, 2007 9:45

niin, kaikki loppuu ja sen lopun pitäs olla sellanen täydelline, joop tiiän tasan mitä tarkotat.
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja sooda » Pe Joulu 21, 2007 10:02

Mutta mitä Sieppelin kirjeessä sanottiin? Minusta se voisi olla vaikka sellainen, jonka Sieppeli on lähettänyt sieltä jostain ajasta jollain ihme magic keinolla. Mutta mikä voisi murtaa koko joukon? Mikä uutinen tai tieto? Mutta entäs jos jätetään loppu avoimeksi, ei oikeasti kerrota koko kirjen sisältöä, kaikki vaan lähtisivät surullisina omille teileen syystä, jonka vain he tietävät.
sooda
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Joulu 21, 2007 10:12

Onko tuo jatkis nyt päättynyt?
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Jatkotarina-arkisto