Omppuli kirjoitti:Gustaffsson kirjoitti:Jaaha, minä olin kenties pari päivää epäaktiivisena ja täällä listitään koko porukkaa.
Helpoin tapa lähteä.

Zenzibar kirjoitti:Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. -
sooda kirjoitti:Zenzibar kirjoitti:Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. -
:O ei ei ei... Mikä ihmeen etuoikeus mulla olisi lopettaa jatkis?!? Mielummin Omppuli tai Zenzibar tai joku muu tosi aktiivinen, en näe mitään syytä miksi minun pitäisi se lopettaa (jos lopetetaan ollenkaan)
Zenzibar kirjoitti:sooda kirjoitti:Zenzibar kirjoitti:Samaa mieltä, että Soodalle, tai aktiivisimmalle kirjoittajalle kunnia lopettaa jatkis. -
:O ei ei ei... Mikä ihmeen etuoikeus mulla olisi lopettaa jatkis?!? Mielummin Omppuli tai Zenzibar tai joku muu tosi aktiivinen, en näe mitään syytä miksi minun pitäisi se lopettaa (jos lopetetaan ollenkaan)
No sinulle se oikeus lankesi siksi, että olit ensimmäinen kirjoittaja kotitontun jälkeen, ja koska jälkimmäinen ei ole täällä, niin sinä olet silloin oiva vaihtoehto. Jos et halua, niin ei sinun tietystikään tarvitse.
-Z
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa