Luihuisten joukossa puhe kääntyi luutiin.
"Minulla on nimbus 1985+, toisin kuin tuolla Soodalla" Sieppeli nyökäytti päätään juuri koelentävän Soodan suuntaan. "jolla on nimbus 1984+!"
"OOH!" Kuului monesta suusta, näiden ihaillessa Sieppelin luutaa. Zenzibar tuli Siriuksen luota ja katsoi Sieppelin luutaa.
"Oikein hieno Sipi. Taitaa olla uusinta mallia?"
Sieppeli nyökkäsi."Todellakin. Olin 100% varma että pääsen joukkueeseen ja niinhän minä pääsinkin!"
Zenzibar nyökkäsi. "Minäkin pääsin, etsijäksi, tietysti."
"Mikä luuta sinulla on?"
Nyt Zenzibar virnisti leveämmin kuin koskaan. "Kuten tiedätte, minulla ja minun suvullani on suhteita vaikka minne, ja viime syntymäpäivänäni sain ennenaikaisen tulisalaman
täydellisen jäljennöksen jonka minun setäni tädin lohikäärmeenkesyttäjän siskon enon kaima toi mulle tulevaisuudesta..."
Nyt katsomaan laskeutui tyrmistynyt hiljaisuus ja kaikki vähääkään lähellä olevat kuulivat sen.
Juuri ohi koelennossa ollut Sepe törmäsi selostajankoppiin järkytyksestä.
Zenzibar virnisti. "Se no suojattu monilla taioilla, eikä kukaan voisi sanoa sen olevan tulevaisuudesta, sen ulkomuoto on muokattu näyttämään tavalliselta Nimbus 1985 : lta, mutta... no se on loistava!"
Sippeli oli vähän aikaa suuauki, mutta sitten hän hymyili leveästi. "Me hakataan luihuiset 1000 - 0 tänä vuonna!"
[Olkaa hyvät Sooda ja Sipi..

Siinä teille luudat, ja mun luutamerkkiä ei kukaan mee vaihtamaan!! murrhhhh keksin sen niin oivallisesti!

]