Eli oletko keksinyt jonkin kivan idean ja olet aloittanut sen kirjoittamisen, mutta se on jäänyt kesken? Miksi keskeytit sen? Haluaisitko vielä jatkaa sen/ niiden kirjoittamista, mutta et pääse kirjoittamisen makuun? Vai onko sinulla idean puutetta?
Itse olen tehnyt kirjoituksia, jotka ovat jäänneet kesken, suurin osa on Harry Potter- ficcejä. Jotkin ideani ovat sellaisia, että en näe vielä syytä että jatkaisin sitä. Mutta kaikki ei ole johtunut ideaan tylsistymisestä, minä olen kirjoittanut Taru sormustenherrasta huumori ficciä ja aluksi kirjoitin sitä innolla. Mutta kun pidin hieman taukoa, en enään päässyt kirjoittamisen makuun. Sääli sinäänsä, koska kirjoitus vaikutti ihan hyvältä. Pitäisi varmaan yritää jatkaa. Varsinkin pidemmät kirjoitukset vaikuttavat jäävän kesken, ainakin minulla. Tämän takia olen alkanut suosia one- shotteja.
Eli täällä voi keskustella kesken jääneistä kirjoituksista ja auttaa toisia keksimään ideoita, miten jatkaa. Uskoisin että tämä kuuluu tänne, sillä en löytänyt muitakaan paikkoja.