Kirjoittaja Nimue » La Syys 08, 2007 7:35
"Älä nyt vastustele, kyllä vanhainkodissa voi olla mukavaakin.." Daniel naurahti, ja he raahasivat Meenaita, kunnes heidän eteensä ilmiintyi kotitonttu. "Dobby! Nämä idiootit meinaavat viedä minut vainhainkotiin!" "Meenai ei puhuu pahaa isännistä, ei puhu!" "Eivät noi ole minun isäntiäni.." Meenai jupisi synkästi. "Minä vain ilmiinnyin väärään paikkaan, vahingossa. Katsos kun, minut määrättiin tänne ja myös yhteen toiseen paikka-" Meenai läppäsi käden suulleen. "Minne?" Omppuli kysyi innokkaasti, ja ravisti päätään. "Ei kerro salaisuuksia, ehen!" Hän julisti, ja tarttui Dobbya kädestä. "Tule Dobby, minulla on sinulle yksi juttu.." Heidän kävellessään pois Omppulin ja Danielin hölmistyneiden katseiden alla, Pörri, Getrsi, Nimue ja Sooda kävelivät paikalle kikattaen hervottomasti. "Mitä se sanoi.. Sano vielä!" Nimue pystyi hädin tuskin sanomaan tuon, sillä hän kikatti vedet silmissä. "Noh, hän sanoi että.." Pörri kuiskasi kaikkien nojautuessa eteenpäin. "Ei kai!" Gertsi kiljaisi. "Pierre oli ihana, hän kysyi minua.." Sooda selitti ujosti, ja punastui. "Hmm, ei se niin hyvännäköinen ollut kuin minun." Nimue sanoi uneksuvasti, ja aloitti raikuvan väittelyn Gertsin kanssa, siitä, kumman italialainen oli parempi. Samaan aikaa Harry, Ron ja Hermione tulivat, ja heillä kaikilla oli nyreä ilme. "Mitä on tapahtunut?" Kirja kysyi heti.