On on on. Totta kai. Lahdessa info kyllä myi sitä jo yöllä, mutta päätin jaksaa odottaa aamuun ja kävin hakemassa se suomalaisesta vähän yli seistsemältä, kun se aloitti seitsemältä niitä myymään. Lähdin kaupunkiin viittä yli seitsemän bussilla, joten se, että uhrasin aamu-unistani puolituntia potterin takia, kertoo jo jotain. Sitten siitä vaan kouluun, oli koko sen ajan ihan täpinöissä kun kävelin suomalaisesta koululle. Siellä oli jo muutama muukin istumassa kaytävällä ja lukemassa kirjaa

) niin siis kakskyt yli seittemän, reippaita koululaisia vapaaehtoisesti lukemassa kirjaa koulussa. Sitä se potter teettää...
kun tunnit sitten vihdoin alkoivat, keksittymiskyky oli ihan nollassa. Yksi kavereistani ei ymmärtänyt, mikä hnku minulla olisi ollut päästä lukemaan sitä suomenkielistä, kun kuitenkin olin jo lukenut sen englanniksi ja tiesin, mitä siinä tapahtuu. Mutta totta kai siihen lukemiseen oli hinku! Piti saada tietää, miten jutut on suomennettu! (ja muuten minulla on pari sanaa sanottavana suomennoksista, mutta odottakoon se vielä...)
Iltapäivällä lukemistani häiritsivät harkat, mutte ennen niitä oli kyllä aikaa
Nyt, kun kellon viisarit repivät jo yhtätoista, on vielä noin sata sivua lukematta. No, onhan vielä yö aikaa....