Chat

Vanhat, pölyttyneet ja kauan lukitut aiheet löytyvät vastedes täältä.

Re: Chat

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Pe Elo 15, 2008 3:24

Samaa mieltä purgun kanssa. Tosin ainoastaan yksi opettaja saa meidän luokan pysymään täysin hiljaa, muilla ei ole mitään mahdollisuuksia tapella volyymista meidän luokan poikien kanssa..

Lähden lahteen, joten minusta ei taida kuulua ennen tiistaita... Heipparallaa! ;)

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Pe Elo 15, 2008 3:25

Mein koulussa ei ole semmoista opettajaa joka saa porukan pysymään hiljaa.. Aaw, jos mie oisin opettaja niin kaikki ois kyl hiljaa :D
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Pe Elo 15, 2008 3:37

Sieppeli kirjoitti:Mein koulussa ei ole semmoista opettajaa joka saa porukan pysymään hiljaa.. Aaw, jos mie oisin opettaja niin kaikki ois kyl hiljaa :D

Käytä uskomatonta auktoriteettiasi oppilaiden keskuudessa esim. välkillä "nyt saatana hiljaa että saan tehdä töitä"
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Pe Elo 15, 2008 5:34

Kouluni opettajat saavat oppilaita hiljennettyä, mutta eivät hiljaisiksi. Onneksi eturiviin ei niin kuulu takarivin pulina. :)
On kyllä ollut hauska huomata, että en minä nyt noin meluisa ole. ^^

~kirja
Onko nyt liian myöhäistä myöhästyä?
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 17, 2008 10:53

Kuvailen tässä vähän konetta :D -vetti kun kirjotan väärin koko ajan, niin joutuu käyttää backspacea.
:)
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Su Elo 17, 2008 3:33

Ja näin. Hienosti menneet olympialaiset, kuutossija ja kakkossija päivän saldo.

Mitalitavoite oli kait se kolme sisältäen yhden kullan. Nyt mitaleja on kolme (1-1-1), mutta keihästäjät ovat vielä jäljellä.
Huonoista uutisista, Juha Hirvi (ampuja) lopetti uransa kuudensiin olympialaisiinsa. Iso-Britannia ohitti Saksan mitalitaulukossa :(
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Su Elo 17, 2008 5:11

kirja kirjoitti:Ja näin. Hienosti menneet olympialaiset, kuutossija ja kakkossija päivän saldo.

Mitalitavoite oli kait se kolme sisältäen yhden kullan. Nyt mitaleja on kolme (1-1-1), mutta keihästäjät ovat vielä jäljellä.
Huonoista uutisista, Juha Hirvi (ampuja) lopetti uransa kuudensiin olympialaisiinsa. Iso-Britannia ohitti Saksan mitalitaulukossa :(
~kirja

Iso-Britannialle kunniaa ja Saksalle ei mitään.

"There is no future in Englands dreaming"

Hirven lopettaminen oli päivän selvää ja hopeamitalli sitäkin selvempää.

Mitähäh? Kun viimeeks kävin täällä niin viesti saldo oli 670 ja palatessani oltiin taas siirrytty saatananpalvontaan... (eli sixsixsix)
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Elo 17, 2008 5:17

Viestejä poistettu luulen ma. Jotain tosi vanhoja kai. Tai sitten joku haluaa sinun olevan saatananpalvoja. Ken tietää.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Seppo Paarma » Su Elo 17, 2008 5:54

Nyt ne Pekingin kisat pitäis ampuu alas maailmalta.
karuselli
Seppo Paarma
Sieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ma Elo 18, 2008 6:29

Ei maha mittää jos ihmiset rakastaa urheilua ja kisojen järjestäjien on pakko ottaa muutama sponsori ja myydä pari kisa lakkia ja paitaa. Tää on pisnestä. Pekingin kisat on aika Pekingin kisat... Teron vuoroa odottelen, sillä pidän itsekkin keihään heittelystä. Ei siellä paljoa enää hyviä lajeja ole jäljellä. Mitänyt koris ja se keihään viskominen. Vaikea seurata, kun kaikki paitsi yksi päivä kolmeen...
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 19, 2008 6:09

Itselläni on neljäänkin asti. :)

Kun itse olin viidennellä, minulla oli yksi yhdeksältä alkava päivä ja muut kahdeksata. Veljelläni, joka on [vasta] nyt viidennellä, on kaksi kymmenen aamua, kaksi yhdeksän ja yksi kahdeksaan. ^^

Itse laskeskelin himan Suomen mitalimadollisuutta. Jos kaikki ylittävät itsensä, on mahdollisuus kahdeksaan lisämitaliin. Useammat vaativat jo paljon epäonnea. Mutta jos kaikki ylittävät itsensä, Suomen mitalitaulukko voisi olla jopa 9-1-1 :D
~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 19, 2008 3:42

Äh, vieläkö ne olympialaiset jatkuvat O_O Ei jaksais mitään urheilua..

Ah, oli niin ihanaa kun netti ei toiminut kun modeemi meni rikki.. Penteleen ukkonen, ei ois saanu rikkoa mun modeemia :'(
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 19, 2008 4:06

Viimeinen viikko olympialaisia.

Eilen oli luokkakuvaus. Torstaina saimme jotkut kuvauslaut, ja minä kun lähdin kesken tunnin hammaslääkärille, jotain tekivät raudoille. Jouduin sitten maanantana hakemaan lapun luokanvalvojaltani, opettajanhuoneesta, ja en tietenkään voinut laitaa vanhempien allekirjoitusta. Vielä en tiedä, saanko kuvia. :D

Tänään tuli ostettua 5,8 kiloa herneitä. Slurps!

Luokan luottamusoppilaan äänestys oli tiukka. Minä vastaan ers tupakkaa polttava poika, jota äänestttiin vain häntä kiusatakseen. Pojat äänestivät häntä, tytöt minua. Itse en tietenkään voinut osallistua äänestykseen, minut kun oli ehdolle pantu.
Yhden äänen ero. (Kiitos luokanvalvojallemme ja kestämystä surun hetkinä!) Minulle. :)

Opin uuden asian. Teeleivät ovat todella kuivia. ;)

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sepe » Ti Elo 19, 2008 4:29

kirja kirjoitti:Luokan luottamusoppilaan äänestys oli tiukka. Minä vastaan ers tupakkaa polttava poika, jota äänestttiin vain häntä kiusatakseen. Pojat äänestivät häntä, tytöt minua. Itse en tietenkään voinut osallistua äänestykseen, minut kun oli ehdolle pantu.
Yhden äänen ero. (Kiitos luokanvalvojallemme ja kestämystä surun hetkinä!) Minulle. :)
~kirja

Meidän luokanvalvoja heitti luottamus oppilaan randomilla, kun ainut ehdolla ollut ei käynyt ihan päinsä...

Oma kone pitäisi saada kuntoon ja tässähän kunnon pläni siihenkin:
Ensin pirautan (joskus) suospurgulle.
Sanon "Tuuks vaihtaneen sen meikäläisen näytönohjaajan?"
Ja suospurgu vastanee: "peace man!" ja sulkee luurin...

Ja saimme s.Purqun (no kenes muunkaan) kanssa kuulla ihania neuvoja, miten korjauttaa Xbox joka on saanut red ring of deathin... Ja homma menee näin:

-Ensin sä lähetät sen sinne saksaan.
Sit se on siel saksas, on yhä siel saksas, ja on vielki siel saksas. Sit se tulee sielt takas ja siin on virhe raportti.
-Mut se ei oo korjattu, vai?
...

Ette saa ikinä tietää miten keskustelu päättyi. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :mrgreen:
Raimo
Sepe
Sieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 19, 2008 5:26

Lähetin eilen Vuotiksessa valvojaoppilashakemuksen. Nyt vain toivotaan parasta ^^

Tuo ylächat ei oikein ole herättänyt keskustelua.
Kaikki vaan sinne ;)

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Elo 19, 2008 5:42

Mä oon kanssa lähettänyt sinne hakemuksen, mutta ei oo mitään kuulunut...

-Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 19, 2008 6:17

Zenzibar kirjoitti:Mä oon kanssa lähettänyt sinne hakemuksen, mutta ei oo mitään kuulunut...

Käsittääkseni valvojaoppilaita otetaan seuraavan kerran ensi kuussa. Erittäin harvahan on lopettanut, joten uusia ei kovin usein valita. ^^

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 19, 2008 6:20

Joo, meillä luokanedustajan valinta oli aikas yksimielistä "Sisko jatkaa, eikö vain?" No, Sisko jatkaa sitten, luokan hulluin on varaedustaja O_O

Minäkin olen miettinyt valvojaoppilaisuutta, mutta eihän minulla mitään mahollisuuksia ole (: Eli jätän sen väliin.
Ja hei, kohta on tarvehuoneen ja minun.. synttärit :D
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja kirja » Ti Elo 19, 2008 6:26

Sieppeli kirjoitti:Minäkin olen miettinyt valvojaoppilaisuutta, mutta eihän minulla mitään mahollisuuksia ole (:

Miksi ei ole?
Valvojaoppilaaksihan valitaan lähes kaikki, kunhan vanhoja lopettaa. Omasta mielestäni sinä olet hyvä, varsinkin, kun olet aktiivinen. Aktiivisuus ja kokemushan ovat suuria asioita. :)

~kirja
kirja
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ti Elo 19, 2008 6:47

Huomaa myös viestien sisältö.. Minulla ne eivät ole mistään parhaasta päästä :D Ei minusta ole taimien kasvattajaksi, ainakaan pitkään aikaan. Ehkä joskus myöhemmin.
Sieppeli
Kärpässieni

EdellinenSeuraava

Paluu Arkisto