Lähden lahteen, joten minusta ei taida kuulua ennen tiistaita... Heipparallaa!
-Z
Sieppeli kirjoitti:Mein koulussa ei ole semmoista opettajaa joka saa porukan pysymään hiljaa.. Aaw, jos mie oisin opettaja niin kaikki ois kyl hiljaa

kirja kirjoitti:Ja näin. Hienosti menneet olympialaiset, kuutossija ja kakkossija päivän saldo.
Mitalitavoite oli kait se kolme sisältäen yhden kullan. Nyt mitaleja on kolme (1-1-1), mutta keihästäjät ovat vielä jäljellä.
Huonoista uutisista, Juha Hirvi (ampuja) lopetti uransa kuudensiin olympialaisiinsa. Iso-Britannia ohitti Saksan mitalitaulukossa![]()
~kirja

kirja kirjoitti:Luokan luottamusoppilaan äänestys oli tiukka. Minä vastaan ers tupakkaa polttava poika, jota äänestttiin vain häntä kiusatakseen. Pojat äänestivät häntä, tytöt minua. Itse en tietenkään voinut osallistua äänestykseen, minut kun oli ehdolle pantu.
Yhden äänen ero. (Kiitos luokanvalvojallemme ja kestämystä surun hetkinä!) Minulle.
~kirja

Zenzibar kirjoitti:Mä oon kanssa lähettänyt sinne hakemuksen, mutta ei oo mitään kuulunut...
Sieppeli kirjoitti:Minäkin olen miettinyt valvojaoppilaisuutta, mutta eihän minulla mitään mahollisuuksia ole (:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa