Sekalainen jatkis (JMSOM)

Minä aloitan, sinä jatkat, ja yllättäen minä kirjoitan uudelleen.

Sekalainen jatkis (JMSOM)

ViestiKirjoittaja Zenzibar » La Helmi 07, 2009 10:08

Eli, sain tähän nyt inspiraation Nora Robertsin trilogiasta, jonka ensimmäistä osaa olen lukemassa (Morriganin risti). Tässä siis eletään periaatteessa ihan nykyajassa, mutta maailmasta löytyy Vampyyrejä, noitia, manaajia, hahmon vaihtajia... muista maailmoista tulleita... melkeinpä kaikkea mitä mieleenne juolahtaa, kunhan nyt kohtuuden rajoissa pysytään, okay? Ja vampyyreistä haluaisin sanoa sellaisen asian, että he eivät saa mennä toistenihmisten rakennuksiin ilman lupaa... :) (senkin otin kirjasta).
Kirjoittamisen iloa!

~*~ New York, 2009 ~*~

Noin parikymppiseltä näyttävä nainen pakkasi ärtyneenä tavaroitaan ylellisessä sviitissä, yhdessä New Yorkin hienoimmista hotelleista. Hotellin johtaja oli jotenkin saanut selville, että hänen henkilötodistuksensa oli väärennetty, mutta koska nainen oli tuonut hotellille paljon rahaa, mies oli vain käskenyt hänen pakata tavaransa ja lähteä - ilmoittamatta poliisille.
Nainen ei pahemmin tykännyt urputtavista hotellinjohtajista, ja sillähetkellä kyseinen johtaja makasi katukivetyksellä. Hänet oli heitetty alas 89 kerroksisen kerrostalon katolta - lujaa.
Pakattuaan tavaransa nainen poistui ylväästi hotellista, mulkaisten vastaanottovirkailijaa, jolla kesti vähän aikaa hakea hänelle kuitti.
"Näkemiin, neiti Ramsday!"
Heti naisen poistuttua hotellista, hän kuuli poliisiautojen ja ambulanssien pillienm soivan jossain kauempana. Hän heti hyvin virkavaltaa karkuun, ja koska henkilötunnus oli väärä,ei kukaan voisi jäljittää häntä. Tietysti vastaanottavirkailija voisi kuvailla hänet poliisille, mutta 'pitkä, kalpea, mustahiuksinen ja pelottava' tuskin riittäisivät häntä tunnistamaan.
Nainen nappasi taksin ja samalla hetkellä hänen puhelimensa soi.
"Haloo?"
"Minä tiedän kuka sinä olet neiti Ramsdey. Vai pitäisikö sanoa: vampyyri Zenzibar?"
Nainen, Zenzibar, hengähti terävästi ja heilautti kättään taksikuskille. Nyt hän tarvitsisi rauhaa...

//hmh.. ja kirjoitusvirheiltäkään ei näköjään voi välttyä xD -Z
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

Re: Sekalainen jatkis (JMSOM)

ViestiKirjoittaja Nat » La Helmi 07, 2009 10:28

(Mulla on ihme pinttymä saattaa zenz pulaan aina milloin missäkin:D miten Zenz päsit hotelliin jos sua ei kutsuttu:D? //Ajattelin sen jotenki niin, että kysyin siltä hotellin ovimieheltä jotenki viekkaasti, et pääsenkö sisään x) -Z)

Taksi pysähtyi Zenzibarin viereen ja hän kipusi nopeasti auton takapenkille kännykkä edelleen korvallaan.
"Mistä tiedät kuka olen?" Zenzibarin mielestä puhe kaikui oudosti.
"Kannattaisi olla vähän varovaisempi neiti Ramsdey", kuului ääni puhelimesta ja... hänen edestään.
Zenzibar käänsi järkyttyneenä katseensa edessä istuvaan kuskiin. Kuski oli piilottanut piirteensä suuren hatun ja tumman huppari uumeniin. Kädet olivat hansikoidut ja toinen lepäsi rennosti ratin päällä ja toinen piteli kännykkää korvan vieressä. Taustapeilistä näki että silmillä oli suuret aurinkolasit ja huivi kaulalla. Niiden välistä näkyi vain kaistale vaaleaa ihoa. Zenzibar epäili ettei henkilö kuulunut paikalliseen taksifirmaan, vaikka auto olikin sama.
Yhtäkkiä kuski käänsi rajusti autoa vasemmalle ja kaasutti vilkkaalle tielle. Auto puikkelehti vaarallisesti muiden autojen seassa. Zenzibar kuuli epämääräisesti torvien tööttäyksiä ja vaimeita huutoja avoimista ikkunoista, koska syyskuinen yö oli tyypillisen lämmin New Yorkissa. Auto kaarsi risteyksessä päin punaisia oikealle ja siitä yli sillan vilkkaan tien yli kohti kaupungin erittäin ruuhkaista keskustaa.
"Minne helvettiin viet minua?" Zenzibar huudahti heittelehtiessään takapenkillä puolelta toiselle.
Kuski ei vastannut vain kaarsi jälleen toiselle tielle vaarallisen läheltä toista autoa. Silloin Zenzibar tajusi ettei kukaan ollut kolhinut autoa tai aiheuttanut kolareita.

(Tähän jätän jatkiksen. Päättäkää onko tyyppi hyvis vai pahis ja kenen se on. Emme tiedä edes onko hän mies vai nainen:D Minähän en sitä päätä:P)
Viimeksi muokannut Nat päivämäärä To Helmi 26, 2009 12:52, muokattu yhteensä 1 kerran
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Helmi 08, 2009 12:30

Kuski näytti huolettomalta, vaikka kolarit olivat vain sekuntien päässä. Tosin, ajatteli Zenzibar, jos tämä tyyppi tiesi hänen olevan vampyyri, hän kenties työskenteli jollekin voimalliselle, joka halusi... niin mitä? Tämä päätyy taatusti uutisiin, Zenzibar ajatteli huokaisten hiljaa. No mitäpä siitä? Kuolevaiset olivat niin turvautuneita tieteeseen, ettei yliluonnolliselle ajattelulle jäänyt tilaa ja vaikka olisi jäänytkin, ihmiset kieltäytyivät jyrkästi uskomasta siihen. Kuski oli alkanut viheltää. Se ärsytti suuresti Zenzibaria, joka hillitsi vain vaivoin itsensä, ettei olisi tarttunut kuskin päästä ja taittanut tyypin niskan. Auton takia hän ei tehnyt sitä, koska jos kuski kuolisi, ei Zenzibar millään saisi autoa ajoissa halliintaansa. Auto ajoi hylätylle varastolle ja yksi varaston ovista avautui, jotta auto pääsisi sisään. Zenzibar pani merkille, että heti kun auto oli päässyt sisään sulkeutui ovi tiukasti ja lukot laitettiin päälle. Kuski teki äkkijarrutuksen ja Zenzibar oli lentää etupenkille. Raivoissaan Zenzibar takertui kynsillään auton takapenkkiin ja potkaisi oven auki. Ovi lennähti jotakuta päin, koska kuului huudahdus ja voihkaisu. Zenzibar hymyili tyytyväisenä ja astui itse ulos. Häneen tarrattiin olkapäistä ja käsivarsista ainakin viisi raavasta miestä. Kuski astui itsekin vihellellen autosta, mutta häneen ei tartuttu. Kuski näytti johtavan joukkoa ja miehet raahasivat Zenzibarin pitkää käytävää pitkin valtavaan huoneeseen, joka ei muistuttanut lainkaan varastoa. Se oli ikäänkuin huone suuresta kartanosta. Seinät olivat tummaa puuta ja valaistus oli hämärä. Huoneessa tuoksahti veri, tuoksukynttilät ja jotain mitä Zenzibar ei osannut kuvailla. Huoneessa oli kolme sammaleenvihreää sohvaa takan ympärillä. Vanhat taulut koristivat ankeita seiniä. Takan vieressä seisoi nainen, joka oli pukeutunut niinkuin nykyihmiset. Ei mitään hämyisiä kaapuja tai viittoja. Nainen oli pukeutunut arkiseen tummanpunaiseen mekkoon, joka oli yksinkertainen, mutta samalla tyylikäs. Naisen punaiset hiukset valuivat suorina ja sileinä olkapäille. Hänen kasvonsa olivat varjossa. Nainen puristi vanhaa sauvaa ja napsautti sormiaan. Miehet päästivät Zenzibarista irti. Zenzibar mulkoili miehiä, mutta he perääntyivät seinää vasten.
"Zenzibar oletan?" nainen kysyi. Hänen äänensä oli pehmeä eikä se kuulostanut uhkaavalta.
"Kyllä. Mitä asiaa?" Zenzibar kysyi suoraan. Nainen kohotti kasvonsa ja hänen ihonsa oli melkein yhtä kalpea kuin Zenzibarin. Nainen oli kaunis, mutta ei mitenkään häikäisevä, eivätkä kasvot jääneet muodoltaan helposti mieleen. Silmät ne tekivät naisesta muistamisen arvoisen. Toinen oli tummansininen ja siinä näkyi ikuinen nuoruus. Toinen taas oli myrkyn vihreä, jossa näkyi häijyyttä. Molemmat silmät olivat kääntyneet Zenzibaria kohti. Nainen ojensi kätensä, joka oli lämmin, kun Zenzibar kätteli häntä.
"Olen Omppuli, Hekaten oppilas ja tytär ja noituuden harjoittaja", Omppuli sanoi ja hymyili Zenzibarille, vilkaisi miehiä seinien vieressä. Omppuli ei ollut hiljentänyt ääntään mitenkään. Kuski ja miehet olivat siis kuulleet kaiken. Ilmeisesti noidan roolin salaaminen ei ollut Omppulin huolia.
"Puolijumala vai?" Zenzibar kysyi ja Omppuli hymähti ja viittasi Zenzibaria istumaan sohvalle.
"No tiedät kai, että nimi ei merkitse ihan kaikkea. Mutta kyllä, äitini oli yön, aaveiden ja noituuden jumalatar", Omppuli sanoi ja Zenzibar istuutui.
"Hienoa, että pääsit tulemaan. Katsos meillä on hiukan ongelmia ja minä tiedän, että vampyyreilla on mahtavat voimat. Tosin nykyään on hiukan vaikea löytää aitoja tietoja ihmisten satuilun takia, ellei sitten halua käyttää noituutta. Joka tapauksessa tämä maailma on menemässä kammottavaan suuntaan. Meitä alkaa olla vähän, kun ihmiset vain lisääntyy ja lisääntyy, luoja sille ei ole mitään rajaa. Ne tuhoavat tämän planeetan ja minä olen jopa suojellut heitä. Pah ja mitä olenkaan saanut kiitokseksi? Halveksivia katseita ja varkaita varastamaan sauvaani. Typerykset! Kaiken sen jälkeen mitä minä annoin heille!" Omppuli puhui kiihkeästi ja Zenzibar oli hiljaa. Omppuli huokasi.
"Niinpä niin. He ovat turvautuneita siihen... Mikä se sana on?" Omppuli kysyi äkkiä Zenzibarilta, joka katsoi häntä hiukan yllättyneenä.
"Tiede?" Zenzibar ehdotti.
"Niin aivan! Siihen tieteeseen ja kuvittelevat olevansa tämän maailman hallitsijoita. He ovat väärässä. Eikö sinustakin olisi hauskaa antaa opetus niille?" Omppuli kysyi ja katsoi Zenzibaria tutkivasti.

[Voin vaikuttaa aika mahtavalta näin alussa, mutta lupaan etten ole mikään ylimahtava. Mennään kohtuuden rajoissa, jookosta? :)]
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Helmi 08, 2009 2:40

Ennenkuin Zenzibar ehti edes vastata, kuului viisi viuhahdusta, ja autonkuljettajan takana seisseet miehet kaatuivat maahan myrkkynuolet kaulassaan.
"Se on Gustaf" Zenzibar huokaisi.
"Totta" kuului ääni katonrajasta. Teräspalkkien päällä roikkui mustaan asuun pukeutunut mies, jonka oranssit hiukset sojottivat hiukan hupun alta. Hän heitti juuri nukutusnuolilla varustettua kivääriä pois ja otti muuta esille. Varsijousen. Ja hopeisen nuolen.
"Mielenkiintoinen persoona" Omppuli sanoi tyynesti.
"Hän on jahdannut minua jo kauan. Vampyyrinmetsästäjä" Zenzibar sanoi. Omppuli kohautti olkiaan ja osoitti miestä sormellaan. Nainen lausui vieraskielisen sanan, ja sormenpäästä purkautui sininen tulipallo, joka lensi huoneen poikki ja iskeytyi teräspalkkiin. Palkki murtui, ja mies tippui teräspalasten mukana kymmenen metriä kiviselle lattialle.
"Se siitä" Omppuli sanoi ja puhalsi savuvanan pois sormensa päältä.
"Luuletko?" Zenzibar kysyi kun mies kömpi esiin teräskappaleiden seasta ja vetäisi ikävän näköisen teräslevyn palaisen irti selästään.
"Nyt, Zenzibar..." Gustaf sanoi pahaenteisesti ja nosti varsijoustaan.
"Valitan että tästä tuli tälläinen klisee, mutta olet ollut melkoinen riesa" hän sanoi.
"Vai että minä olen riesa sinulle? Itse olet vainonnut minua 450 vuotta!" Zenzibar huusi.
"Minun työni on metsästää vampyyreita" Gustaf sanoi hätkähtämättä.
"Miksi?" vampyyri kysyi.
"Olette pahoja" Gustaf sanoi ja oli vapauttamaisillaan hopeisen nuolen, kun kolme kovaa paukahdusta kaikui hallissa ja miehen rintaan ilmestyi kolme veristä täplää. Hän katsoi niitä hetken ja mutisi "tuosta jää kyllä arpi" ja kaatui lattialle.
"Se siitä" sanoi autonkuljettaja hänen takaansa, pistooli kädessään.
"Kunhan pyörtyi. Hän on selvinnyt pahemmastakin. Mutta nyt on oiva tilaisuus hankkiutua hänestä eroon" Zenzibar sanoi kumartuen tajuttoman metsästäjän puoleen.
I got a Pikachu today.
I put on my Charmander heart is mine.
Maybe I should Raichu a love song.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Helmi 08, 2009 3:08

Gustaf hyppäsi salamannopeasti pystyyn, irvistäen tuskasta, ja hän tarttui Zenzibaria ranteesta ja painoi veitsen tämän kurkulle.
Zenzibar huokaisi ärsyyntyneenä. "Kuule Gustaf, luulisi sinun tietävän, että me kuolemme vain, jos meitä isketään sydämeen."
"Niin, tai sitten teiltä voi leikata pään irti ja polttaa sen erillään muusta ruumista", Gustaf ilmoitti ja painoi veistä tiukemmin naisen kurkulle. "Et usko kuinka kauan olen unelmoinut tästä hetkestä."
"No senkun jatkat unelmointia!" Zenzibar käännähti, ja pystyi yllättämään voitostaan huumaantuneen vampyyrinmetsästäjän, iskien tätä arkaan paikkaan. Varmistettuaan, että mies oli sillä kertaa vaarmasti tajuton, hän kääntyi kohti Omppulia.
"Muutin mieleni, hänestä voi olla ehkä hyötyä."
Omppuli tutki kaikessa rauhassa kynsiään. "Ruokaako ajattelit? Noh, tule perässäni, raahaa hänet vankiselliin toisen vangin seuraksi, olen varma, että vampyyrinä osaat arvosta siellä oleskelevaa lintua..."
Zenzibar ei pitänyt siitä, että häntä käskytettiin, mutta hän aikoi ottaa ensin selvää tuosta puolijumalasta, ennen kuin teki mitään päätöksiä. Hän heilautti Gustafin ruumiin hartioilleen ja lähti noidan perässä alakerran tyrmiin.
Tyrmässä istui yhdessä nurkassa noin kuusitoistavuotiaalta näyttävä tyttö, jolla oli punaoranssit hiukset, tulenpunainen paita ja syvän oranssit silmät. Tämä mulkoi Omppulia erittäin vihamielisesti ja katsahti kinnostuneena sitten Zenzibariin.
"Saanko esitellä: Sieppeli, ukkoslintu", Omppuli ilmoitti ja katsahti Zenzibariin uteliaana tämän reaktiosta.
Zenzibar tipautti Gustafin lattialle ja meni lähemmäs kaltereita. "Ukkoslintu... en ole nähnyt noita sitten... sitten vuoden 1845."
Omppuli nyökkäsi. "Silloin kun niitä tuhottiin paljon. Tämä yksilö on viimeisiä lajissaan ja satuin törmäämään siihen sattumalta Euroopassa."
Omppuli avasi häkin oven ja Zenzibar raahasi Gustafin sinne, tarkastellen tarkemmin tuota outoa tyttöä. "Kuinka vanha se on?"
"Alkuperäinen."
Zenzibar suu aukesi. "Olen tavannut vain yhden Ukkoslinnun joka syntyi ensimmäisestä uskkosmyrskystä... sen nimi oli joku Cel.. Celin..."
"Celestial."
Omppuli naurahti heleää naurua ja katsoi Sieppeliä, joka oli juuri puhunut. "Sehän puhuu! Se on puhut korkeintaan viisi sanaa koko täällä olonsa aikana."
Zenzibar katseli tyttöä pää kallellaan. "Mielenkiintoista..."
Gustaf alkoi taas heräillä, mutta kipu oli niin suuri, että hän valahti melkein heti tajuttomaksi. Zenzibar meni miehen luokse ja kaivoi kynsillään luodit ulos hänestä. Sitten nainen repäisi miehen hihat ja sitoi haavat niillä. Ukkoslintu ei liikahtanutkaan, ja Zenzibar mietti, mikä sai tämän pysymään paikallaan.
Zenzibar nousi ja poistui tyrmästä katsellen yhä ukkoslintua. "Mitä aiot tehdä sillä?"
Omppuli virnisti. "Siinähän se hienous piileekin..."
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

Paikkakunta: Jossain tähtien takana ja pimeyden keskellä on paikka, josta minut saattaa löytää...

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Helmi 08, 2009 4:13

"Se liittyy siihen samaiseen opetukseen mistä puhuin sinulle aikaisemmin. Ihmiset kaipaavat opetusta tai no, ehkä parempi sana on kosto", Omppuli sanoi ja vilkutti myrtyneelle Sieppelille hymyillen. Sieppeli katsoi murhaavasti noitaa.
"Miksi olet niin vihainen niille? tai siis, en minäkään niistä pidä kauheasti, mutta mikä saa sinut vihaamaan niitä?" Zenzibar kysyi ja Omppuli katsoi ilmeettömästi. Hän piirsi ilmaa valtavam neliön ja sitten käytti sauvaansa ja lausui muutaman sanan vieraalla kielellä. Neliö muuttui liikkuvaksi kuvaksi. Tulta, paljon tulta ja kirkunaa.
"Kahlitkaa ne! Polttakaa ne! Laittakaa noidat roviolle!" huusi mies, jolla oli mustat pitkät hiukset ja terävä leuka. Hän piti kädessään samaa sauvaa mitä Omppuli piti kädessään nyt. Kirkuvat ihmiset potkivat ja yrittivät päästä pakoon, mutta heidät sidottiin paaluihin. Ihmiset huusivat ja pilkkasivat sidottuja. Omppuli oli yksi sidotuista ja hänen katseessaan oli niin paljon vihaa, että Zenzibar värähti. Omppuli hänen vierellään katsoi tapahtumaa tyynesti. Sieppelikin katsoi näkymää. Hetken oli hiljaista, lukuunottamatta ihmisten pilkanhuutoja, jotka vaimenivat. Tuli vain rätisi soihduissa ja tuuli ulvoi. Sitten mies puhui.
"Te olette syyllistyneet rikoksista kauheimpaan, noituuteen! Olette noituneet lehmämme elinkelvottomiksi, olette tuhonneet satomme uudelleen ja uudelleen! Mitä teillä on sanottavana puolustukseksi?" mies huusi kovaan ääneen. Sidotut huusivat vastaukseksi, mutta huudoista ei saanut mitään selvää. Toiset olivat peloissaan, toiset raivoissaan ja toiset itkivät. Omppuli oli vain hiljaa.
"Minä en ole noita!" huusi yksi yli muiden.
"Turpa kiinni!" mies huusi, mutta ei onnistunut kovinkaan hyvin. Hän antoi merkin ja ihmiset heittivät soihdut paalujen alla oleviin olkiin. Ne roihahtivat heti. Omppulin suu liikkui ja hän riuhtoi köysiään raivoissaan. Sauva miehen kädessä alkoi vapista ja tuli hipoi jo Omppulia. Ihmiset hiljenivät ja osoittivat Omppulia ja sauvaa.
"Hän lausuu loitsua!" joku huusi. Mies kopautti sauvaa uhkaavasti, mutta Omppuli pudisti päätään ja suu liikkui yhä vieläkin. Sauva riuhtoi itsensä miehen otteesta ja Omppuli huusi viimeisen sanan ilmaan. Köydet katkesivat ja Omppuli nappasi sauvansa ilmasta ja kohotti sen yläpuolelleen. Syntyi räjähdys. Maa järähteli ja ihmiset kirkuivat ja yrittivät päästä pakoon, mutta Omppuli ei päästänyt pakoon ketään. Tuli ei hiipunut muiden sidottujen ympäriltä. Ihmiset paaluissa huusivat tuskaansa, kun paloivat elävältä. Koko maa paloi ja samoin koko kylä. Omppuli katosi tuleen itsekin ja vain palavien ihmisten tuskanhuudot jäivät soimaan. Sitten neliö hajosi.
"He vangitsivat minut ja varastivat sauvani. Olin aikaisemmin antanut heille lahjoja ja neuvoja voimillani ja niin he kiittivät minua", Omppuli sanoi hiljaa.
"Eivätkö he saaneet koston tuosta?" Zenzibar kysyi. Omppuli pudisti päätään.
"He eivät olleet ainoita, jotka aiheuttivat minulle tuskaa", Omppuli vastasi ja hänen sauvansa värisi. Zenzibar nyökkäsi.
"Entäs minä?" Zenzibar kysyi.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Helmi 08, 2009 6:31

"Voit olla suureksi hyödyksi. Ja ihmiset näkevät että kaikki heidän vainoamansa taikaolennot iskevät yhtenä rintamana. Muistaakseni teitä vainottiin aikanaan todella paljon. Todisteena vangittu ystävämme" Omppuli sanoi.
"Kyllä, meitä vainottiin. Mutta hän ei ole ihminen, ainakaan täysin. En edes tiedä mikä hän on" Zenzibar sanoi.
"Mutta entä hän?" hän kysyi nyökäten kohti autonkuljettajaa.
"Hän on Nat. Värikäs persoonallisuus" Omppuli esitteli. Nat nyökkäsi vampyyrille ja jatkoi pistoolinlippaansa täyttöä.

Gustaf nousi istumaan häkin lattialle ja venytteli varovasti jäseniään. Haavat olivat parantuneet. Pikaisesti hän tutki asunsa kätköt. Asevyö ja siinä olleet kaksi pistoolia ja yksi kranaatti oli poissa. Saappaan sisään kätketty pistooli oli jäänyt huomaamatta, mutta panoksia ei ollut paljon. Myös takin vuoreen ommeltu pussi oli jäänyt. Hän otti ja aukaisi sen. Taitettu puukko, pieni kiikari ja ehkä golf-pallon kokoinen mötikkä muoviräjähdettä. Pakosuunnitelma muotoutui jo valmiiksi hänen päässään, mutta ennenkuin hän ehti ottaa sitä käytäntöön hän huomasi toisen henkilön olevan häkissä.
"Päivää" hän sanoi varovasti. Sieppeli käänsi katseensa häneen päin muttei vastannut.
"Kuka sinä olet" Gustaf kysyi.
"Sieppeli" tyttö vastasi.
"Okei. Tule, häivytään täältä" Gustaf sanoi. Sieppeli pudisti päätään.
"No miksei?" Gustaf kysyi ärsyyntyen.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Su Helmi 08, 2009 8:24

Sieppeli osoitti kolmea hahmoa huoneen toisessa päässä. Gustaf kirosi hiljaa ja alkoi mielessään hautoa pakosuunnitelmia...

Zenzibar katseli Natia. Hänellä oli yllään edelleen samat vaatteet kuin autoa ajaessakin. Ne eivät paljastaneet mitään ruumiinmuotoja, ei mitään. Omppuli oli huomannut Zenzibarin tuijotuksen.
"Näytät olevan kiinnostunut kuskistasi. Nat, esittelisitkö itsesi?"
"Aivan kohta. Laitan vain nämä hienot hopeapanokset pistooliini, jotka löysin pojan taskuista. Epäilen kyllä että niitä olisi vielä lisää..." Kuului naisen ääni.
Omppuli naurahti pienesti. Vihdoinkin Nat sai pistoolin pois käsistään ja alkoi riisua mojovaa vaatekertaansa. Ensiksi lennähti hattu, sitten huivi, huppari jne...(ei ole strippausta). Aurinkolasit ja hanskat jäivät hänelle. Vaatetuksen alla oli tavalliset mustat pillifarkut ja keskivartaloa tiukasti myötäilevä tummanharmaa toppi. Hiukset olivat lyhyet ja mustat, mutta siellä täällä näkyi pinkkejä raitoja. Iho oli kalpea ja vartalo oli hyvin treenattu.
"Nat, kaikki." Omppuli muistutti auliisti.
Nat virnisti väläyttäen hohtavan hammasrivin. Aurinkolasien takaa paljastuivat haaleanruskeat silmät, jotka hohtivat oudosti. Niiden ilme oli terävä. Nahkahanskat lensivät viimeinkin lattialle. Kädet olivat vaaleat, mutta oikeassa kädessä oli outoja sinisiä kiemuroita ja kuvioita.
"Mahtavaa, eikö?" Kuului taas Natin ääni, mutta ei hänen suustaan.
"Mikä ihme sinä olet?" Zenzibar kysyi kummastuneena.
"Ihminen."
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Helmi 08, 2009 9:00

Zenzibar aikoi kysellä lisää, mutta Omppuli kohotti kättään pyytäen Zenzibaria vaikenemaan.
"Puhutaanpas siitä kostosta nyt vielä", Omppuli sanoi ja aikoi juuri jatkaa, kunnes hän sulki suunsa ja näytti miettiväiseltä. Hän oli pari minuuttia hiljaa ja katsoi Sieppeliä ja Nattia.
"Niin, se kosto?" Zenzibar sanoi kysyvästi. Omppuli kääntyi katsomaan häntä hymyillen.
"Päätin luopua siitä! Katsos, minulle riittää se, että käräytin ne ihmiset poroksi ja en minä jaksa haaskata voimiani ihmisiin", Omppuli sanoi ja heilautti kättään huolettomasti. Zenzibar tuijotti Omppulia epäuskoisena. Omppuli katsoi häntä takaisin.
"Ookei, minä tästä sitten lähden", Zenzibar sanoi ja astui portaita kohti.
"Seis! Sanoinko minä, että sinulla on lupa lähteä? Ei, en tainnut sanoa", Omppuli sanoi ja hän hymyili leveästi, kun Zenzibar kääntyi häneen päin epäuskoisena.
"Mihin sinä tarvitset minua?" Zenzibar kysyi ties monetta kertaa. Omppuli kopautti sauvaansa, kuiskasi jotain ja Zenzibar ikään kuin lipui häntä kohti vasten tahtoaan.
"Vaikka mihin", Omppuli sanoi ja nauroi heleästi.
"Laitatko minutkin häkkiin?" Zenzibar kysyi silmät siristyneinä.
"Voi en toki! Luuletko minun tosiaan tekeväni niin? Ei, hän on häkissä, koska muuten aiheuttaisi valtavaa tuhoa. Sitähän ei saa tapahtua, eihän?" Omppuli sanoi räpsäyttäen silmiään melkeinpä viattoman näköisesti ja nyökkäsi kohti Sieppeliä, joka istui häkissä myrtyneenä, muttei vastannut mitään.
"Hmm. Jotkut eivät sitten puhu paljon, mutta joka tapauksessa. Kuinka monta taruolentoa olet tavannut lähivuosien aikana?" Omppuli kysyi Zenzibarilta.
"Miksi se sinua kiinnostaa? Ja miksi puhut tuon edessä täysin vapaasti, sinähän sanoit juuri vihaavasi ihmisiä", Zenzibar sanoi ja viittasi Natiin, joka tutkaili kynsiään ja kohotti sitten katseensa. Hän hymyili itsevarmasti. Omppuli virnisti ja iski vihreää silmäänsä.
"Nat on hyvin kiintoisa persoonallisuus, kuten jo sanoin. Häntä ei haittaa lainkaan vaikka olenkin ilkeä noita-akka, eihän Nat?" Omppuli kysyi Natilta iloisesti.
"Ei tosiaankaan", Nat naurahti ja Zenzibar mietti minkälaisten ihmisten käsiin hän oli oikein joutunut.
"Täytyy vaan kääntyä oikeiden henkilöiden puoleen niin elämä menee hyvin. Sinulla ei tainnut mennä niin hyvin kuin minulla", Omppuli sanoi ja viittasi Gustafiin, joka tuijotti kolmikkoa murhaavasti häkissä Sieppelin vieressä.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ma Helmi 09, 2009 5:44

"No, en nyt sanoisi niinkään... tuo tyyppi on tuonut jonkinlaista jännitystä elämään... Olen aika yllättynyt että se löysi minut täältä.. luulin karistaneeni sen Oregonissa", Zenzibar sanoi Omppulille, mutta katsoi yhä mielenkiinnolla Natia. "Tiedätkö, jotain outoa sinussa on, vaikka kuinka olisit ihminen, koska et haise ihmiseltä... ja usko pois, minä tunnistan ihmisen hajun." Zenzibar hymyili, niin että terävät kulmahampaat välkähtivät.
"Aivan, mutta palataksemme taruolentoihin, montako?" Omppuli kysyi uudelleen ja katsoi hiukan vaativasti Zenzibaria.
Zenzibar huokaisi. Hänen mielestään noita oli hiukan sekaisin päästään, eikä hän jaksanut käsittää, mitä ihmettä noita teki vampyyrilla. "No jos nyt otetaan sellainen sadan vuoden marginaali, niin ehkä noin kolmisensataa, plus miinus kaksiymmentä... Miksi ihmeessä se sinua kiinnostaa?"
Zenzibar kuuli Natin, Gustafin ja Sieppelin henkäisevän, mutta Omppuli ei näyttänyt olevan moksiskaan. "Aika paljon, taidat tykätä matkustelemisesta?"
Zenzibar virnisti. "Mukavampaa se on kuin paikoillaan pysyminen, olen käynyt maailman joka kolkassa... lähestulkoon... ja matkalla olen nähnyt kaikenlaista. Mutta kunniaksesi on sanottava, että olet vasta toinen tapaamani puolijumala."
Omppuli naurahti ja heilautti hiuksiaan. "Meitä on aika harvassa... mutta palataksemme taruolentoihin, onko määrä sinusta paljon vai vähän?"
Zenzibar mietiskeli hetken. "Ottaen huomioon matkustelemiseni, se on kyllä aika vähän", hän myönsi. "Pelkästään vampyyrejä, on maailmassa nykyään säälittävän vähän, tosin melkein kaikki kunnia siitä kuuluu noille." Zenzibar heilautti päätään Gustafin suuntaan. Mies naurahti.
"Voit lyödä pääsi vetoa siitä, vampyyri. Parin vuosisadan kuluessa te olette kaikki mennyttä!"
Zenzibar nauroi. "Älä luule, teitä on joka tapauksessa jo nyt yli puolet vähemmän kuin meitä, vaikka ennen teitä oli viisi kertaa enemmän. Vampyyrit ovat yksinkertaisesti vahvempia, ja vain noin kymmenestä teistä, on meille vastusta."
Nat hymähti. "Olet kauhean itsevarma, ottaen huomioon sen kadon joka teitä kohtasi kolmisensataa vuotta sitten."
Zenzibar kurtisti kulmiaan, hän ei pitänyt sen asian muistamisesta. "Se oli Jumalien syytä. Emme muka kunnioita ihmisrotua tarpeeksi! Paskat sanon minä, ihmisetkin tappavat eläimiä sukupuuttoon joka päivä, eivätkä jumalat välitä siitä paskaakaan. Mitä sitten vaikka ihmisrodun kasvu hidastuisi?"
Omppuli nyökkäsi. "Pääsit asian ytimeen. Jumalat ovat tuhonneet taruolentoja nyt, enemmän kuin koskaan. Vain siksi, että ihmiset saisivat elää."
Zenzibar mietti asiaa hetken ja aikoi sanoa jotain, mutta sulkikin suunsa. Ei edes puolijumala voi olla niin hullu, että nousisi Jumalia vastaan... eihän?
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ma Helmi 09, 2009 6:49

Omppuli keskeytti hänen mietteensä.
"Hmm," hän sanoi, "mielenkiintoista" Zenzibar kääntyi häkkiin päin. Se oli tyhjä.
"Mitä!" Zenzibar raivostui.

Hetkeä aikaisemmin Gustaf oli tuntenut nykäisyn kauluksessaan ja hän oli liitänyt ylöspäin, häkin reunojen ulkopuolelle ja katossa olevalle kattoikkunalle. Ikkuna aukesi ja hän mätkähti katolle. Hän kääntyi lennättäjänsä puoleen ja näki Sieppelin katsovan häntä tylsästi.
"Miten sinä tuon teit?" hän kysyi. Tyttö vain viittoi seuraamaan.
"Hetkinen nyt, pikkutyttö, minä en lähde minnekkään. Tuolla alhaalla on vampyyri surmattavana" Gustaf sanoi.
"Et voi" Sieppeli vastasi ja tarrasi miestä kädestä.
"Miksen?" Gustaf kysyi. Sieppeli ei vastannut vaan viittoi seuraamaan.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Sieppeli » Ma Helmi 09, 2009 7:34

Gustaf ei liikahtanutkaan. Sieppeli huokaisi ja tarttui Gustafia kauluksesta tömäyttäen tämän seinään. Tyttö katsoi Gustafia tiukasti silmiin ja Gustafista tuntui, että olisi joutunut ukkosmyrskyyn. Sieppelin ilme oli helppo lukea; Tulet mukaan tai jää tänne ja kuole. Gustaf kohotti oikeaa kulmaansa ja huokaisi luovutuksen merkiksi. Sieppeli päästi irti ja lähti varoen eteenpäin.
"Ärsyttävä kakara..."

"Ne kuulevat kun ajattelet heitä." Omppuli seisoi myrskyssä keskellä merta kalliolla joka työntyi pintaan. Kaksi hänen kätyriään vapisivat hiukan kylmyydestä tai pelosta. Samalla tähänastisista suurin salama välähti taivaalla. Sitä seurasi sarja pienempiä salamia jotka valaisivat maan. Omppulin kätyrit luulivat tulleensa sokeiksi kunnes näkivät jotain punaista lehahtavan heidän eteensä.
"Vihdoin olet saapunut..." Omppuli sanoi. Kun normaali pimeys palasi maahan leijui veden päällä punaoranssihiuksinen tyttö joka tuijotti heitä oranssintyhjillä silmillään. Tytön selästä kasvoi kaksi valtavaa siipeä jotka näyttivät olevan liekeissä.
"Sieppeli." Omppuli henkäisi päättäen lauseensa. Sarja välähdyksiä piiskoi taivasta Sieppelin takana.
"Ei hätää emme tee sinulle pahaa." Toinen kätyri sanoi. Nyt yksi salama isku kallioon miehen jalkojen juureen niin että tämä lensi myrskyävään mereen. Sieppeli nousi lentoon, mutta Omppuli veti nopeasti hihastaan ketjun jonka heitti tämän kaulaan. Äänetön kirkaisu kaukui hänen korvissaan kun ketju muotoitui oikeaan muotoonsa, kultaiseksi kaulakoruksi johon oli painettu linnun kuva. Sieppelin siivet katosivat ja tämä tipahti kallion alareunaan tajuttomana. Omppuli kumartui hänen luokseen.
"Sinä tulet nyt mukaani. Niin kauan kuin kannat tuota korua et voi käyttää oikeita voimiasi. Sinä autat minua nyt siinä mitä minä haluan."

[Todellakin, puhun mahdollisimman vähän, en ole kuitenkaan täysin mykkä <2]
"Any happy little thought?"
Sieppeli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Ti Helmi 10, 2009 7:07

"Nat, etsi heidät" Omppuli sanoi tyynesti. Nat nyökkäsi ja häipyi hallista.
"Hän ei voi pysäyttää heitä" Zenzibar huomautti.
"En nyt sanoisi. Mutta mennään toki auttamaan häntä jos epäilet" Omppuli sanoi.

Sieppeli laskeutui sulavasti hallin katolta Gustaf perässään.
"Kuules nyt, pikkuinen. Minä en mene minnekkään ennenkuin kerrot minne olet menossa ja miksi" mies tuhahti. Sieppeli kääntyi ja aikoi tarrata miestä taas kauluksesta (mikä vaati tytön nousemista varpailleen) mutta Gustaf ehti tarttua häntä käsivarsista.
"Päästä irti tai tapan sinut!" Sieppeli murahti. Gustaf huomasi linnunmuotoisen, kultaisen linnunmuotoisen kaulakorun hänen kaulallaan.
"Tiedän mikä tuo on. Haluat siitä eroon, etkö vain?" Gustaf kysyi. Sieppeli katsoi häneen kysyvästi mutta edelleen murhaavasti.
"Minä olen kerran kumonnut tuollaisen kirouksen. Tiedän miten se onnistuu, minulla on siihen välineet!" mies sanoi painostavasti. Sieppeli ei ehtinyt edes harkita, kun Natin ääni keskeytti heidät.
"Show on ohitse! Antautukaa!" hän huusi pistooli kädessään.
"Tuo tyyppi on kävelevä klisee" Gustaf mutisi.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Ti Helmi 10, 2009 7:18

Zenzibar katsoi kauempaa, kuinka Nat osoitti Gustafia ja Sieppeliä pistoolilla. Naurettavaa. Omppulikin oli niin esityksen lumoissa, että Nat taisi olla hyvä pistoolin heiluttelussa. Zenzibar ei aikonut jäädä ottamaan siitä selvää, eikä häntä todellakaan kiinnostanut jonkun puolijumalan sekopäiset ideat. Vähin äänin hän lähti juoksuun ja katosi metsän siimekseen nopeammin kuin olisi itsekään uskonut. Hänellä oli onneksi päällään farkut ja poolo, joilla oli varsin helppo juosta.
Nopeasti muut kuin metsän äänet lakkasivat kuulumasta ja Zenzibar alkoi miettiä missä he olivat. Metsä osoittautui pelkäksi pieneksi tiheiköksi kaupungin reunalla, mutta Zenzibar onneksi oli kotonaan missä vain. Hän vihelsi hiljaa, kutsuvasti ja jäi odottamaan. Hetken päästä metsän siimekseen ilmestyi tummanharma susi, jolla oli viisas katse keltaisissa pedon silmissään. Zenzibar hyräili, ja susi tuli hänen luokseen.
"Hei Eternity. Kaipasitko minua?"
Susi katsoi häntä kirkkailla silmillään, kuin viestittääkseen jotakin.
"Tiedän, minäkin kaipasin sinua."
Zenzibar oli elementissään ja päätti viettää seuraavan päivän metsässä. Hän löysi tiheän paikan, jonne pieninkään valonsäde ei löytänyt ja hän jäi Eternityn kanssa siihen. Hän tiesi, että seuraavana yönä hänen täytyisi metsästää, tai hän heikkenisi aivan liikaa...

Sieppeli katsoi vihamielisesti Natia, ja Gustaf yritti keksiä miten tehdä kirouksen kumoamisloitsu mahdollisimman nopeasti. Hän tiesi ettei pystyisi siihen millään. Hän huomasi sitten Zenzibarin kadonneen, ja hänen teki mieli huutaa ääneen. Taas se kirottu vampyyri oli karannut häneltä!
"Tiedätkö mitä, noita?"
Omppuli laittoi kätensä puuskaan. "No?"
"Hävitit vampyyrisi."
Sekä Nat, että Omppuli kääntyivät katsomaan paikkaa, jossa Zenzibar oli hetki sitten seissyt, Sieppeli pyrähti heti juoksuun, mutta Gustaf tiesi ettei olisi tarpeeksi nopea, niinpä hän päätti tehdä puolijumalan kanssa sopimuksen.
"Kuinka pahasti tahdot sen vampyyrin itsellesi?"
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Ti Helmi 10, 2009 8:03

Omppuli käännähti katsomaan Gustafia hymyillen, näyttämättä yllättyneeltä.
"Pahasti", Omppuli vastasi.
"Ja kun olet saanut tarvitsemasi, vampyyri on minun?" Gustaf varmisti sopimuksen ja ojensi kätensä.
"Kokonaan sinun", Omppuli vahvisti ja kätteli Gustafia. Sen jälkeen Gustaf lähti metsään Zenzibarin perään. Kun Gustaf oli kadonnut Omppuli soi tyytyväisen hymyn Natille.
"Kaikki käy kuin itsestään, eikö vain?" Omppuli naurahti.
"Mutta entäs se ukkoslintu, Sieppeli?" Nat kysyi. Omppuli huitaisi kättään. Hän kopautti sauvaansa ja lausui muutaman sanan. Jostain kaukaa kuului kirkaisu.
"Hän on tässä ihan pian. Ota hänet säilöön. Häkki odottaa", Omppuli sanoi ja kului muutama minuutti ja sitten Sieppeli saapui kävellen ja hengittäen raskaasti. Koru hänen kaulallaan hehkui.
"Polttaa!" hönki Sieppeli.
"Tietysti se polttaa, ehkäpä nyt opit ettei kannata lähteä karkumatkalle", Omppuli sanoi itsetyytyväisesti ja kosketti korua. Hehku hiipui ja Sieppelin hengitys tasaantui. Nat tarttui Sieppeliä kädestä ja lähti raahaamaan häntä takaisin sisälle. Omppuli seurasi kaksikkoa.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Nat » Pe Helmi 13, 2009 8:03

Kun Sieppeli oli lukittu visusti häkkiinsä, Omppuli vetäytyi takaisiin hallin sisällä sijaitsevan asumuksensa hämärään. Nat seurasi hiljaa perässä.
"Mitä aiot tehdä ukkoslinnulla ja sillä iloisella vampyyrilla?" Nat kysyi huvittuneena muistellessaan hänen ja Zenzibarin ensikohtaamista.
"Kaikki aikanaan, kaikki aikanaan Nat hyvä." Omppuli sanoi istuessaan takan edessä.
"No jos tänään ei ole enää mitään ihmeellistä, taidan lähteä päiväksi kotiin." Sen sanottuaan Nat poistui odottamatta lupaa.
Omppuli hymyili itsekseen ja otti lähellä olevan pöydän päältä viinipullon ja lasin.

New Yorkin sivukadut olivat autiot aamun alkaessa jo sarastaa. Vain pari roskisdyykkaria kipitteli Natin ohi, kun hän suuntasi kohti vilkkaampia katuja päällään tumma nahkatakki. Ennen varsinaisia pääteitä hän kääntyi umpikujalle. Sieltä hän löysi rakkaan urheiluautonsa parkkeerattuna siististi roskiksen viereen. Se oli tumma Porshe, jossa oli nahkaistuimet. Vaivihkaa Nat hivuttautui auton rattiin ja hymyili vapautuneesti. Ihastellessaan kaunotartaan hän käynnisti moottorin ja ajoi pois piilostaan. Liikenne ei ollut samanlaista kuin illalla, kun hän oli ottanut Zenzibarin ohjeidensa mukaan kyytiin. Moni oli kuitenkin jo menossa työpaikoilleen.
Että Nat kaipasi avarampia moottoriteitä joissa sai kaahata niin lujaa kuin vain koneessa riitti hevosvoimia. Tietysti piti varoa poliiseja. Auton teho sai hänet kehräämään auton kanssa. Kuitenkin siihen liittyi myös raskaita muistoja...

Sinä päivänä kaikki oli sujunut niinkuin aina. Vihdoinkin hän oli saanut takaisin ystävälleen lainaamansa rahat takaisin. Työpäivä New Yorkin autokorjaamolla oli lopuillaan. Nat odotti malttamattomana, että saisi ajaa kotiin upouudella Porshellaan, jonka Nico oli ostanut hänelle syntymäpäivälahjaksi. Nico oli myös luvannut odottaa häntä kotona. Nat rakasti miestä silmittömästi. Pelkkä ajatus Nicosta sai hänet autuaaksi.
"Tina, voit lähteä kotiin." Paikan omistaja Tony huikkasi minulle toimiston ovelta.
Tina oli vain Natin toinen nimi. hänellä oli ollut aikoinaan kamalasti velkoja huumediilereiden kanssa ja nimeään vaihtamalla hän oli yrittänyt päästä pakoon velkojiaan. Tähän päivään asti se oli onnistunut, vaikka Nat muuttikin useaan otteeseen ympäri kaupunkia. Ei vakituista työtä, ystäviä ja etenkään ei vakituista suhdetta. Viimeisen seikan hän oli kumonnut alettuaan Nicon kanssa. Hän ymmärsi Natia ja auttoikin joskus.
Lopultakin Nat heitti öljyiset rätit tiskiin ja marssi nopeasti ulos napattuaan nahkatakkinsa naulakosta. Porshe odotti kiltisti jalkakäytävällä. Nat hyppäsi innoissaan kyytiin ja oli kaasuttamassa tiehensä. Parin kadunvälin jälkeen hän huomasi, että häntä seurattiin. Nopea käännös, kaasutus, yllättävä hyppääminen ajokaistalta toiselle, sivukadut , umpikuja... Sitten ulos autosta. Nat yritti löytää pakoreitin, mutta turhaan. Hän kirosi mielessään reittivalintaansa. New York muka hänen kotikaupunkinsa? Kahdesta autosta nousi yhteensä viisi miestä. Jokaisella oli tumma puku, hattu ja aurinkolasit. Täysin tunnistamattomia. Kekseliäs pukeutuminen, Nat ajatteli. Hansikoidut kädet pitelivät vakaasti pistooleja.
"Voi perse." Nat mutisi, kun hän katseli miehiä.
Mitään sanomatta, varoittamatta miehet laukaisivat aseensa. Nat ehti vain kääntää selkänsä luodeille. Yksi, kaksi, kolme, neljä, viisi luotia. Repivää tuskaa. Lopulta yksi terävä viilto oikeasta olkapäästä selän poikki vasempaan lonkkaan asti. Räjähtävä tunne päässä ja sitten ei mitään...
Herättyään Nat oli ihan sekaisin vuorokauden ajasta. Pimeys tuntui ikuisuudelta. Päähän koski ja kovaa. Selässä tuntui sanoinkuvaamattoman hirveä kipu. Nat tajusi makaavansa kasvot vasten pölyistä asvalttia. Pikkuhiljaa hän alkoi tunnistaa ääniä. Hiljaa hän avasi silmänsä ja sai huomata tuijottavansa autonsa rengasta. Hän nousi vaivalloisesti istumaan polvilleen. Selkä tuntui repeävän. Sitten tuli kaikki aistit turruttava kipu päässä. Kädet pään suojanaan hän tärisi ja keinutti itseään tuskasta loputtomalta tuntuvan ajan...
Viikkoja myöhemmin Nat huomasi muutoksia itsessään ja autossaan, joka oli vahingoittunut kuten hänkin. Autoaan Nat korjasi kuukausia, mutta se auttoi unohtamaan. Hän oli nopeampi, vahvempi, terveempi, pystyi välittämään ajatuksiaan muille ja oikea käsi oli muuttunut oudoksi. Kipu päässä ja selässä olivat kadonneet, mutta joskus kipu syöksyi takaisin kuin käskyinä. Nico oli kadonnut taivaan tuuliin. Silloin Nat päätti olla sitomatta suhteita muihin ihmisiin ellei luottanut heihin kuin Nicoon aikoinaan, mutta ei ihan samalla tavalla...

Vielä olisi paljonkin muisteltavaa, mutta ajatteleminen tuotti tuskaa ja se taas haittasi Natin virheetöntä ajamista. Hän pyyhki kyyneleet silmistään ja kääntyi kerrostalon alla sijaitsevalle parkkipaikan sisäänkäynnille. Vihdoinkin kotona.

Gustaf astui hämärälle aukiolle. Päivä oli koittamassa, mutta vampyyri oli vielä vapaalla jalalla. Hän oli seurannut sen jälkiä metsän reunasta lähtien. Gustaf istahti kannolle miettimään mitä tekisi. Vampyyria ei saanut tappaa, joten suunnitelmat oli tehtävä uusiksi. Kuitenkaan suunnitelmista ei tullut mitään, koska pian hänen seuraansa oli liittynyt perin nälkäisen näköinen harmaa susi...

[Nat-soopaa<3]
Nat
Logotaiteilija

ViestiKirjoittaja Omppuli » Pe Helmi 13, 2009 9:57

Gustaf jähmettyi ja tuijotti sutta. Susi tuijotti takaisin. Gustaf otti miekkansa.
"No niin, peto. Anna tulla!" Gustaf sanoi ja heilautti miekkaansa kaaressa. Susi kuitenkin katsoi halveksivan ala-arvoisesti Gustafia ja kääntyi pois.
"Eivätkö sudetkaan enää kestä katsoa minua?" Gustaf kysyi itseltään ja laittoi miekkansa pois ja jatkoi vampyyrin etsimistä.

Omppuli siemaili viiniltä näyttävää, mutta joka ei kuitenkaan ollut viiniä. Itse asiassa se oli verta. Hän mietti samalla tulevaa suunnitelmaansa. Ukkoslintu korvasi luonnollisesti kolme taruolentoa. Gustaf suostuisi piiriin ja toisi samalla vampyyrin. Sitten vesialtaassa odotti vielä Seireeni ja häkissä oli yksisarvinen. Omppulilta puuttui siis vielä kolme. Itse ei hän voinut osallistua, koska teki loitsun. Kyse ei ollut Jumalista. Edes Omppuli ei ollut niin sekaisin, että olisi otellut Jumalia vastaan. Ei. Nyt oli kyse Manalan asukkaista, jotka havittelivat maailmaa itselleen. He olivat uhka hänelle, ihmisille ja kaikille muille, jotka maailmassa astelivat. Niillä oli vain yksi päämäärä. Tuhota kaikki ja luoda maasta maanpäällinen helvetti. He eivät ottaisi vankeja, he eivät hankkisi hyötyä edes hänestä, suurnoidasta. He vain tappaisivat, eivätkä antaisi armoa. Omppuli voisi pelastaa heidät kaikki, tietyin uhrauksin tietenkin. Kun pelastaa maailmaa, ei voi pitää kaikkia hengissä. Omppuli laski lasin pöydälle ja teki huoneeseen maagisen ympyrän. Hän asettui ympyrän keskelle istumaan ja alkoi mutista vaikeaa loitsua. Ympyrä alkoi hehkua sinistä valoa Hetken mutistuaan Omppulin eteen ilmestyi hahmo, joka pysytteli kuitenkin tarkasti ympyrässä.
"Hei äiti", Omppuli tervehti kaunista naista, joka katsoi Omppulia siristellen silmiään.
"Strega, rakas tyttäreni. Miten voit?" Hekate, yön, noituuden ja kuun jumalatar, kysyi ja siveli Omppulin poskea kylmillä käsillään.
"Mainiosti. Mitä Jumalat puhuvat?" Omppuli kysyi ja katsoi Hekaten kirkkaan sinisiin silmiin.
"Sanovat sinun olevan hullu, eivätkä he pidä tekemisistäsi, mutta minun mielestäni teet aivan oikein. Muutama elämä ei merkitse mitään suuren maailman rinnalla. He eivät aavistakaan, että minä olen kaiken tämän takana", Hekate sanoi ja näytti julman tyytyväiseltä. Omppuli hymyili.
"Olet aina oikeassa, äiti", Omppuli sanoi kunnioittavasti ja niiasi pienesti.
"Suloinen tyttäreni..." Hekate sanoi ja siveli Omppulin poskea, äkkiä hän vetäisi tikarin helmoistamaan ja pani sen kärjen osoittamaan Omppulin sydäntä. Omppuli katsoi äitiään pelottamasti.
"Katsokin, että onnistut tai sielusi on oleva minun!" Hekate sanoi ja veti sitten tikarin hitaasti pois Omppulin läheltä.
"Tietysti, äiti-kulta. Tiedäthän etten pettäisi sinua", Omppuli sanoi ja Hekate hymyili ja katosi sitten jättäen Omppulin yksin.
"Voi äiti rakas, kai tiedät, että sinulla on petollinen tytät, petollisempi kuin sinä koskaan! Minä en alistu koskaan kenenkään käskettäväksi, en edes sinun äiti. Se on sinun oma tuhosi, sitten kun yrität sieluani riistää", Omppuli sanoi ja astui tämän sanottuaan maagisesta ympyrästä, jonka hehku hiipui. Omppuli otti sen jälkeen kirjan ja istahti sohvalle lukemaan sitä silmät leiskuen.
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

ViestiKirjoittaja Gustaffsson » Su Helmi 15, 2009 2:06

Gustaf asteli ränsistyneeseen kerrostaloon metsän laidalla. Ikkunat oli laudoitettu, ovet makasivat lattialla joka oli täynnä reikiä. Hän meni kellariin, jonka seinälaastit varisivat pois kosketuksesta. Ainoa kunnossa oleva paikka näytti olevan väestönsuoja. Siinä oli tosin digitaalinen numerolukko, joka ei ihan palvellut huoneen alkuperäistä käyttötarkoitusta. Gustaf näppäili koodin ja veti oven auki.
Yksi hänen piilopaikoistaan. Puinen lipasto oli täynnä vääriä henkilöllisyystodistuksia ja passeja joka puolilta maailmaa. Vaatekaapissa oli maastopukuja eri maastoihin lumihangesta aavikoille. Ja metallinen kaappi, joka sekin vaati salasanan auetakseen oli täynnä aseita.
Gustaf vetäisi ylleen vihreän maastopuvun, nappasi kaapista Kalashnikov-rynnäkkökiväärin, hopealuodein varustetun pistoolin, jalkaväkimiinoja ja muutaman käsikranaatin. Nyt se pahuksen vampyyri ei pääsisi karkuun.

Zenzibar istui metsässä polun vieressä miettien mitä tehdä, kun yllättäen hänen takaansa kuului räsähdys ja männynkaarnaa lensi hänen päälleen. Joku ampui häntä kohti. Ja Zenzibarilla oli vankka aavistus siitä kuka "hän" oli. Mutta nyt ei ollut aikaa vältellä hullua vampyyrinmetsästäjää. Sen sijaan oli aika kohdata hänet. Mutta sitten sarjatuli loppui hetkeksi. Kuului kilahdus. Ja sitten tupsahdus. Jokin tippui hänen viereensä. Se jokin näytti epäilyttävästi kranaatilta. Okei, ehkä jätetään se kohtaaminen myöhemmäksi, vampyyri ajatteli ja lähti juoksuun. Polkua pitkin. Jälikäteen ajatellen suuri virhe.

Gustaf katseli kuinka vampyyri lähti juoksuun. Ajatteli ilmeisesti päästen nopeammin karkuun polkua pitkin kuin metsässä kanervikon ja puskien seassa. Niin ennalta-arvattavaa. Mies lähti tyynesti seuraamaan polkua.

Zenzibar juoksi niin lujaa kuin jaloistaan pääsi. Kohta hän olisi taas asutusalueella, ja siellä Gustaf ei saisi häntä. Ainakaan ilman saamatta kaupungin poliisivoimia peräänsä. Zenzibarin ajatukset kuitenkin katkesivat kun jalkaväkimiina räjähti hänen allaan. Juoksun ja räjähdyksen voimasta hän lensi suoraan puskaan. Kipu säkenöi pitkin jalkoja, jotka olivat palovammojen peittämät. Hän alkoi läimiä kyteviä lahkeitaan sammuksiin.
"Kuinka surullista" Gustaf sanoi tultuaan hänen luokseen.
"Sattuu" Zenzibar voihkaisi.
"Sydämeni vuotaa verta" Gustaf mutisi ja tarttui naista kädestä ja nosti pystyyn. Zenzibar huusi kivusta saadessaan painonsa jalkojensa päälle.
"Älä huoli, olen varma että Omppuli saa sinut kuntoon" Gustaf sanoi, mutta äänensävy ei suinkaan ollut rauhoittava.
"Jos viet minut hänen luokseen, koko tämä maailma tuhoutuu" Zenzibar varoitti.
I got a Pikachu today.
Gustaffsson
Valkokärpässieni

ViestiKirjoittaja Zenzibar » Su Helmi 15, 2009 3:55

"Niin niin..." Gustaf mutisi ja lähti raahaamaan naista kohti tietä, jossa hänen autonsa odotti heitä.
Zenzibar sulki kivun ulkopuolelle ja lähetti sanattoman pyynnön mielessään. Hän vain toivoi, että sen saaja oli kuuloetäisyydellä...
Matka autolle oli Zenzibarille ennen kaikkea kivulias, mutta häntä myös ärsytti, koska hän oli niin monen vuoden jälkeen jäänyt kiinni joidenkin ihmisten keksimien älyttömien miinojen takia. Nopeutensa takia hänen jalkansa eivät olleet räjähtäneet, kuten imiselle olisi käynyt, mutta räjähdys oli silti yltänyt polttamaan hänen jalkansa aika pahasti.
Autolla Gustaf mietti hetken, miten saisi parhaiten pidettyä Zenzibarin sisällä. Titaaniraudoilla vaiko häkillä? Yhtäkkiä hän kuuli takaansa tuttua murinaa.
"Ei helvetti. Tuolla sudella on joku pakkomielle. Hus, rakki!" Gustaf harmitteli, että hänen tavallinen pistoolinsa ei ollut mukana. Hän ei haluaisi käyttää hopeluoteja yhteen suteen, ja sitä paitsi ampuminen olisi vaikeaa, kun vihainen vampyyri tempoili vieressä. Gustaf vilkaisi kyseisen vampyyriin, ja näki tämän hymyilevä ja katsovan sutta hellästi. Voi paska...
Susi hyökkäsi, eikä Gustaf ehtinyt tehdä muuta kuin paiskata hänet ja Zenzibarin lujaa maahan, suden lentäessä heidän ylitseen. Nyt se oli heidän ja auton välissä. Zenzibarin teki mieli huutaa, kun hänen loukkaantuneet jalkansa jäivät ison vampyyrinmetsästäjän alle.
"Eternity, nyt!"
Susi hyppäsi Gustafin päälle ja sen veitsenterävät kulmahampaat olivat kahden sentin päässä Gustafin kasvoista. Zenzibar veti itsensä pois miehen alta ja riisui tämän nopeasti aseista, mutta seisominen kunnolla ei onnistunut ja hän joutui nojaamaan autoon.
"Ei pahalla, mutta en todellakaan aio mennä takaisin Omppulin luo. Harmi ettet voi tappaa minua, kuten varmasti haluaisit, koska Omppuli ei tykkäisi siitä... Esittelinkö sinulle muuten jo Eternityn? Uskollisia eläimiä nuo sudet, pelastin tämän kyseisen uroksen kun se oli pentu ja se ei ikinä unohda sitä."
"Kiehtovaa..." mutisi Gustaf ja mietti pystyisikö paiskaamaan ison suden päältään, ilman että tämä purisi häneltä kaulan poikki.
Zenzibar katsoi jalkojaan, jotka olivat hiukan polven yli palaneet pahasti, ensimmäisenasteen palovammat ihan ylhäällä reidessä olivat jo hiljalleen parantumassa, mutta kolmannenasteen palovammat olivat hiukan hankalampi juttu.
Zenzibar kaivoi Gustafin taskuja ja löysi autonavaimet. Gustaf katsoi häntä koko ajan murhaavasti, mutta hänen päällään muriseva susi ei oikein antanut hänelle vaihtoehtoja. Hän tiesi mitä sen kokoinen uros pystyisi helposti tekemään ihmiselle, etenkin kun se on etulyöntiasemassa.
Zenzibar kipusi autoon, laittoi sen käyntiin ja kokeili pystyikö käyttämään jalkojaan polkimilla. Se oli tuskaa, mutta hän uskoi kestävänsä kaupunkiin asti.
"Tiedätkö Gustaf, voisin antaa Eternityn tappaa sinut, mutta olet aivan liian hauska ihminen tapettavaksi. Ilman sinua, olisin varmaan vieläkin siellä Pnnsylvaniassa murehtimassa menneitä. Sinä sait minut liikkeelle", vampyyri nauroi ja iski silmää. Sitten hän vihelsi kimeästi, ja susi hyppäsi autoon. Vaikka Gustaf oli hetkessä ylhäällä, hän ei ollut nopeampi kuin Zenzibar ja joutui katsomaan, kuinka vampyyri pakeni häneltä... jälleen kerran.

[Sori Gust, mut en tee tätä näin helpoksi sulle x)]
For the sake of Revenge!
Zenzibar
Vuoden pahis 09

ViestiKirjoittaja Omppuli » Su Helmi 15, 2009 5:15

Gustaf kirosi erittäin äänekkäästi ja punnitsi vaihtoehtojaan. Hän voisi palata Omppulin luokse tyhjin käsin tai sitten lähteä vampyyrijahtiin. Hän mietti ankarasti kumpi olisi kannattavampaa. Äkillinen valo silmäkulmassa kiinnitti Gustafin huomion. Aamu alkoi sarastaa. Aurinko nousi hiljalleen. Leveästi hymyillen Gustaf päätti valita vampyyrijahdin. Vampyyri ei ollut näköjään huomioinut aamun läheisyyttä. Tästä tulee hauskaa.

Zenzibar vilkaisi olkansa yli ja huomasi auringon nousevan. Onneksi hän oli kuitenkin varjossa.
"Ei helvetti!" kirosi Zenzibar ja hyppäsi autosta pois Eternity mukanaan ja juoksi metsän varjoihin. Mieluummin Gustaf kuin tappava päinvalo. Näin pilevettömänä päivänä se olisi vielä tuskallisempaa.

[Sori inspis hukassa. Vihaan omaa hahmoani]
Three stages of life:

1. Birth
2. WHAT THE FUCK IS THIS
3. Death
Omppuli
Kärpässieni

Seuraava

Paluu Jatkotarinat